Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.02.2019 klo 18:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2019 klo 18:52

Hei.
Taidan tarvita uuden sivun.
Nyt tänään sain tietää etten pääse ICT-asentaja koulutukseen ammattikouluun omniaan.
Oikeastaan osasin odottaa sitä. Enhän päässyt mihinkään muuhunkaan koulutukseen.
Käyn VALMAN loppuun, ammattikouluun valmistavan koulutukseni loppuun keväällä.
Sen jälkeen en tiedä mitä teen, menenkö taas ruokajonoon 3 päivänä viikossa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2019 klo 21:33

Minulla on hyvä ja rauhallinen olo, tulin juuri kotiin, ja kissani on hieman levoton.
Söin tuoretta ruisleipää, tekisi mieli vielä lisää. Kohta nukkumaan. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2019 klo 09:05

Hyvää kevättä
Kevät on alkanut,
lumi sulaa pois.
Leskenlehdet,
nostavat päänsä.
Vuokot,
tulevat esiin.
Aurinko paistaa,
pilviseltä taivaalta.
Ensimmäiset
hyöteiset tulevat esiin,
suriset ja lentelevät
sinne tänne
ruokaa hakien.

Mitä ajantajuni on minulle tuonut esiin, että voisin viedä kissani ulos kävelylle katselemaan kevättä. Eilen kissani karkasi rappuun ja meni piiloon enkä löytänyt sitä heti, mutta sitten se pelästyi itse ja alkoi naukumaan, oli kiivennyt yläkertaan ja pelästyi yksinään oloa.
😍😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2019 klo 20:30

Katsoin Tori.fi annetaan tarjouksia ja bongasin naapuritalossa asuvan rouvan joka antoi pois pedin joka soveltui minulle vieraspediksi. Otin yhteyttä ja sain pedin, rouva autoi kantamaan sen sisälle kotiini kodistansa. Hissin kohdalla oli vähän vaikeuksia mutta mahtui se kuitenkin hissiin. Nyt se on keskellä olohuonetta odottamassa että saan apujoukot kokoon ja pääsen laittamaan sen makuualkoviin. Sitten otin yhteyttä antiikkiliikkeeseen, koska minulla on antiikkinen ompelukone joka ei ehkä mahtuisi enää kotiini, ja haluaisin sille uuden kodin.
Näitä asioita nyt tänään. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2019 klo 09:10

Mietin.
Minkälaisen mehupullon voisin hommata, ja saisiko siinä olla mustaherukkamehua.😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 24.03.2019 klo 11:30

Mietinpä viime viikolla, että ihanan keväisen tekstin kirjoitit! Tuli itsellekin hyvä mieli kun sen luki, vaikka täällä noita kevään merkkejä saa vielä odottaa. Toivottavasti löytyy hyvä mehupullo.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2019 klo 17:10

Lähdin kotoa sen verran myöhään että kuin olin käynyt kirjastossa palauttamassa laina kirjat, ne 2 eroottista romaania, myöhästyin messusta kappelilla vähän ja ajattelin etten mene sinne mutta onneksi menin kuitenkin, oli ihana messu, kaunista puhetta MARIASTA.😍
Messun jälkeen oli kattaus ja kahvit kappelilla. 😍 Takaisin kotiin tullessa myöhästyin bussista ja menin odottamaan toista bussia. Siihen bussiin tuli tuttu ihminen ja juttelimme. 😍 Kotona yritin vielä soittaa antiikki liikkeisiin tuosta poljettavasta ompelukoneestani, mutta en saanut sitä myytyä, ei kuuleman mukaan mene kaupaksi. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2019 klo 19:57

Laitoin tori.fi ilmoituksen sijauspatjasta, jollaisen tarvitsen sänkyyn jonka hankin, muistelin että minulla olisi sellainen sijauspatja, mutta se on hävinnyt, ettei vain olisi sitä kuin minun verkkokellariini oli murtauduttu vuosi sitten ja kaikki oli pengottu. Nyt aion ostaa sijauspatjan siihen sänkyyn, kunhan rikastun. 😍
Ajattelin että nyt voin hommata miesystävän kuin minulla on sänkytilaa, ja alkaa rakastamaan jotain muuta kuin itseäni. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2019 klo 16:37

Tein treffi ilmoituksen ja sain paljon vastauksia. Jotenkin lakkasi kiinnostamasta, liikaa ihmisiä. Ihmeellisen mukavia vastauksia. Yritin saada kotiini apua huonekalujen järjestelemiseen, se on vielä epävarmaa. Pitäisi kait kysellä tutuilta miehiltä ehtisivätkö auttamaan. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2019 klo 07:13

Sama tilanne jatkuu.
Taas pitää lähteä kouluun vaikka koti on mullinmallin, enkä pääse edes siivoamaan kuin sänky on keskellä lattiaa, enkä jaksa sitä yksinäni siirtää mihinkään. Pitää vielä säästää että saan siihen sijauspatjan ostettua. Toivottavasti saan apua pian. 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2019 klo 16:14

Sain viimeinkin siirrettyä sängyt paikoillensa makuualkoviin, tuli vähän ahtaan tuntua kotiin. Ja minulla oli treffit viikonloppuna luonani kävi eräs mies happypancake´sta. Minulla on siellä nyt uusi profiili, aluksi sain paljon seksi ehdotuksia. Nyt olen ottanut pois siihen yllyttävät sanat ja lauseet ja heti on tullut asiallisempaa tekstiä. Koulussa menee hyvin, vaikka olenkin vähän liian vanha käymään koulua. 1.4. Jaanas

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2019 klo 09:01

Hei. Koulussa, minkä tähden? Onko siihen estettä? Tänään minun pitäisi saada lääkärin todistus koulua varten. Mitähän siinä lukee?

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2019 klo 16:20

Sain lääkärintodistuksen, se näytti siltä kuin psykiatrini puhui opon kanssa puhelimessa koulun käynnistäni, tekivät vaikutuksen toisiinsa. Oponi kehui psykiatriani asiallisesti päteväksi ja hyväsydämmiseksi. No, olen tyytyväinen että siinä halutaan luoda minulle ura mahdollisuuksia koulutuksen kautta.

Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2019 klo 06:57

On aamu. En ole vielä lähdössä kouluun, lähden vasta tunnin kuluttua. On levoton olo ja tekisi mieli jäädä kotiin. Olen kirjoitellut vähän menneisyydestäni juttuja ylös. Yritän olla syyttelemättä ketään, mutta vaikeaa se on kirjoittaa sillä tavalla analysoiden itseänsä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 08:16

Kävin äänestämässä.

Nämä asiat tulevat hänestä mieleeni; Hän yritti saada eläimiinsekaantumisen kriminoitua, mutta muut kansanedustajat eivät kannattaneet sitä. Hän korjaili lehdistön töppäyksiä aikalailla ja kärsi nahoissansa pahoja puheita ja tapoja joille ei voinut mitään. Silti hän asettui ehdolle jotta saisi jatkaa työpanostansa edelleen.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 5 vuotta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 15:47

Pääsin jo koulusta. Kävin apteekissa hakemassa injektio-lääkkeeni, se oli monimutkaista ja jouduin odottamaan kuin sitä etsittiin, se ei ollut tullut eilen niinkuin olisi pitänyt tulla, vaan vasta tänään ja sitä lääkekuormaa ei ollut vielä purettu, löytyi se sieltä lopulta. Ja kotiin.