”Martta” masennus ja huumori

"Martta" masennus ja huumori

Käyttäjä zimba2 aloittanut aikaan 03.05.2012 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 03.05.2012 klo 12:25

Hei. Minä olen löytänyt huumorista hyvän lyöntiaseen ”Martta” masennusta (tästä lähin vaan Martta) vastaan. Tiedän, silloin kun ei jaksa nousta sängystä ylös, on siinä huumori aika kaukana. Itse olen kehittänyt ajatuksia kuukausien kuluessa siihen että kun pääsen edes istumaan niin voin jo ilkkua Martalle, etpäs pystynytkään pitämään minua vaakatasossa. (hmm, tulipa mieleeni ”tuhmia” ajatuksia) Ihan pienistä palasista liikkeelle. Minulle huumori on parasta kun voin nauraa itselleni ja rökittää Marttaa. yhdistettynä tarinoiden kirjoittamiseen mikä minulla on vielä hyvin hakusessa niin a vot, hyvä tulee. Martta tuossa kuiskuttelee että lopeta ja ajattele synkkiä ajatuksia, niinpä nyt on tirsojen paikka siitä Martta vähiten tällä hrtkellä pitää. Palaillaan ja hyvää kevättä kaikille. tv: Zimba2

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 17.03.2014 klo 23:46

Juu, toinen 50:tis suunnitelma on valmis: Syömistä, nukkumista, rakkautta ja pesemistä😉
Minun lempi aiheet pesemistä lukuun ottamatta, heh heh.

Meinaa vähän olla matalapaine itellä päällä, tiedä häntä mistä johtuu. Labrakokeisiinkaan
en viitsisi mennä. Kummiskin joku lääkäri taas toteaa et minulla on sitten varmaan masennusta, muutaman kerran sen jo kuullut. Enää sitä jaksa.
No niin, on ihan fiksuja lääkäreitä, kunhan nyt jostain urputan😋

Käyttäjä johannak kirjoittanut 18.03.2014 klo 10:41

Erittäin mielenkiintoinen ja voimaannuttava ketju! Voihan Martta ja Masa <3

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 18.03.2014 klo 16:07

Ha haa!

Sitähän se. Syömistä, nukkumista, pesua ja rakkautta (onneksi). No, saattaa olla, että pesut jää joskus vähän vähemmälle😉 Onhan se kuitenkin se tylsin asia tuosta listasta😀 Aina silleen sopivasti kun sutaisee, ennenkuin alkaa paska haisemaan ja kärpäsiä pyörimään ympärillä.

Matalaa painetta on täälläkin ollut ilmoilla. Veto ja vire vähän hakusessa. Labroja on tulossakin ja lääkäriä, mutta eiköhän se mene juuri noin (kuten aina) että: "kun ei täällä nyt mitään poikkeavaa näytä olevan..mitenkä se mieliala on nyt ollut?" Joo..siinähän se ja kiitos, näkemiin! *Palaa kotiluolaan mököttämään*

On se hyvä olla olemassa 50-vuotissuunnitelma, onneksi olkoon vielä🙂👍

Käyttäjä Desper kirjoittanut 21.03.2014 klo 00:30

Masa, Martta ja muut hyypiöt tuntuvat pikkutekijöiltä, kun tuo Vanja rupesi riehumaan. Kun nyt jättäisi meidät rauhaan.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 06.04.2014 klo 12:36

Tarkoitatko vanjalla tuota veli venäläistä?Historia toistaa itseään. Ainaski toistaa virheet.😝

😴😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 09.04.2014 klo 16:50

Merkillistä, minä olen varmaan sairas kun ei oikeastaan mitään kohtaa kolota ja mielikin
on ihan virkeä. 😎😎😎
Ihan kuin olisi talviunilta heränny karhu mutta ilman äreyttä😀

Aurinko paistaa eikä isoja pilviä ole taivaalla eikä mielessä. Tätä minä olenkin jo odottanut.

Martta ja masa sukulaisineen ja ystävineenkin ovat varmaan kevät lomalla tai pitävät pekkas päiviä😋. Hyvä niin.

