”Martta” masennus ja huumori

"Martta" masennus ja huumori

Käyttäjä zimba2 aloittanut aikaan 03.05.2012 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 03.05.2012 klo 12:25

Hei. Minä olen löytänyt huumorista hyvän lyöntiaseen ”Martta” masennusta (tästä lähin vaan Martta) vastaan. Tiedän, silloin kun ei jaksa nousta sängystä ylös, on siinä huumori aika kaukana. Itse olen kehittänyt ajatuksia kuukausien kuluessa siihen että kun pääsen edes istumaan niin voin jo ilkkua Martalle, etpäs pystynytkään pitämään minua vaakatasossa. (hmm, tulipa mieleeni ”tuhmia” ajatuksia) Ihan pienistä palasista liikkeelle. Minulle huumori on parasta kun voin nauraa itselleni ja rökittää Marttaa. yhdistettynä tarinoiden kirjoittamiseen mikä minulla on vielä hyvin hakusessa niin a vot, hyvä tulee. Martta tuossa kuiskuttelee että lopeta ja ajattele synkkiä ajatuksia, niinpä nyt on tirsojen paikka siitä Martta vähiten tällä hrtkellä pitää. Palaillaan ja hyvää kevättä kaikille. tv: Zimba2

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 26.12.2013 klo 21:50

Non niin, joulu melkein takana ja uusi vuosi edessä. Hyvä niin ähkyhän tässä väkisin tulee.😳
Minun uuden vuoden lupaus voisi olla ett kokkailisin itse eikä aina kaupan valmis ruokia. Jotain
osaan jo tehdäkkin. Väliin ei vaan viitsi kun martta on paikalla. Sitä en enää lihota.😋

Joulu meni kyllä ihan kivuttomasti lepäillen ja syöden.
kohtahan tuota voisi taas😴
MOI

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 27.12.2013 klo 14:50

Unohtui tuossa äsken kirjoittaa että en todellakaan stressaa itseäni liialla toiminnalla.😉
Naisystäväni varmaan allekirjoittaa tämän asian. Väliin vaan pitää syödä ett jaksaa taas elpasta.

Ensi vuonna voisi sitten taas jotain ajatella niin kuin joka vuosi tähän aikaan.😋

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 02.01.2014 klo 16:12

Uusivuosi ei kyllä ole tuonut mitään uutta. Kaksi päivää tätä vuotta ja sama "vanha, tumpelo suunsoittaja" olen
edelleen. Pitäisi uudistua.😝
Täytyy myöntää et jonkinlainen "hyvä kutina" pyörii sisälläni, jospa sittenkin jotain hyvää saisi aikaiseksi.
Ehkäpä olen hieman hätäinen vaikka sitä kukaan minua tunteva ei usko.

Antaa tulla lunta tupaan kyllä se joskus vielä sulaakin.😉

Heippo dei taasen☺️❤️

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 06.01.2014 klo 21:13

Mukailen tässä yhtä suomalaista elokuvaa: Kolmea asiaa en ymmärrä, moottorisahan ilman putsaaja, mopon sähköjärjestelmä ja naisen mieli.😉
No, kaikki hyvin nytte.☺️❤️☺️

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 13.01.2014 klo 19:30

Tämä olisi sitten kaikkille piristykseksi: Sanokaa minun sanoneeni että paistaa se aurinko vielä risukasaankin. Unohdan sen vielä itsekkin väliin mutta aina vaan harvemmin.🙂👍

😎😎😎

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 19.01.2014 klo 22:47

Martta ja masa "pirulaiset" istunna muutaman päivän kylässä. Kaikki meinaa mennä päin prinkkalaa. Mitään ei viitsisi tehdä. Henki ja kroppa haisee vaan pesulle ei tule mentyä, ei jaksa.😠
Huomenna on päivä uusi.
Haisempa sitten urakkalla😋

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 20.01.2014 klo 16:59

Wau! Hyvää huumoria😀

Kuule, sano itsellesi, "että nyt haisen ja thats it". Sitten joku päivä taas käyt pesulla, kun on parempi päivä. Ei se ole mikään synti haista paskalle. Jokainen haisee joskus. Ja nytkin näin kylmät ilmat niin kuka sitä nyt alavariinsa pesulla ramppaa?! Siinähän kuluu suojaava kerros kaskaa iholta pois.

