Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 17.08.2022 klo 15:27

Lahjoitan Kissi kissani pois perjantaina, se menee vanhalle pariskunnalle, jotka voivat ottaa sen entisen kissansa tilalle. Heistä tulee kissin uusi koti.

Käyttäjä Nótt kirjoittanut 17.08.2022 klo 16:12

Pikemiten kirjoitti:
Lahjoitan Kissi kissani pois perjantaina, se menee vanhalle pariskunnalle, jotka voivat ottaa sen entisen kissansa tilalle. Heistä tulee kissin uusi koti.

Varmasti oli vaikea päätös. Olet vahva ja rohkea, kun sen pystyit tekemään! 👍😻

Käyttäjä kirjoittanut 19.08.2022 klo 08:14

Ei ei Nött. Minä olen vain sairas, en vahva, enkä rohkea, käsitän että Kissi taritsee hoitoa vaikka en kykene sitä sille tarjoamaan.

Käyttäjä ask kirjoittanut 19.08.2022 klo 12:42

Rohkeaa laittaa oma rakas lemmikki pois. Onneksi kissi saa uuden kodin. Kaikki ei pystyisi siihen.

Käyttäjä kirjoittanut 19.08.2022 klo 17:13

ask kirjoitti:
Rohkeaa laittaa oma rakas lemmikki pois. Onneksi kissi saa uuden kodin. Kaikki ei pystyisi siihen.

Kuulen vielä kissin äänen kun se hyppää alas kaapin päältä, ja kun se naukuu, vaikka se on mennyt jo pois täältä. Toivottavasti se viihtyy uudessa kodissaan.

Käyttäjä Nótt kirjoittanut 19.08.2022 klo 17:15

Pikemiten kirjoitti:
Ei ei Nött. Minä olen vain sairas, en vahva, enkä rohkea, käsitän että Kissi taritsee hoitoa vaikka en kykene sitä sille tarjoamaan.

Sitä minä juuri tarkoitinkin. 🙂 Ei ole helppoa tunnustaa rajojaan eikä kaikki pystyisi asettamaan lemmikin etua oman etunsa edelle. Ja Kissistä luopuminen vaatii varmasti rohkeutta. Kunnioitan sitä suuresti!

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2022 klo 18:47

Kissi on alkanut jo kotiutua uuteen paikkaan, sillä on hyvä olla siellä. Se tekee tuttavuutta uusien omistajiensa kanssa. Sillä on nyt tilaa liikkua enemmän kuin on ollut täällä minun luona, ja se pääsee uloskin joskus. 😁😁😸

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2022 klo 11:21

Toivottavasti kaikki menee hyvin minulla kotona, niin etten joudu kärsimättömyyteni uhriksi.

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2022 klo 17:00

Ystäväni kävi minulle kaupassa, ja illalla menemme yhdessä ulos!

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2022 klo 09:03

Tänään tiistain aamu oli ensimmäinen syksyinen aamu kasteineen ja 5 asteen lämpötiloineen. Kävin koiran kanssa pienellä lenkillä puoli seitsemän aikaan. Varsin happipitoinen ilma tuntui hyvältä hengittää astmaatikonkin. Kuitenkin tapansa mukaan masennuskin muistutteli siitä, että kukaan ei vastaa minulle, koira toki kuuntelee, mutta jatkaa omia nuuhkimisiaan ja tutkimusmatkaansa.

Kukaties vielä löydän ihmisenkin keskustelukumppaniksi.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2022 klo 17:22

Hei hookari. Tänään keskiviikkona olen pessyt pyykkiä, syönyt, ja jutellut naapureiden kanssa. Minulla on rullaattori jonka avulla pääsen liikkumaan, ja katetri joka huolehtii hädästä. Olen liikkunut tänään paljon, kävin ulkonakin. Minulla on ikävä kissaa jonka jouduin antamaan pois. 😁😸

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2022 klo 09:36

Tänään torstaina, minä tapaan yhden ystäväni ja pääsen kokeilemaan sandaaleja jalkaani, jos sopivat saan ne.

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2022 klo 10:35

Sandaalit eivät sopineet. Minulla oli huonoa onnea tänään kotihoidon kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2022 klo 10:00

Tänään illalla veljeni ja hänen vaimonsa tulevat suomeen kreikasta oltuaan siellä 2 viikkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2022 klo 13:43

Eilen sairaanhoitaja kävi laittamassa injektioni ajantasalle. Tänään kävin labrassa ja minulle sattui sillä tavalla etten saanut pankkikorttiani toimimaan kaupassa kun olisin ostanut maitoa ja leipää. Eräs nuori mies juoksi perääni ja kysy haluaisinko hänen maksavan ostokseni, siis maidon ja leivän, jouduin hämilleni ja vastasin kyllä. Hän todella maksoi minun maidon ja leivän.

Soitin myöhemmin kelaan ja kyselin kela-taxista, ja minulle sanottiin että kun summa menee yli 300e saan loppuvuoden ilmaiseksi taxi-kortin kelasta.