Oikein huumorin täytteistä ja hyvää kevättä kaikille😎
Ja tietenkin😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 10.04.2014 klo 20:00

Tänään kun luin muiden kirjoituksia niin oikein meinaa hävettä sanoa et menee oikein hyvin tai vähintään hyvin😀
Minua korpeaa suunnattomasti kun haluaisin auttaa masennuksesta kärsiviä ihmisiä mut-
ta siihenkin pitäisi käydä kuulemma kouluja. Voi v... suoraan sanoen. Olen yli 50V.tta kä-
nyt elämän kuolua ja sillä pääsee aika pitkälle.

Minähän olen eläkeiässä ennen kuin koulut on käyty😋. Juu juu, totta kai kouluttautuminen
kannattaa mutta terveellä järjen käytöllä tässä asiassa voisi tehdä paljon.

Itse vaikeina hetkinä arvostan suuresti kun voi jutella jonkun kanssa. Sellaista apua voisin
antaa ja saisin siitä myös itselleni paljon. Mitään lääkäri apua tarkoita vaan kaverilta kaverille.
Täällä päin vastaus vaan kuuluu et mene kouluun🙄. Tällaista tänään😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 11.04.2014 klo 12:06

Edelliseen viestiini jatkoa=. Keskustelu apua pitäisi saada heti eikä joskus kahden viikon päästä.
Itselleni oli tärkeää että oli ystävä jolle pystyin soittamaan vaikka keskellä yötä.☺️

Vähän huumoria ja puoliksi totta. En pistäisi pahakseni vaikka siitä joku maksaisikin jotain tuosta keskustelu avusta😉
Näitä miettiessä😴 🙂👍

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 11.04.2014 klo 13:38

Hienoa lukea, että sinulla menee noin hyvin 🙂

On se kevät vaan loppujenlopuksi hieno asia, kun siihen saa itsensä ja päänsä mukaan.

Ehkä me aletaan herätä talviunilta.

Minä meinaan ottaa keväästä ja kesästä irti sen minkä haluan ja jaksan. Ja ehkä peseytyä hieman useammin, mutta se nyt ei ole vielä mitenkään varmaa😀

Hienoja ajatuksia sinulla toisten auttamisesta. Ei tässä maailmassa ole liikaa oikeita auttajia. Minäkikin olen jo pari vuotta kypsytellyt aina välillä ajatusta jonkinlaisesta vapaaehtoistyöstä, mutta en ole siihen vielä oikein saanut tilaisuutta. Mutta en aio unohtaakaan asiaa.

Kaikkea hyvää sinulle🙂🌻

Ps. Kyllä ne Martat, Masat ja minun Ruttumuna (eli masis) saavatkin jo välillä painua hevon kuuseen!!

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 04.05.2014 klo 09:56

Haettiin naisystävälle koiranpentu. Rauhallinen, kiltti uros. Väliin vaan innostuu hyppimään
niin kuin pennut tekee. 🙂
Ei tässä kerkeä masentumaan, vain nukkumaan😉

Terkut😴😴😴

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 05.05.2014 klo 15:49

Oi, Koiranpennut on ihania☺️❤️

Keväällä niitä aina näkee, kun ihmiset taluttaa niitä ulkona.

Kauneusunia kannattaa nukkua ahkeraan ennen kesää, jotta kesällä olisi sitten tosi kaunis😀

Rakkautta, Unta ja Koiranpentu.

Ei kuulosta yhtään hassummalle!

🙂👍

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 26.05.2014 klo 22:42

Kerkiää tässä näköjään vähän masentumaanki. Ihan älytön väsy vaivannu jo viikon päivät.
Siitä tiedän ettei kaikki ole ihan kunnossa😝. Ja äkänen olen.
No, nyt siihen osaa jo ainakin jollain tavoin asennoitua vaikka ei se helppoa ole ikinä.

Huumori kehiin ja menoks. Väsyttää ja äkämystyttää sit vaik kuin😎

Helppo sanoa vaikea toteuttaa mutta yritetään😋

😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 06.06.2014 klo 23:18

... ja edelleen.😴😴😴. Tätä menoa loppuu kyllä huumorin taju niin iteltä kuin ystäviltäkin.

Väsyttää niin että hymyillyttää, ihan pähkähullua😋
Mennä koisimaan ennen kuin höpsin lisää😋.😋

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 11.06.2014 klo 15:54

Jee🙂. Kyllä tämä tästä taas suttaantuu😎.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 19.06.2014 klo 14:23

Hyvää jussia😎.
Ollaan ihmisiksi😋.