Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2022 klo 13:21

Yksi asia tulee hoidettua, saan kuin saankin injektioni huomenna. Ilmeisesti hoitaja tulee työhön antamaan sen psykoosi poliklinikalle, jonne minun pitää mennä aamusta. Hyvä.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2022 klo 06:47

Näin kummallista unta jossa olin paikassa jota en tunnista ja touhusin asioita joita en muista tehneeni koskaan elämäni aikana. Unessa se ei häirinnyt minua paljonkaan, ja heräsin.  😀

Minulla on vähän stressiä tästä päivästä. Lähinnä mihin aikaan lähden kotoani ja käynkö matkalla ostamassa tupakkaa.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2022 klo 15:57

Ongelmia aiheuttaa 💥tupakan tumppi piti laittaa tuhkakuppiin tumpattua sen ensin.

Käyttäjä kirjoittanut 07.04.2022 klo 09:39

Tänään vähän parempi päivä kuin eilen ja toissapäivänä. Olotila on tasaisempi ja jotenkin seesteisempi, eikä ole päänuppi kuin kaaosta jossa kaikki huutelevat ehdotuksiaan tilanteen korjaamiseksi. Onneksi sain sen injektion.

Pitäisi panostaa kodinhoitoon vähän enemmän.

Käyttäjä kirjoittanut 07.04.2022 klo 14:52

Pitäisi vielä putsata jääkaappi ja pakastin mutta on vielä turhan paljon tuotteita.

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2022 klo 09:05

Kissa touhuaa omiaan. Ymmärrän olla kärsivällinen sen kanssa. Minulla sattuu häntäluuhun kuin olisin menettänyt häntäni, jota nyt kaipaisin takaisin. Kaikilla ei mene yhtä hyvin kuin minulla.

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2022 klo 14:24

Tänään on rauhallisempi olo. Tunnen itseni terveemmäksi, ja olen menossa saunaan illalla. Pitää käydä kaupassa ostamassa sauna juomaa, on kiva saada kylmää juotavaa saunan päälle.

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2022 klo 19:05

Tuli käytyä saunomassa, kokoajan tuli löylyä lisää kuin piti lähteä illalla ulos, johonkin sinne minne kuului se saunomiseni. Minulla oli sauna juomana jaffaa pullo jääkaapissa kotiin tultuani join jaffaa. Nyt voisin katsoa tuleeko tv´stä mitään kivaa ohjelmaa, ja kuivata hiukseni, tai laitan nyt radion rap musiikkia soimaan. Katson sitten myöhemmin tv´tä. Siivosin kissan vessan, jo oli aikakin se haisisi vielä jos en veisi roskia ulos.

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2022 klo 08:23

Odottelen iso veljeni puhelinsoittoa, siitä riippuu mitä teen tänään. Selvisi ettei iso veljeni ole lähdössä minun kanssani sukuloimaan tänä viikonloppuna. Joten pitää keksiä muuta tekemistä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2022 klo 16:10

Menen pääsiäisenä sukuloimaan kummitätini luokse iso veljeni kanssa, pitää muistaa ostaa suklaata, koska kummitätini tykkää suklaasta. En tiedä ostanko levyn vaiko konvehtirasian. On siinä minulla pulma.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2022 klo 06:35

En ymmärrä miksi olen alkanut herätä aamulla aikaisin, mutta en ole lähdössä nyt mihinkään työhönkään, eikä minulla ole muutakaan aikaista menoa, silti herään aikaisin ihan pirteänä. Pitääkö minun alkaa pitää kirjaa ylösnousuistanikin.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2022 klo 10:30

Vähän turhan levotonta oloa. Soitin psykkan polille ja kyselin lääkäriä, piti jättää soittopyyntö. Pitää hoitaa juoksevia asioitansa itse. Luultavasti saan asian hoidettua lääkärini kanssa.

Kissani haluaa tutkia kaappeja ja lipastoja, raapii ovia ja naukuu.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2022 klo 16:14

Tilasin verkkokaupasta tuulettimen kesähelteiden liennyttämiseksi. Viime kesä oli kuuma, ja ajattelin että voi tulla taas kuuma kesä, vaikka ovat olleet asiasta vielä toista mieltä. Joka tapauksessa minulle tulee ensi kesäksi tuuletin verkkokaupasta.

Käyttäjä kirjoittanut 12.04.2022 klo 08:07

Aamu on alkanut ihan kivasti ja tänään pitäisi siivota. Olen onnistuneesti lykännyt siivoamista jo pitkän aikaa. Tänään olisi taas kuntosauna jonne pitäisi kyetä menemään illalla. Jotenkin tuntuu siltä etten ole tänään oikeanlaisessa vireessä selviytyäkseni päivästä. Mielialani on alakuloinen ja haikea. Tuntuu kuin olisi ylimääräistä henkistä taakkaa kannettavana. En tiedä kuinka selviydyn tästä kaikesta kunnialla kokoajan ajatusmaailmani keksii uusia reittejä kuljettavakseni, eikä siinä ole mitään järjestelmällisyyttä. Saa nähdä soittaako lääkärini minulle tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 12.04.2022 klo 18:22

Kävin kuntosaunassa. Teki hyvää.