Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2022 klo 08:25

Lääkärini tuntuu olevan kiireellinen eikä ehdi soittamaan kovin helpolla, jätin uuden soittopyynnön, saa nähdä koska hän ehtii ottamaan yhteyttä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2022 klo 12:41

Kävin ostamassa wc-paperia ja kissalle kuivamuonaa. Samalla ostin askin tupakkaa vaikka ei minulla olisi nyt varoja polttaa yhtään.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2022 klo 17:51

Tunnustan että olen otettu saamastani huomiosta. Minulle on kasvanut halut ottaa huomiota vastaan sieltä mistä sitä voin saada. Ja se ei ole ihan yksinkertaista moniselitteistä järkeilyä. En vaikuta ahneelta, mutta saatan joskus olla saamaton, itsekeskeinen, ja avuton, kun en pärjää tässä maailmassa kuin ajatusmaailmassani pärjäisin. Kaikenlaisessa itsekeskeisyydessäni mielikuvitukseni tekee maailmasta pahemman paikan olla ja elää kuin se on. Oikeastaan naapurini on enkeli joka tuo valoa tuohon pimeään kotiini kaiken kurjuuden keskelle.

Käyttäjä kirjoittanut 14.04.2022 klo 13:46

Odotan pääsiäistä, ja kummitätini kohtaamista. En ole pariin vuoteen käynyt hänellä kylässä. On hienoa että hän ottaa vastaan taas vieraita. Ja toinen asia jota odotan on lääkärini soitto jota ei kuulu.

Muuten päivä kuluu nopeasti ja ehdin vähän siivota. Vielä olisi nuo tiskit tiskattava ja roskat ulos vietävä.

Käyttäjä kirjoittanut 14.04.2022 klo 19:15

Sain ÄX.levykaupasta tilattua tuotteita. Nyt odottelen koska ne saapuvat kotiini tai postiin.

Lääkärini soittaa varmaankin ensi viikolla, jos ehtii. Hoitajien lakon tähden lääkärit ovat kovin varattuja. Toivotaan että tilanne kääntyy parempaan suuntaan.

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2022 klo 09:02

Hyvää pitkääperjantaita ja pääsiäistä.

Sunnuntaina menen iso veljeni kanssa käymään kummitätini luokse käymään, muuten olen kotosalla. Ehkä saan pidettyä itseni ilman tupakkaa ja alkoholia, ainakin tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2022 klo 16:35

Kuuntelen suomi rap´pia radiosta, siellä on menossa muna jahti, jossa aina välillä sanotaan muna ja silloin pitäisi kyetä lähettämään viesti radion numeroon whatsApp´piin. En osallistu.

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2022 klo 10:47

Heräsin aamulla siihen että kissa piti meteliä itsestään. En meinannut jaksaa nousta ylös, väsytti. Lopulta sain itseni ylös sängystä ja huomasin kissan levitelleen tavaroita pitkin lattioita. Korjasin pois ne. ja menin vessaan jossa läjä kakkaa odotti ovenpielessä, ja korjasin sen pois. Puin päälleni, ja lähdin tupakalle. Hississä törmäsin naapuriin joka kyseli olinko ollut hereillä pitkään, vastasin hänelle etten ollut mutta heräsin kuin kissani herätti, ja menin ulos ja törmäsin tupakkapaikalla toiseen naapuriin joka kyseli olinko ollut hereillä pitkään, vastasin etten ollut ja että heräsin juuri kissan herätettyä minut. Tulin sisälle ja keitin kahvia ja laitoin paahtoleipää aamupalakseni.

• Muokattu moderaattoreiden toimesta 2 vuotta, 7 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2022 klo 17:15

Tänään on saunapäiväni. Menen saunaan ja riisuunnun pukuhuoneessa, menen pesuhuoneeseen ja laitan löylyveden valmiiksi, käyn suihkussa ja menen ottamaan löylyä. Tulen pesuhuoneeseen ja peseydyn, kuivaan itseni, ja siistin jälkeni. Menen pukuhuoneeseen ja pukeudun, lähden saunasta ja tulen kotiini.

Näin toimin yleensä. Huomenna menen kummitätini luokse käymään kylässä. En ole nähnyt häntä muutamiin vuosiin, joten on kiva nähdä häntä. Menen iso veljeni kyydissä, joten näen myös iso veljeni, joka on kiireinen työntekijä, yrittäjä.

Maanantaista en tiedä vielä mitään. Roikun kait täällä taas koko päivän koska ei ole tekemistä muuta kuin kirjoitella tänne.

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2022 klo 07:47

Tänään minulla oli aamulla vaikeuksia hätieni kanssa, mutta sain tilanteen korjattua kivuttomasti. Ja ihmettelin kovasti sitä että liiallinen kiihottuminen on tunnoton tilanne, jossa tunto karkaa juuri niistä paikoista joissa pitäisi kyetä olemaan vielä tuntoa, jotta sen voisi jotenkin edes tyydyttää. On silti hyväksyttävää etteivät kannata seksuaalista tyydyttämistä tilanteissa joissa ei ole edes tuntoa. Näen aistieni muodostumisen siten että salaisuudet ja seikkaperäisyydet ovat silti olennainen osa minua, enkä voisi sille mitään millaisia ongelmia siitä syystä muodostuu minulle kannettavaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2022 klo 17:22

Nyt on käyty kummitädin luona, oli ihan kivaa. Todella väsynyt olo.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2022 klo 07:47

Tänään olen kiitollinen siitä että minua kannustetaan raittiiseen ja mielekkääseen elämään.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 18.04.2022 klo 14:33

Hyvää päivää, en tiedä voiko tänne kirjoitella kun tuntuu että tämä on kuin sinun blogisi, ja vaikka olisi niin kiitos että kirjoitat. Opin sinulta ainakin että vaikeudet pitää kohdata. Itse pitää elää elämä. Mietin myös oletko filosofi, kirjailija, taiteilija, tieteilijä vaiko kaikki nämä yhdessä. Kolmanneksi mietin että sinun kuin myös muitten tukinettiin kirjoittavien ihmisten elämä on kuin jatkokertomus, julma ja todellinen, ei mitään viihdettä, ja kirjoituksista tukinetissä voimme nähdä yhteiskuntamme kriisin ja ihmisten selviytymistaistelun. Neljänneksi mietin, mitä tässä elämässä pitäisi tehdä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2022 klo 16:09

Hyvää päivää. Tänne kirjoitan yleensä vain kuulumisiani. Päivittäistä selontekoa siitä mikä mieltä painaa. Moni tänne kirjoittanut ei kirjoita kovin usein, todella harvassa ne jotka kirjoittavat päivittäin.

Tänään on hyvä päivä. Olen ottanut levon kannalta. Nukuin päiväunet 2 tuntia, heräsin ja lämmitin ruuan, broileripastaa. Laitoin juustoraastetta päälle ja mikroon(joka on parikymmentä vuotta vanha) ja söin. Olin tyytyväinen hetken aikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2022 klo 08:59

Kuuntelen radiosta suomi rap´piä. Aurinko paistaa on lämmintä. Kissa naukuu, kaipaa huomiota.