Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.02.2019 klo 18:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2019 klo 18:52

Hei.
Taidan tarvita uuden sivun.
Nyt tänään sain tietää etten pääse ICT-asentaja koulutukseen ammattikouluun omniaan.
Oikeastaan osasin odottaa sitä. Enhän päässyt mihinkään muuhunkaan koulutukseen.
Käyn VALMAN loppuun, ammattikouluun valmistavan koulutukseni loppuun keväällä.
Sen jälkeen en tiedä mitä teen, menenkö taas ruokajonoon 3 päivänä viikossa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2019 klo 13:26

Hei.
Olen lukenut eroottista kirjaston kirjaa. Nyt pidän tauon, ja keskityn muuhun.
Lähden käymään kappelilla tapaamassa naisia. Tulen illalla takaisin. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2019 klo 04:56

Hei.
Näin unia ja heräsin, se oli kauhea painajainen joka sopotti korvaani murhaavansa
ne kaikki, käsitin etten ollut sen arvoinen, mutta herättyäni se lähti pois ja tilalle
tuli joku kännikala, joka palaili kotiinsa vahvassa humalatilassa, sinä aamuyönä.
Tilanne tuntui tutulta, tälläisiä heräämisiä on ollut useita, aina jälkeenpäin on ollut
jotain juttuja siihen suuntaan viitaten, mutta unet ovat unia, ja totuus toisenlaista.
🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2019 klo 10:01

Mietin.
Olenko jotenkin erillainen kuin muiden kuvittelen olevan. Sain kamalan nuhan ottaessani aamutorkut koska nukuin niin vähän yöllä. Kuvittelen nuhan tulevan " HAISTA VITTU " ajatuksesta, ihan kuin minulla " KIIHOITTUISI " nenäni, joka viittaa potenttiaaliin seksuaalisesti. Niistän nenääni " TOSI USEIN " eli kova on tarve, mutta ei minulla.🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2019 klo 13:01

En haluaisi työkavereiden ajattelevan etten ole koko päivä toiminen työntekijä. Ja haluaisin pitää työkavereihin vähän etäisyyttä, ja keskittyä omaan työntekoon. Ehkä saisin tehtyä normaalin määrän työtä. Ja oppisin työskentelemään tiimi työnä, mutta omaa rauhaa en voi työpaikalla pahemmin toivoa. Kotiin en työtä tuo. Huomenna se alkaa, menen 9si.🙂👍
En tiedä noista ruoka ja kahvi tauoista.🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2019 klo 07:10

Tänään työhön. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2019 klo 16:57

Eka työpäivä takana. Mitään en saanut aikasiksi. Soittelin vain vähätuloisille ihmisille, jotka eivät halunneet kuunnella minua enemmän. Huomenna en saa keskeyttää siinä vaiheessa kuin tänään pidin tauon puhelimessa ollessani. Muuten en saisi myytyä yhtään mitään. 😍
Ja minua ei saa häiritä, etten ole ainut joka on äänessä siinä huoneessa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2019 klo 07:25

Mietin.
Miten saan myytyä seksittömästi lasten ja nuorten palvelevaa puhelinta, etten kuulostaisi aivan epäluotettavalta, ja saisi potkuja koska en saisi tulosta aikasiksi eli myyntiä aikasiksi. Saapa nähdä onko minusta tähän ammattiin ollenkaan, on se vain niin raakaa peliä. 😍

Kuinka käsitellä asioita nyt kuin pitäisi edetä seksittömästi, ja silti tarkoittaa jotain vain oletettavaa ilmiötä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2019 klo 14:37

Lopetin puhelinmyynnin tänään, tulin pomon kanssa samalle mielelle ja huomasin etten kykene työhön. 🙂👍
Huomenna kouluun. 🙂👍

Muuten ihan mukava päivä, perjantaina muutin bussilippuni seutulipuksi+ käsittelykulut. Tänään muutin bussilippuni espoonsisäiseksi ( 60 päivää )+ käsittelykulut. 🙂👍
Silti se työ oli kokemus sinänsä. 🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.03.2019 klo 20:03

Hei, Jaanas! 😍 Miltä tuntuu olla ilman työtä? Puhelinmyynti on rankkaa työtä. Ei musta olisi siihen. Olet sen nyt kokeillut, ja tiedät enemmän. Mulla oli joku tuttu aikanaan puhelinmyynnissä. Ja hänkin oli liian *kiltti* ihminen pärjätäkseen työssä.

Mitä teet nyt? Jatkatko koulussa?

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2019 klo 20:22

Vietän iltaa kotonani, kissa seuranani. Soitin ystävättärelleni ja juttelimme. Kaikki pettyivät pahasti kuin lopetin työt heti alkuunsa, enkä saanut siitä edes palkkaa. Työsopimuksesta käy ilmi ettei makseta alle 10 päivän työsuhteista kuin proviisioiden mukaan, ja minulle ei tullut proviisioita, jos olisi tullut olisin vielä töissä. En silti usko etten olisi tehnyt parastani työssä. Ymmärrän, ettei se sopinut minulle. 🙂👍

Käyttäjä Joie kirjoittanut 20.03.2019 klo 10:07

No, mut sulle voi löytyy jokin toinen homma, joka sopii paremmin. 🙂 Auttaaks he siel koulus yhtään sopivan harjoittelupaikan tai alan löytämisessä?

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2019 klo 14:00

Hei joie
Kyllä ne auttaa koulussa. Viimeksi tänään. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2019 klo 15:17

Ostin tänään 4 levyä maraboun mansikka suklaata kuin sain halvalla. Saa nähdä kauanko minulla menee syödä ne kaikki. Olin tänään koulussa, pelasimme monopolia, minä voitin.

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2019 klo 19:40

Yksinäisyys teettää sitä että on jatkuvasti tietokoneella. Täytyy saada purkaa olojansa jotenkin muuten kuin nöyrtymällä ja hakeutumalla ihmisten seuraan. Aina ei täydy hakeutua ihmisten seuraan, välillä on hyvä olla yksinäänkin. Haluaisin olla normaali keskiikäinen naimaton nainen jolla ei ole lapsia, mutta onko tässä sukupolvessa vielä se on normaalia. Nuorempien on ehkä helpompaa hyväksyä sellainen normaalina naisena. Miesten ja naisten käsitykset normaalista naisesta ovat hyvin erillaiset, lääkäreiden käsitykset normaalista naisesta ovat hyvin erillaiset. Voisi melkein kysyä; Millainen se normaali nainen on? Miksi sellainen?

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2019 klo 06:38

Vielä välillä tulee aikoja jolloin tunnen yksinäisyyteni johtuvan siitä että asun yksinäni, mutta aina se helpottaa kuin sitä järjellä ajattelee, en siltikään haluaisi asua toveriasuntolassa. 🙂👍