Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.02.2019 klo 18:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2019 klo 18:52

Hei.
Taidan tarvita uuden sivun.
Nyt tänään sain tietää etten pääse ICT-asentaja koulutukseen ammattikouluun omniaan.
Oikeastaan osasin odottaa sitä. Enhän päässyt mihinkään muuhunkaan koulutukseen.
Käyn VALMAN loppuun, ammattikouluun valmistavan koulutukseni loppuun keväällä.
Sen jälkeen en tiedä mitä teen, menenkö taas ruokajonoon 3 päivänä viikossa. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.02.2019 klo 09:12

Voi harmi, Jaanas! Ei varmaan tunnu mukavalta! Onneksi sulla on jotain koulua nyt. Ja toivottavasti jokin ovi aukenee seuraavaksi. Yritä luottaa siihen, että asiat järjestyy. (Tiedän, ettei se ole helppoa enkä itsekään sitä aina edes halua...) Voimia sulle! 😍

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2019 klo 09:46

Hei.
Ulkona paistaa aurinko ja on pakkasta. Päivät ovat alkaneet pitenemään. Kohta alkaa kevät. Mietin miten minun käy jos en pääse ammattikouluun, voisin yhteishaussa hakea vielä vaikka merkonomiksi kouluttautumaan. Jos siitä vielä ura (yli 55 vuotiaalle)työelämään takaisin. 🙂👍
Ensi viikolla kouluun, Valma jatkuu, ammatinvalintaan valmistava koulutus eli Valma. 🙂👍
Onneksi se on vain vuoden mittainen. En tiedä jaksanko edes sitä loppuun asti, ja jos nyt vielä menisin ammattikouluun se olisi 3 vuotta lisää koulutusta. ÄÄH. 🙂👍 Hitto vieköön. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2019 klo 15:03

Hei JP.
Kannattaisi lukea Kimmo Takasen Tunne Lukkosi, siitä saisi käsityksen itsestään toisten silmin, ja voisi syventää minä kuvaansa. En itsekään ole lukenut sitä kokonaan, kuin se on raskasta luettavaa, syvällistä, kuvailevaa.😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2019 klo 18:05

Kävin saunassa, nyt on miellyttävä olo. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.02.2019 klo 10:07

jaanas kirjoitti 22.2.2019 15:3

Hei JP.
Kannattaisi lukea Kimmo Takasen Tunne Lukkosi, siitä saisi käsityksen itsestään toisten silmin, ja voisi syventää minä kuvaansa. En itsekään ole lukenut sitä kokonaan, kuin se on raskasta luettavaa, syvällistä, kuvailevaa.😯🗯️

Hei, Jaanas. 😍 Tuo tunne lukkosi -kirja liittyy mun muistaakseni skeematerapiaan. Olisin aloittanut sen todennäköisesti ellen olisi muuttanut. Harmitti, kun jäi käymättä.

Tuntuuko sinusta siltä, että olet hyötynyt kirjasta. Olen hankkinut itselleni saman kirjan. Odotan, että toinen osa kirjaa tulisi alennukseen...

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2019 klo 12:02

Hei JP.
Olen kyllä vähän lukenut sitä mutta pysähdyin miettimään estojani, voin jatkaa siitä kunhan olisi aikaa ja haluja, se on tosiaan syvällistä luettavaa, myös muiden mielestä. 🙂👍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.02.2019 klo 12:04

jaanas kirjoitti 22.2.2019 9:46
ÄÄH. 🙂👍 Hitto vieköön. 🙂👍

Veit sanat suustani! Ehkä se VALMA kannattaa kuitenkin käydä loppuun, voihan se olla että kevään aikana tulee joku uusi mahdollisuus vastaan mitä ei ole näkyvissä. 🙂

Mulla oli ehkä vähän samanlainen olo viime viikolla kun sain palautetta yhdestä kirjoitusjutusta, jonka olisin ollut jo ihan valmis lähettämään eteenpäin, että tarvitaan vielä useampi kommenttikierros. Ja yksi yhteistyökumppani halusi siihen vielä lisää osia ja yksityiskohtia ja herra ties mitä muuta. Lisää töitä mulle - mikä ei haittaisi muuten mut kun rahoitus on vissiin loppumassa kesäkuuhun, niin palkattakohan joudun sen jälkeen tekemään. 🙄

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2019 klo 12:47

Katsoin sitä kirjaani Tunne Lukkosi, ja huomasin sen uudistuneen, en tunne sitä enää samaksi kirjaksi. No, sellaista tapahtuu, nytkö se on enemmän tarpeitani varten. Kannattiko sitä seisottaa kirjahyllyssä tyhjän panttina. Ehkä paneudun siihen tänä iltana paremmin. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2019 klo 09:41

