Aamulla heräsin liian myöhään, hätäisesti söin jotain ja join tuoremehua. Lähdin ja palasin koska olin unohtanut laittaa reppuuni koulutarvikkeet ja kännykän, joka oli vielä laturissa kiinni eilisillasta asti. Pääsin lähtemään myöhässä, bussi tuli, ja vaihdoin bussia. Perille pääsin silti ajoissa. Koulussa oli esitelmä, jonka aikana hermoilin kauheasti, sitten oli matematiikkaa ja ruokailu, ja matematiikkaa. Putosin kärryiltä, olin poistunut ilmeisesti tunnilta ja kävellyt bussipysäkille, ja noussut oikeaan bussiin, tajuamatta siitä mitään. Sen sijaan että olisin mennyt äidinkielen tunnille, ja sieltä opon luokse. Heräsin melkein perillä ja huomasin oman erehdykseni, mutta en lähtenyt toisella bussilla takasin. Perille päästyäni huomasin että päätäni särkee ja näkökenttäni heittää, sekä minua huimaa. Kävelin terveyskeskukseen. Siellä tutkivat minua, ensin hoitaja, sitten lääkäri. Ja halusivat lausunnon joltain joka oli nähnyt minut silloin kuin en tajunnut mitään. Oponi oli soittanut minulle kuin odotin vuoroani ja sanonut nähneensä minut. Joten yritettiin soittaa opolle. Pääsin kuitenkin lähtemään omalla vastuullani kotiin. Tulin bussilla kotiin ja keitin kahvit, en ollut kokonaiseen päivään saanut kahvia. ☺️❤️