Minun tekis mieli hypätä autoon ja tulla (mieheni kans) niskaperseotteella heittämään ne Martat ja Masat sieltä ovesta ulos ja kenturalle, että muistavat, tuohon mökkiin ei ole meneminen pitkään aikaan. Ja sitten sinut vietäisiin pesusoikkoon pesulle! Lähtis samalla kertaa Martat ja hajut.

No, ei vankaan. Mutta hyvää huumoria kun harvoin kohtaa niin sitä riemastuu🙂!

Tsemppiä!

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 21.01.2014 klo 22:28

Kyllähän minulle huumori on yksi tärkeimmistä selviytymis keinoista. Joskus vaan törmää
ihmisiin jotka sanoo etten saa olla huumorintajunen kun olen masentunut. Ei sen puoleen
itse en kyllä muista ikinä nähneeni täysin tervettä ihmistä🙂

Mutta kaikista parasta tällä hetkellä on nukkuminen😴

😎😎

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 25.01.2014 klo 21:50

Mitä jäbä duunaa? Putous, siinäpä ohjelma joka minua ärsyttää niin paljon että se katsottava joka kerta ainakin osittain. Juu juu, voisin laittaa tveen kiinni vaan sitten en tietäisi mitä jäbät duunaa.😋
Nyt mie kyllä romahan tai ei ihan vielä. Pitää vetasta ainaki kunnon tirsat ekaks.😎

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 26.01.2014 klo 11:02

Vieläkö jäbä dunkkaa?🙂

Dunkkaa ku skunkki..vai? Siis joko olet pesulla käynyt😀? Vai pitääkö tulla pesupartion pesemään?!

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 27.01.2014 klo 23:55

Hajut sai saunassa kyytiä eli nyt mahtuu uusia "tuoksuja" tilalle. 😎
Puhti vaan muuten meinaa olla vähän poissa. 13 vuoden kokemuksella tähän aikaan vuodesta tämä ei ole mitään uutta.
Minullapa ei mihinkään ole kiire ja tekemistä tarvittaessa kyllä löytyy.
Voe juutas, tuli mieleen et parin viikon päästä minullakin tulee puolivuosisataa täyteen. Pitääkin katsoa että on silloin jossain muualla kuin kotona😝

Haisemisiin😉😉😉

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 28.01.2014 klo 08:40

"Me ollaan Haisuleita kaikki, kun oikein läheltä nuuskitaan
me ollaan Haisuleita kaikki, ihan jokainen."😉

Eipä tuota tarvitse jäädä kuin yksi pesu väliin, kun alkaa dunkata. Ja jos vielä toinenkin jää niin sitten puhutaan jo döfiksestä..loppu onkin sitten dunkkaa, kuin skunkki osastoa.

Minulla jos en jaksa raahautua suihkun alle niin onneksi kuitenkin sen verran vielä jotain oordninkia takaraivossa, että päivittäiset pikkupesut tulee tehtyä ja käytettyä hammastahnaa, dödöä jne. Ai niin, ja pöksyt tulee vaihdettua🙂

Semmoinen pesupartio olis kyllä hyvä olla olemassa, joka päivystäis puhelinsoiton päässä ja tulisi kotiin, lykkäisi vaikka sairaalasängyllä tai jollain härvelillä sinne suihku/saunaosastolle ja pistäis ranttaliksi. Tietenkin ne sitten kuivaisivat, rasvaisivat, kampaisivat jne.

Edullinen maksu takaisi suuren suosion. Luulen, että käyttöä olisi🙂

Döfäilemisiin😎😎🙂👍

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 11.02.2014 klo 16:30

Se on sitten 50vuotta täynä.😐

Toinen samanmoinen perään niin olen tyytyväinen.😋

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 12.02.2014 klo 12:10

Wau! Paljon Onnea🙂🎂

Vielä viisikymmentä vuotta aikaa käydä pesulla😉 Tai dunkata..ihan miten vaan.
Tälle päivälle kuitenkin ruusuntuoksua sinulle!

Käyttäjä Vaeltaja-ihmettelijä kirjoittanut 13.02.2014 klo 23:11

Tosi paljon onnea sulle, "zimba4"! Älä koskaan kadota sitä huumorintajuasi, jolla itsesi lisäksi hoidat myös meitä muita.

Onko se 50-vuotissuunnitelma jo valmis? Ja sitä seuraava 50-vuotissuunnitelma - siis se kolmas - hahmottuu ajan myötä🙂🙂🙂