Että mua ärsyttää taas. Minulla on nyt neljä vapaapäivää mukaan lukien tämä ja huominen päivä. Mutta olen joka aamun aloittanut niin että äkkiä kahvinkeittoon ja sitä myöten valmis. Enkö osaa rentoutua edes vapaapäivänä vaan Valmistaudun töihin? Varmaan tekisin näin työntämänäkin. Minne ne jäivät ne aamuvenyttelyt ja ajatus siitä et ei niinku välttämättä olis kiire minnekään? Eei ku suoraan sängystä kahvinkeittoon! Mitä ihmettä minä tällä loppupäivällä edes teen? Tekisi mieli jotain tauluja tai kuvia rupatella seinille mutta mistä minä semmoisia saan? Viimeksi kun rohkenin pistäytyä taidegalleriaan/kauppaan oli taulun hintalapussa 800!! Mistä ihmeestä ihmiset noita joitain kuvia seinilleen saa?
En tiedä... pitäisikö kiertää kirppareita? Ei ainakaan noita kahta jotka tossa keskustassa ovat. Ja miten pyörällä saa edes kuletetuksi mitään? Ja jos sataa niinkun näyttää tekevän ni eikös se mene pilalle..
Ehkä pitäisi vain olla onnellinen tai jos ei sitä.niin tyytyväinen että asiat eivät ole tämän pahemmin.
Minähän olis odottanut tätä enkö ollutkin? Siis että töitä vähennetään. Silti ylinierrokset jäivät jo päälle.. joten se siitä.
Minulla on nivelien kanssa ongelmia. Tai niihin sattuu/tuntuu/jomottaa/joskus/päivittäin. Lueskelin netistä tietoa ja ainakin c-vitamiini olisi tärkeä nivelille. Luin myös välimeren ruokavaliosta että se auttaisi nivelille. Syös tällä hetkellä kaikkea muuta kun välimerenruokavaliota. En syö punasta lihaa vaan kanaa ja rasvaista juustoa. Kahviin olen jo laittanut pitemmän aikaa kauramaitoa eikä tofunkaan ostaminen mahdottomalta tuntuisi.. ostan joskus nakkeja ja ranskalaisia ja makkaraa, sehän on kaikille suomalaisille helppo eines. Kana on vain niin hyvää. Onkohan se vaikea vaihtaa kalaan ja tofuun.. onkohan se niin paha jos sitä kuitenki syö?
Mutta sellaisenkin arkipäivään asian kuten vitamii it unohtaa. Vieläkään ei paista aurinko silleen et siitä sais tarpeeks d-vitamiinia esimerkiksi...
Noh, hyviä loppuviikkoja kaikille