Hei soroppi.
Huomenna minulla alkaa taas koulu, olen vähän mieli maassa.😮

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2019 klo 15:50

Kävin messussa kappelilla, se vähän piristi minua, en ole enää kuin maansa myynyt, ja rahansa tuhlannut. Sen jälkeen kävin kirjastolla, siellä on kiva elävä taulu johon ilmestyy kasveja ja kiviä, joita voi kosketuksella siirrellä, lisätä, ja se poistaa ne itse. Sitten otin kopioita muistitikultani. ja lähdin bussilla kotiin päin. 🙂👍
Kotona söin ja join kahvit, minulla oli pari vanilja-donitsia kahvin kanssa. Ja aloin kirjoittamaan. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2019 klo 17:20

Mietin.
Harhaluulot eli deluusiot ovat itsepäisiä, jäykkiä ja perusteettomia uskomuksia, joista henkilö pitää itsepäisesti kiinni. Jäykkinä ja itsepintaisina erilaiset harhaluulot saattavat hallita henkilön koko ajatusmaailmaa ja vaikeuttaa monin tavoin hänen sosiaalista toimintakykyään. Hyvin yleisiä harhaluuloja skitsofreniassa ovat erilaiset paranoidiset eli vainoharhaiset deluusiot sekä niin kutsutut suhteuttamisharhaluulot.
Näitä minä nyt kaipailen, kuin olen päässyt itsekkyydestäni ja itsekeskeisyydestäni liiaksi eroon, tasoittaisi vähän mielialojani kun en kykene enäään keskittymään itse itseeni. 🙂👍
Kuten kuinka luokittelisin minusta riippumattomat seksuaaliset suoritukset, etteivät ne veisi kokonaista päivää ajatuksiltani, kuten vapaan seksin harjoittajilla on tapanansa tehdä. 🙂👍
Pitäisi kehittää jokin konsti ###jolla ohjaisi heidät pois kimpustansa, ### ja saisi oman ajankäyttönsä itsensä ¤¤¤¤ hallintaansa. 🙂👍 Kuten Nuorempiin ### ihmisiin turvautuminen. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2019 klo 08:54

Mietin.
Onko harhaluulot tehneet tehtävänsä, saanko nyt rauhallisella mielellä mennä kouluun oppimaan ja pystynkö keskittymään koulussa, ja koulun jälkeen päin läksyihini. 🙂👍
Tarvitsen siihen aikaa. Huomenna enemmän kuin tänään. 🙂👍 Toivotan itselleni hyvää koulupäivää vielä, sillä kukahan minut muistaisi jos en itse. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2019 klo 16:08

Hei.
Kouluni meni hyvin. Nyt pitäisi mennä laittamaan juhlakattausta seurakunnantiloihin. 🙂👍
Olen ihan hikinen, pitää mennä suihkuun, pukea juhlavaatteet päällensä, ja lähteä. 🙂👍
En viitsisi millään. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2019 klo 18:16

Mietin.
Miksi aina täytyy olla jollain tavalla sairas, että keksisi jotain kirjoittamista tänne.

Joskus harvoin kykenen eroittamaan aistiharhat todellisuudesta. Minulle ne ovat kuin ihailija muille naisille. 🙂👍
En eroita aistiharhojani todellisista henkilöistä, koska ajattelen niiden vain ajattelevan asioita sillä tavoin kovaäänisesti ääneen, ehkä mennen välillä ihan liiallisuuksiin asti, yrittäessänsä ohjata elämäänsä kulkemaan omaa viitoittamaansa tietä. 🙂👍
Siinä ei ehkä ole muuta mahdollisuutta jos he haluavat päättää itse tunteidensa kohteet. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.02.2019 klo 16:46

Aamulla heräsin liian myöhään, hätäisesti söin jotain ja join tuoremehua. Lähdin ja palasin koska olin unohtanut laittaa reppuuni koulutarvikkeet ja kännykän, joka oli vielä laturissa kiinni eilisillasta asti. Pääsin lähtemään myöhässä, bussi tuli, ja vaihdoin bussia. Perille pääsin silti ajoissa. Koulussa oli esitelmä, jonka aikana hermoilin kauheasti, sitten oli matematiikkaa ja ruokailu, ja matematiikkaa. Putosin kärryiltä, olin poistunut ilmeisesti tunnilta ja kävellyt bussipysäkille, ja noussut oikeaan bussiin, tajuamatta siitä mitään. Sen sijaan että olisin mennyt äidinkielen tunnille, ja sieltä opon luokse. Heräsin melkein perillä ja huomasin oman erehdykseni, mutta en lähtenyt toisella bussilla takasin. Perille päästyäni huomasin että päätäni särkee ja näkökenttäni heittää, sekä minua huimaa. Kävelin terveyskeskukseen. Siellä tutkivat minua, ensin hoitaja, sitten lääkäri. Ja halusivat lausunnon joltain joka oli nähnyt minut silloin kuin en tajunnut mitään. Oponi oli soittanut minulle kuin odotin vuoroani ja sanonut nähneensä minut. Joten yritettiin soittaa opolle. Pääsin kuitenkin lähtemään omalla vastuullani kotiin. Tulin bussilla kotiin ja keitin kahvit, en ollut kokonaiseen päivään saanut kahvia. ☺️❤️