Mitä tänään kuuluu?

Mitä tänään kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 20.03.2022 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2022 klo 13:02

Tänään olen hyvällä mielellä. Ulkona paistaa aurinko ja kevät on tullut keskuuteemme. Ihan terve en ole, mutta nykyinen sairauteni on siedettävää, enkä kärsi siitä enää niin paljoa kuin ennen vanhaa kärsin. Olen saanut sielulleni vähän rauhallisemman olotilan, mutta pelkään sen olevan ohimenevää.

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2022 klo 07:45

Kivussa on kyse siitä olenko ihan masokisti vai onko se syöpä. Ei ole muita vaihtoehtoja. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2022 klo 08:03

Itse valitsen miten minua hoidetaan ja miten en ole sairas, mutta kun menee tunto kokonaan herää kysymys olenko sittenkin sairas, ja käsittämätöntä että tunnoton kohta särkee. 😁😂 Onko se taas tuo skitsofrenia, kuin minulla on sivupersoonia, ja aisti-harhoja. Käsittämätöntä on masokissmin 😂 mustasukkaisuudet. Ihan kuin käsittämätöntä on Alkoholismin riippuvuudet, ja Narkomissmin 😁😂😍 ajankohtaisuudet. Kuinka asiaa voisin käsitellä...neutraalisti!

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2022 klo 09:01

Yritän pärjätä ilman tupakkaa, pelkän nicotinellin avulla. Ei minun tee mieli paljoakaan polttaa tupakkaa. Oikeastaan muistan sen vain maistuneen savulta, ei mitenkään hyvältä, mutta kyse ei olekkaan mausta, vaan psyykkeestä, olen vielä yksinäisempi kuin en polta.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2022 klo 07:58

Tänään alkaa sädehoitojaksoni. Jo on aikakin, en tiedä helpottaako se yhtään oireiluja, toivottavasti helpottaa. Olen jo kyllästynyt tunnottomaan takapuoleeni. Saisi jo hellittää otteensa minusta, mutta en tiedosta johtuuko tunnottomuus ehkä karvaisuudesta, vai olenko minä kuvitellut vain kaikenlaista, kun olen allerginen karvanpoistoaineille, saan niistä ihottumaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2022 klo 08:46

Viime yö oli vihonviimeinen yö. En nukkunut vaan ravasin vessassa, vaikka ei ollut hätä. Tuntui silti siltä että olisi hätä. Vasta aamulla sain vähän nukutuksi. Aamulla olin niin tunnoton etten huomannut kun kusin huosuuni vain ääni kuului muuten en olisi huomannut koko asiaa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2022 klo 20:42

Tsemppiä sulle Pikemiten! 🍓👍

Käyttäjä ask kirjoittanut 13.07.2022 klo 18:13

Ymmärrän jotain sädehoidosta, kun kummini sairastaa syöpää jo aika monetta kertaa, oli huonona kun näin sitä, mutta vilahdus vain riitti, tiedän että se on olemassa, taitaa olla kummin viimeiset hetket, minä olin tyytyväinen että näin sen ainakin vilahdukselta. Tsemppiä sinulle pikemiten, jaksamista ja voimia olet tärkeä. Voi hyvin😀

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2022 klo 07:37

Minulla eivät ajatukset toimineet niin hyvin että ei olisi pitänyt mennä korjaamaan ajatuksiensa lentoa viikoksi sairaalaan, silti en ole vielä kunnossa ajatuksieni suhteen. 😂😂

Minulla on taas sivupersoonia, jotka tietävät minua paremmin kuinka minun pitäisi hoitaa itse itseäni koskevia ajatuksen lentoja. Se on kamalan stressaavaa. 😂😂😂

Saan kotihoitoa. Eikä minun tarvitse " alistua nöyrästi ottamaan sitä vastaan," mutta joudun hankalaan välikäteen " kun olen ohjaillut elämääni, ja tehnyt siitä kurjan aikaansaannoksen."

Ja en ole osannut " nöyrtyä JUMALAN ja henkilöiden edessä:" 😂😂😂😂😂

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2022 klo 12:25

Kotihoito ei ole vieläkään tullut, vaikka sieltä olisi pitänyt tulla aamusta. Aamulla huomasin ajatuksien kulkevan toisenlaista rataa, kuin ajaisi junalla läpi tulvivan veden täyttämän seudun, tai kaupungin jossa on juna asema, metroon ei voi tuoda tuota tunnetta. 😁😂😂

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2022 klo 20:18

Kaikenlaista kivaa tapahtuu muille kuin minulle. Henkilöt juhlivat mitä merkillisimmistä syistä. Ja kaikilla on ihan mukavaa, muuten he ovat kuin ilonpilaajia niin kuin minä. Pitää saada ajatuksensa toimimaan ja identtiteettinsä täsmäämään persoonallisuutensa kanssa vielä ajateltuansa asioita omasta perspektiivistänsä niin että tuntuu ihan hyvältä olla tälläinen nainen itse. Ilman että sivupersoonat tulevat esiin ja kokonainen henkilöllisyys joutuu niiden kiistelynaiheeksi. 😁😂😁😂 ymmärränkö, miksi minulle😂käy aina uudestaan samalla tavalla, ja kykenenkö, käsittelemään asioita, jotka näin yhä uudestaan ovat edessäni, vaikka en ylleensä edes haluaisi puuttua tulevaisuuteeni. 😋 Menneisyyden ja tulevaisuuden välinen silta kuin on joiden kuiden muiden suussa kuin tekarit. Kaikki tämä tunne vain sitä varten että itsetutkiskeluni olisi helppoa, vaikka se on vaikeata, enkä selviydy siitä voittajana.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2022 klo 08:10

Pitää olla ajatusmaailmaltaan avoin koska uusia ajatuksia ilmestyy aina välillä ajatusmaailmaani kuten olen ajatellut sinua. Olen joissain ajatuksissani joita en ole ajatellut vuosiin, ajatellut etten ole sellainen henkilö, vaan ihan toisenlainen henkilö. Ja joissain ajatuksissani joita en ole ajatellut vuosiin, olen ajatellut etten ajattele sillä tavoin, vaan toisella tavoin. Nyt näen pyykkinarut, ja muistan että voisin pestä pyykkiä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2022 klo 09:32

En vieläkään näe sairastumista sairastumisena, vaan suorituspaineena.  😁😂

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2022 klo 15:47

Eikö minulla ole mitään mahdollisuuksia parempaan elämään ilman rahaa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2022 klo 16:58

Odottelen ystävääni joka palauttaa avaimen kun ei käy hoitamassa kasiaani.

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2022 klo 09:22

Minulla on oikeus kotihoitoon, mutta ei kotihoito tee oikeastaan mitään ellen pyydä, eikä edes silloikaan aina.