Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.02.2019 klo 18:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2019 klo 18:52

Hei.
Taidan tarvita uuden sivun.
Nyt tänään sain tietää etten pääse ICT-asentaja koulutukseen ammattikouluun omniaan.
Oikeastaan osasin odottaa sitä. Enhän päässyt mihinkään muuhunkaan koulutukseen.
Käyn VALMAN loppuun, ammattikouluun valmistavan koulutukseni loppuun keväällä.
Sen jälkeen en tiedä mitä teen, menenkö taas ruokajonoon 3 päivänä viikossa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2019 klo 14:27

Tänään oli normaalimpi päivä koulussa. Näin opon, tuli katsomaan minua, lääkäri oli soittanut hänelle terveyskeskuksesta. Sain melkein valmiiksi 2 puurokauhaani. Ensi kerralla pitää tehdä voiveitsi. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 28.02.2019 klo 06:23

Tänään menen kouluun. On ATKta ja englantia, vopen tunti eli vastuuopettajan tunti,
taas uusi lukujärjestys tehdään tänään.
Olen miettinyt paljon mitä teen jos en pääsekään jatko opintoihin, palaan takaisin
ruokajonoon ja yritykseen keksiä itsenäisesti tekemistä kokonaiseksi päiväksi ja
oltuani vuoden poissa sieltä. Ei hyvä tavoite.

Käyttäjä kirjoittanut 01.03.2019 klo 08:05

Vapaapäivä tänään koulusta. Psyk.pol. sh. ja sitten iltapäivällä kylämaja ATK-luokka. 🙂👍
Tänään on hernekeitto päivä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 01.03.2019 klo 21:13

Olin taas saunassa ja sen jälkeen kappelilla. Käyn siellä hiljentymässä ja mietiskelemässä. Oli antoisa ilta. Pääsin taas lähelle Jumalaani. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 02.03.2019 klo 08:41

Jumalan kuvajaiset eli ihmiset häiriintyivät taas määritelmästäni löytää Jumalani luokse, tulivat aistiharhoina kommentoimaan eilisiä tuntemuksiani tänä päivänä. Ei voisi tai en saisi voida mitään sille että jollain muulla on ollut tuntemuksia myös eilispäivänä enään tänä päivänä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 02.03.2019 klo 18:58

Huh huh! Olen lukenut eroottista kirjaston kirjaa " Seksin polte " ja siinä on kuvauksia seksuaalisesta toiminnasta. Huh Huh! 🙂👍
Tänään on ollut ihan kiva päivä, olen ollut liikkeellä, ja istunut lukemassa erootista kirjaa. 🙂👍
Kissani voi hyvin ja syö kohtuullisesti. 🙂👍 Minä voin hyvin ja syön kohtuullisesti. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2019 klo 10:04

Aurinko paistaa. Kivaa.
Yritän olla lukematta tänään erootista kirjaston kirjaa, Seksin polte1. kuin on sunnuntai.
Luen sitä sitten ensi viikolla, kunnes pääsen kirjaan, Seksin polte2. joka on myös lainassa
kirjastosta.🙂👍☺️❤️☺️ Tänään en ajattele seksiä. ☺️❤️☺️🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2019 klo 13:04

Luin kuitenkin kuin ei ollut mitään tekemistä. 🙂👍☺️❤️☺️
Kissani kiipesi eilen uuden kiipeilytelineensä katolle ja ihasteli näköalojansa. ☺️❤️☺️🙂👍
Se on 3 kerroksinen kiipeilyteline, ennen hänellä oli vain 2 kerroksinen kiipeilyteline. 🙂👍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2019 klo 17:32

Kävin ostoksilla ja ostin samalla mustista ja mirristä kissalleni lelun. Kissani innostui siitä kovin paljon ja leikki sillä niin että karvat vain pölysivät. ☺️❤️☺️
Soitin kälylleni kuin en tiennyt kuinka kauan broilerin koivet pitää olla uunissa, ja saadakseni tietää etten ehkä voi mennä veljelleni kylään ensi viikolla kuin hän on töissä syntymäpäivänänsä. ☺️❤️☺️

Käyttäjä rune kirjoittanut 03.03.2019 klo 23:20

Kuin myös🙂👍😴

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2019 klo 16:00

Sain tänään postcrossingista 3 postikorttia ulkomailta. Kissani on jotenkin omituinen tänään kuin tulin koulusta. Ihan kuin se olisi menettänyt toivonsa minun suhteeni. 🙂👍 Se on alkanut ottamaan etäisyyttä minuun. En tiedä mitä tekisin, ja voinko tehdä mitään. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2019 klo 15:49

Tänään koulussa sain puhelun mahdolliselta työnantajalta, ja kutsun työpaikka haastatteluun torstaina. Kyse on puhelinmyynnistä. Kivaa vaihtelua koulupäivään, nyt kuin kaikkien pitää ryhtyä hakemaan työssäoppimispaikkojansa. Olisihan se kivaa saada oma työpaikkansa. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2019 klo 21:16

Olen miettinyt, sitä työpaikan hakemista, ja sitä mitä sanon haastattelussa, vaikka en tiedä edes mitä minulta kysytään. Sanonko että olen ollut eläkkeellä 1983 vuodesta lähtien ja olen nyt koulussa, hakeakseni ammattikouluun. Ja entä jos pääsen työhön, sanonko että voin aloittaa 18.3 kuin se päivämäärä annettiin koulussa tänään työhön menon aloittamiseksi. Ja haenko paikkaani tosissani. Vai pitääkö minun jättää kertomatta että olen eläkkeellä ja olla ihan hiljaa siitä ettei minulla ole työtodistuksia. Mitenhän sekin onnistuisi. Voisin silti kuvitella soittavani tietokoneelta katsomilleni asiakkaille puhelimella tehden heille ostoehdotuksia. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2019 klo 07:14

Tänään koulussa on puutöitä, ilmeisesti teen voiveistä tai paistinlastaa. ihan kivaa
hommaa. ope käyttää koneita ja me teemme käsin, ja valmista tulee.
Pääsen taas ajoissa pois koulusta. Tekisin mielummin pari paistinlastaa kuin voiveitsen. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2019 klo 16:32

Tein 5 paistinlstaa ja kaulimen tänään koulussa. Ihan kivasti. Bussilippuni menee vanhaksi tänään ja en voi ottaa siihen lisää aikaa koska en tiedä pääsenkö työhön. 🙂👍