Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 19:25

Kuuntelin musiikkia ja tulin kipeäksi. Twisted sister stay hungry cd tä. kappaleen we´re not gonne take it ja burn in hell välillä alkoi käymään potenttiaaliseksi. horrorteria kappaleen jälkeen a) captain howdy ja b) street justice ja ennen kuin i wanna rock oli the price nain jo sohvaa tuoliksi perseeni alle don´t let me down  jo ihan kamalaa ja the beast ja viimeiseksi tuli shf kuin itku silmiin. auttz

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2022 klo 10:51

Olen lähdössä Kreetalle 28.5.-4.6.2022 väliseksi ajaksi. Ja koen matkakuumetta nyt jo. Lähden yksin seuramatkalle.

Tänään olen kotona mutta illalla menen ulos.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 08:02

Aamu on alkanut normaalisti. Tänään odottelen puoleenpäivään että rahani tulevat ja sitten lähden hoitamaan kauppakeskukseen pari asiaa.

Sain eilen city ketusta pari hyvää kuvaa, kun kettu jäi kiikkiin ajotien ja minun väliin peloissaan.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 14:32

Kävin hoitamassa asiani kauppakeskuksessa. Tänään täytyy käydä katsomassa onko kuntosauna jo avattu, jos pääsisi saunaan.

Huomenna on kampaajan aika, menen leikkaukseen, saa nähdä mitä maksaa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2022 klo 17:52

Olin saunassa, oli kunnon löylyt, ja naapurin täti seurana. Tulin saunasta ja join pullon vettä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2022 klo 05:18

Heräsin vähän yli 4 ja nousin ylös, ja olen ollut hereillä siitä asti. Tänään minulla on turha meno kampaajalle, mutta aion mennä silti, vaikka hiukseni ovat ihan hyvin näinkin.  😀

Pitää taas ostaa nicotinelliä kun ei rahat riitä tupakkaan.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2022 klo 12:19

Tänään Ankkuriin hakemaan ruoka kassi. On hyväksyttävää vähä-varaiselle käyttää tarjottua ruoka avustusta hyväkseen. Saan siitä muutamaksi päiväksi syötävää.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2022 klo 10:44

Nyt on tulossa musiikkia postissa monessa erässä. Saa nähdä milloin on kaikki tulleet, ja millaisen nettilahjakortin saan kun lähetin 50 cd tä äx levykauppaan, josta tilaan musiikin.

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2022 klo 13:55

Nyt tänään sain ilmoituksen lähetetystä posti paketista joka oli vihdoinkin lähtenyt äx n levykaupasta ja on tulossa kotiini. Ehkäpä se ei kestä ihan 10 päivää tulla perille.

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2022 klo 08:28

Huomenna fysioterapia.  😀   Tänään vielä kotona, ja pitäisi siivota vähän.

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2022 klo 10:19

Olen huomannut salaisuuden kiehtovan mielialojani kuin olisin pieni pursi vesillä. Tämä vesistä on aika myrskyistä aika ajoin ja välillä tyyntä. Taivas yläpuolellani on syvän harmaa. Kohta alkaa satamaan. Olen havainnut suuria kaloja kulkevan purteni alitse ja jotkut niistä seuraavat minua samaan tahtiin. Alkaa satamaan, kaikki kyydissäni etsivät suojaa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2022 klo 11:34

EROSIN KIRKOSTA!

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2022 klo 11:44

Näen uusin silmin kaiken maallisen ja taivaallisen, en enää luota vain Jumalaan joka järjestää kaiken maailman asioita minun henkisyyteni taakaksi, yrittäen vieroittaa minua uskosta AINOAAN OIKEAAN JUMALAAN!

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2022 klo 07:47

Henkilökohtaisesti olen aivan toivoton sen suhteen että löytäisin miehen hänen aistimuksiensa perusteella ja osuisin vielä oikeaan mieheen jolla on sellainen potenssi jollainen on aistimuksillani.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2022 klo 09:30

Tänään piti mennä fysioterapiaan ja saada jumppa oheistukset, sitten vain kuntoilemaan.