Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2022 klo 08:57

Eilen kotihoito kävi vaihtamassa katetrin ja pääsin suihkuun. Tänään kotihoito ei ole vielä saapunut.

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2022 klo 19:25

Veljeni kävi vaimonsa kanssa siivoamassa lattiat, ja vaihtamassa matot. Nyt on puhdasta. Paitsi kylpyhuoneessa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2022 klo 09:03

Onneksi sulla on hyvä huumori Pikemiten. Kestät katetroimisetkin!

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2022 klo 17:15

Keskustelua. En tiennytkään että katetroimiseen tarvitsee huumorintajua, mutta ilmeisesti tarvetta on ainakin kun katetrit irtoavat itsestään aina välillä, ja sitten täytyy soittaa hoitajille että tulevat laittamaan ne uudestaan.

Käyttäjä kirjoittanut 30.07.2022 klo 17:15

Tänään on käynyt veljeni kylässä, ja ystäväni on tulossa kylään kohta puolin, hän on lupautunut käymään kaupassa minulle, joten olen velkaa hänelle, joka pitää maksaa.

Sain kamalasti laskuja, ensi kuuksi. enkä tiedä miten saan rahavarani riittämään. Pitää tehdä uusi toimeentulohakemus.

Käyttäjä kirjoittanut 02.08.2022 klo 18:37

Helpotin vähän nyt ei tarvitse tehdä mitään. Muuta kuin hoitaa terveyttään. Eikä sitäkään aina.

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2022 klo 10:23

Onnekseni sain edunvalvonnan hoitamaan minun raha-asiani nyt uudestaan. Minä kaipasin jo lepotaukoa kaikista raha-asioista. Nyt tuli liikaa odottettua.

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2022 klo 17:24

Minulla käy kotihoito aina perjantaisin, viemässä suihkuun, ja vaihtamassa katetrin. Muuten saan pärjätä omillani ja pärjäänkin aika hyvin.

Elämässäni on nyt seesteinen aika, joka ottaisi äitiäni päähän, koska otan kaiken niin rauhallisesti. Rehellisesti on myönnettävä että olen välillä kovin hermostunut, mutta se on ohi menevää. Huomaan sen olevan kuin hampaidenhoito, jota välttelen parhaani mukaan.

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2022 klo 09:11

Taas Kissini vei voiton minusta, ja päästin sen vaatekaapilleni. Toisaalta pelkään aina mitä se Kissi keksii tehdä seuraavaksi. Minusta tuntuu kuin suurin pelkoni olisi että se tekee hätänsä vaatekaappiini.

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2022 klo 13:00

Munkin kissa välillä puskeutuu vaatekaappiin nukkumaan. (Sigh!) Onnesta haikea olo, kissa on kotona ja kehrää.... 🤗

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2022 klo 09:47

Hiki valuu pitkin poskia, enkä pääse tänään suihkuun, kun en uskalla mennä ilman hoitajaa suihkuun.

Kissi sai ruokaa eräältä jonka omat kissat eivät hyväksyneet ruokiansa, toivottavasti ne kelpaavat kissille.

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2022 klo 15:27

Niin, kissoilla on omat mieluilunsa ruokien kanssa. Täälläkin nyt nirsosti menee ruokaa. Tämä kuumuus.... uuh

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2022 klo 17:16

Ei kelvannut Kissille ruoka! Saa nähdä onko se pysyvää vai ohi menevää! Se johtui kastikkeen puutteesta!

Käyttäjä kirjoittanut 12.08.2022 klo 10:32

Pitäisi mennä suihkuun, mutta en tiedä minkä tähden se on niin vaikeata, etten millään viitsisi mennä suihkuun. Joskus se on helpompaa, ja sinne menee ihan mielellään, kun tulee puhtaana pois, mutta nyt tuntuu todella hankalalta, kun pitää vaihtaa vaippakin.

Käyttäjä kirjoittanut 14.08.2022 klo 07:35

Tälläistä ei varmaan ole olemassakaan, millaista minulla on ollut muutamia päiviä. Lykkäsin suihkussa käymistä tähän aamuun, jolloin menin suihkuun.