Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2022 klo 18:59

En mennyt kuntosaunaan koska minusta tuntui väsyttävältä. Ehkä käyn aamulla suihkussa.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 19.04.2022 klo 21:13

Mikä on kuntosauna? Onko suomiräp radiokanava?

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2022 klo 08:22

Kuntosauna on taloyhtiön yhteinen saunavuoro, jossa on naisten vuoro ja miesten vuoro. Ja suomirap on radiokanava, josta kuulee suomirap´piä. Vaihdoin eilen radiokanavaa iskelmälle.

Käyttäjä ask kirjoittanut 20.04.2022 klo 15:09

Onhan se kivaa kun soi omat musat, mistä tykkää. Kaikilla on eri maku musiikin suhteen. Ja kaikki tykätään eri asioista se on ihan hyvä, kun ois tylsä elämä jos kaikki tykkäsi samasta musiikista yms.. kevät pikkuhiljaa tulee, järjestelin äsken parvekkeen kesäkuntoon, ja ihanaa kun on lämmintä💕 mukavaa kevättä sinulle pikemiten ja kaikille muille kans!!

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 20.04.2022 klo 18:17

Juu. Minä kuuntelen ylen ykköstä joskus myös radiosuomea mutta aika vähän kuuntelen radiota, kaupallisia kanavia en oikeastaan ollenkaan. Johtuu varmaan 80-luvun paikallisradioista joiden mainokset kuulostivat typeriltä,  nyt niissä olisi kulttimainetta.

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2022 klo 07:05

Kuuntelen radiota koska tvn säädöt ovat pielessä, eikä tvn ruudusta tule kunnollista kuvaa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2022 klo 16:13

Olen kovin jännittynyt, edessä on viikkoja joiden aikana minun piti odottaa päätöstä DVV´ltä, mutta kaikki mutkistui vähän koska lääkärini on kovin kiireinen, eikä ehdi kirjoittamaan vielä lääkärintodistustani DVV´lle. Nyt joudun odottamaan pari viikkoa lääkärintodistustani. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2022 klo 19:13

Todellista on se etten ole ollut ihan kiltisti, ja nyt on vähän morkkis siitä syystä. Olen tehnyt itselleni vääryyttä, ja tuhonnut jotain herkkää ympäriltäni, joka tuntuu toisaalta helpottavalta ja toisaalta vain morkkikselta.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2022 klo 08:27

Tänään on psyk.pol.lla sairaanhoitajan tapaaminen, juttelemme viime aikaisista tapahtumista ja mikä mieltä painaa. Sieltä menen kauppaan ostamaan murukahvia ja jotain ruokaa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2022 klo 15:09

Tänään tuli ÄX-levykaupasta paketti, joka sisälsi 11 kpl cd-levyjä, jonka olin tilannut. Nyt on vähäksi aikaa kuunneltavia musiikkeja.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2022 klo 15:35

Rohkea olet kun jaat elämäsi asioita. *   Täällä välillä tvn signaali heikko niissä kanavissa jotka niputettu samaan, aina kostealla kelillä. Tullut kuunneltua usein radiota uutta torkkupeittoa tehdessä. Paljon on ihmisillä radiossakin asiaa. Kansanradiota sunnuntaisin kuuntelen jos muistan ajan milloin tulee, tavan ikäihmisten ääntä ei juuri muualla kuulekaan.

Käyttäjä kirjoittanut 23.04.2022 klo 08:07

Hei keskustelua. Kiva kuulla sinusta välillä. Kuinka olet voinut?

Käyttäjä kirjoittanut 24.04.2022 klo 08:09

Tänään aamulla lähdin ulos tupakalle kahvin jälkeen ja iloinen jokellus täytti rappukäytävän, jonkun naapurini lapsi oli päässyt rappuun. Takaisin tullessani tämä onnellisuus oli jo poissa.

Käyttäjä kirjoittanut 24.04.2022 klo 14:53

Taas meinasin mennä tarjoushalpaan, mutta onneksi ei rahat siihen riittäneet. Unohdan aina ettei yksinään matkustaminen ole halpaa.

Käyttäjä kirjoittanut 24.04.2022 klo 16:22

Tämä talvi ollut surua.