”Martta” masennus ja huumori

"Martta" masennus ja huumori

Käyttäjä zimba2 aloittanut aikaan 03.05.2012 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 03.05.2012 klo 12:25

Hei. Minä olen löytänyt huumorista hyvän lyöntiaseen ”Martta” masennusta (tästä lähin vaan Martta) vastaan. Tiedän, silloin kun ei jaksa nousta sängystä ylös, on siinä huumori aika kaukana. Itse olen kehittänyt ajatuksia kuukausien kuluessa siihen että kun pääsen edes istumaan niin voin jo ilkkua Martalle, etpäs pystynytkään pitämään minua vaakatasossa. (hmm, tulipa mieleeni ”tuhmia” ajatuksia) Ihan pienistä palasista liikkeelle. Minulle huumori on parasta kun voin nauraa itselleni ja rökittää Marttaa. yhdistettynä tarinoiden kirjoittamiseen mikä minulla on vielä hyvin hakusessa niin a vot, hyvä tulee. Martta tuossa kuiskuttelee että lopeta ja ajattele synkkiä ajatuksia, niinpä nyt on tirsojen paikka siitä Martta vähiten tällä hrtkellä pitää. Palaillaan ja hyvää kevättä kaikille. tv: Zimba2

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 19.06.2014 klo 18:18

Hyvää Juhannusta Sinulle Rakas Ystävä🙂👍

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 05.08.2014 klo 23:20

Puuh... juostu asioiden perässä lääh... ihan hegästymiseen saakka puuh... no nyt pitäisi helpottaa.🙂
Ja nyt rakkaimman harrastuksen pariin 😴😎

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 17.08.2014 klo 14:22

Ja p... Helpottaa. Ei niin mikään onnistu. Pitäis ottaa 2-3 kuukauden "talviunet".😐😴

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 17.08.2014 klo 15:41

Ha haa🙂

Kiva, että ilmoitit itsestäsi.

Kohtahan tuo on syksy ja hämärät.

Sittenhän se kuuluu asiaan torkkua ja 😴😴

🙂👍

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 18.08.2014 klo 13:29

Juu voihan sitä syksyisin torkkua ja muullonki. Pahaa pelkään että "martta ja masa" sekä koko vanha jengi on palannut eläkkeeltä takaisin töihin.😝
Varmaan yli vuosi kun olo on ollut näin sekaisin. No, täytynee kaivaa "pesis maila" taas naftaliinista esiin. Kunhan jaksan😋

😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 27.08.2014 klo 13:30

Puhti kyllä häipynnynnä johonkin ihan toiseen taloon. Jospa se tästä.😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 28.08.2014 klo 16:25

Huut hiiteen koko paska masennus, kun vaan sais😝.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 29.08.2014 klo 07:15

Niin just! Painukoon hevohiiteen mokoma p-skiainen😝

Hus! Hus!

Voimia🙂👍

Ja tarpeen mukaan: 😴

😎

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 08.09.2014 klo 16:13

Pitänny käyttää koko ase arsenaalia martta masennusta vastaa, nyt ollaan vähän niinku asemasota vaiheessa. En saa minä mutta ei saa marttakaan yliotetta🙂

Kova mimmi täytyy myöntää vaan minä oon vielä kovempi😎. (Toivottavasti)

😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 16.10.2014 klo 13:50

Näinä päivinä tulee 14v kun astuin martta masennuksen kannsa "avioon". Tarkkaa aikaa en muista enkä edes halua. Olen päättänyt että juhlia ei järjestetä😋. Martta on asiasta kyllä eri mieltä kuten arvata saattaa. Pidän pintani🙂.
Kolme neljä kuukautta taas yhtä tappelua. Nyt rupeaa helpottamaan. Erikoista tässä ajanjaksossa se että vaikka tunsi huonon olon niin ei kovin montaa päivää ole mennyt sängyn pohjalla maatessa eikä pitkiä aikoja ajatellut, minusta ei kukaan välitä, parempi kun tekis itsarin.

Tällä hetkellä saikulla mutta uusia virkistäviä ajatuksia on. 😎
Tiedä häntä vaikka ensi vuoden puolella olisi jotain työ hommaa liittyen masennukseen.🙂👍

Ja nyt kyllä yllätän itseni ja muut kirjoittajat toteamalla: Minä en mene nukkumaan😎😎😎

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 24.10.2014 klo 16:25

Viikko naisystävän luona. Jotain fyysistä työtäkin tullu tehtyä. Ensi viikolla omaan mökkiin ja omia asioita hoitaan.😎

Hyvee viikonloppua kaikille.🙂🙂🙂

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 28.10.2014 klo 15:00

Viikko vietetty naisystävän ja 4 karvaisen (2 kissa, 2 koiraa) eläimen kanssa. Eilen tulin kotiin ja tämä päivä mennytkin siinä et on ravannu virastosta virastoon edestakaisin. Ainaski kunto kasvaa. Kärsivällisyys vaan ei tahdo siinä jonottelussa kasvaa.😋

Se hyvä puoli että on ainakki jaksannu tehdä asioita😎

Jospa söis ja harkitsisi vaikkapa pieniä tirsoja😋.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 29.10.2014 klo 14:57

Matala painetta, hällä väliä. Minulla ei ole mihinkään kiire. 😋.
Jos tänään ei viitsi tehdä mitään teen huomenna. Joskus pakko tehdä jotain mutta minä olen päättänyt itse milloin se joskus on. Ainakin periaatteessa😐.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 03.11.2014 klo 18:48

Tekis mieli vaan nukkua.😮.
Ei mitään itsari meininkiä ei ole vaikka mielessä käykin. No, ainaki itse huomannu et kyllä loka- joulukuu yleensä on pahimpia masennuksen kannalta, poikkeuksiakin on. Onneksi ei ole kiire mihinkään.

Tai joo, olen miettinny itsaria. "martalle" ehdottanut sitä monestikki.😋
Yritetään voimavarojen mukaan pitää toisista huolta. "martat" ja sen sukulaiset potkitaan pellolle.

Ei oikein huumori irtoa. Ei se aina. Kirjoittelemisiin😎

😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 04.11.2014 klo 13:08

Taitaapi olla koko Suomen maassa matalapainetta kun melkein kaikki kirjoittaa aika synkästi. Aattelin tehdä poikkeuksen, ei silti etteikö itsellänikin olisi vähän synkkää mutta silti.
Itse vuoden aikaan nähden olen hyvässä kuosissa. Juu "martta" paapatta vieressä et älä valehtele mutta on väärässä.
Kunpa voisin auttaa teitä kaikkia. enpä oikein osaa muuta sanoa kuin että matalapaineen jälkeen tulee auringon paiste. Yksi laulu, myrskyn jälkeen on pouta sää.🙂
Tiedän kyllä itsekkin että saattaa vaan ärsyttää kun kertoo et huonon jälkeen tulee hyvää mutta kyllä se vaan niin on. Tosin milloin se hyvä tulee niin siihenpä en sano mitään.😝

Toivottavasti tämä jotain piristäisi.
Palataan astialle 😉 Nyt😴