”Martta” masennus ja huumori

"Martta" masennus ja huumori

Käyttäjä zimba2 aloittanut aikaan 03.05.2012 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 03.05.2012 klo 12:25

Hei. Minä olen löytänyt huumorista hyvän lyöntiaseen ”Martta” masennusta (tästä lähin vaan Martta) vastaan. Tiedän, silloin kun ei jaksa nousta sängystä ylös, on siinä huumori aika kaukana. Itse olen kehittänyt ajatuksia kuukausien kuluessa siihen että kun pääsen edes istumaan niin voin jo ilkkua Martalle, etpäs pystynytkään pitämään minua vaakatasossa. (hmm, tulipa mieleeni ”tuhmia” ajatuksia) Ihan pienistä palasista liikkeelle. Minulle huumori on parasta kun voin nauraa itselleni ja rökittää Marttaa. yhdistettynä tarinoiden kirjoittamiseen mikä minulla on vielä hyvin hakusessa niin a vot, hyvä tulee. Martta tuossa kuiskuttelee että lopeta ja ajattele synkkiä ajatuksia, niinpä nyt on tirsojen paikka siitä Martta vähiten tällä hrtkellä pitää. Palaillaan ja hyvää kevättä kaikille. tv: Zimba2

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 03.12.2014 klo 22:05

Hurriganesin get on meininki itellä ja ihan vesi selvä olen eli tosi hyvällä tuulella 🙂.

Tämä juttu on tosin hieman ongelmana😴😴😴 mutta eihän kaikki voi olla yhtä aikaa hyvin😋
Nukkumisiin.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 04.12.2014 klo 22:54

🙂👍🌻🙂🌻🙂🌻

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 08.12.2014 klo 20:23

Käytiin eilen naisystävän kanssa minun äitin luona. Piristi kyllä kumpaakin. Koiran "tössykkä" oli mukana.🙂.
Ei kai tässä kunhan tuosta nukkumisesta pääsee eroon niin muutako porskuttaa vaan etiä päin😎.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 11.12.2014 klo 20:47

ÄÄh, on tämä niin erkoinen olotila. Väsyttää mutta siltiki ois sellainen olo että tekismieli repästä jotenki. 😋.
En nyt välttämättä tarkoita taasen mitään nakujuoksua😎. Jotain lämpösempää sen pitäisi olla. Vaikka jotain hyvää hurriganesin musiikkia täysillä ja ulos tansiin. 😀
Tämä on vaan rivitalo aluetta ja minut tunnetaan aika rauhallisena tyyppinä niin tuosta tanssista ei varmaan oisko yksi seuraus. pipi pää pipipää auto. Taitas mennä joulu ja uusivuosi mömmöissä.
Vielä kun kertoisin että enhän minä yksin tanssi et koko "martta masennuksen perhe" on tässä mukananiin a vot, siitä se riemu syntyis😋

Joo😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 19.12.2014 klo 14:52

Niin se joulu vaan tulla jolkottaa. Ei kyllä inspiroi yhtään. Toden näköisesti mökötän yksin koko joulun. Se kai siinä tympäseekin. No eipä mennä vielä asioiden edelle. Paistaa se aurinko joskus risukasaanki ja sokea kana löytää joskus jyvän😎. Ai et mää oon sitte runollinen😋

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 20.12.2014 klo 09:53

Minäkin luulin, että joulu tänä vuonna ei huvita ollenkaan, mutta olen nyt pikkuhiljaa päässyt kuitenkin juoneen kiinni.

Mutta jos ei huvita niin ei huvita. Silloin pitää varmaan vaan mököttää ne mökötykset pois. Toivon kuitenkin edes hiukkasen joulun valon välähdystä sinulle🙂 Onko mitään kivoja joulumuistoja olemassa? Voisiko niitä muistella? Kuunnella joulumusiikkia ja ehkä sytyttää kynttilä. Sitä tunnelmaa kun tulee niin pienestä.

Martalla varmaan pitää kiirettä jouluna. Täytyyhän sen paskiaisen päivystää monessa paikassa. Toivottavasti ei ehdi koko joulua siellä sinun luona ähöttää. En sitä kyllä halua meillekään, enkä yhtään kellekään, joten pommi persiiseen sille ja ammutaan se Marsin kiertoradalle, PUM!!!!

Kiipeä kuuseen kukkumaan. Nouse kuin hauki puuhun laulamaan! (Muistanette sen vanhan runon..) ja vain kuusenoksa *piip* suojana. Siitä tulee ikimuistoinen joulu. Ja taustalla tietysti voisi soida Murriganes. Sitten selität tietysti Martat ja Masat sun muut. Ja sitten kuulemmekin jo äänen: Pii-paa, pii-paa...

Sitten meneekin joulu mömmöissä torkkuessa lasareetissa 😴😴😴

Siihen saakka, kaikkea hyvää🙂🌻

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 23.12.2014 klo 13:21

Hyvää ja huumorintäyteistä Joulua, sekä hyvää mieltä sinulle Zimba☺️❤️

Ja myös hyviä 😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 26.12.2014 klo 21:48

Kiitos AK. Muutaman päivän poissa netistä. En halunnu kuulla joulusta yhtään mitään mistään. Helpottaahan tuo jo.
😎

Täytyy myöntää et kyllä aaton aatto oli tosi vaikee mutta se on nyt menny ja ollu🙂

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 31.12.2014 klo 16:27

Oikein hyvää uuttavuotta kaikille!!! 😎.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 02.01.2015 klo 22:31

Minä en tajua miten viidentoista minuutin töissä saa meneen aikaa pari tuntia. Sellaisia asioita parina päivänä nytte vähän liian usein minulle sattunnu. Esim. kolaa lumikolalla lunta. Pari tuntia etsit kolaa ja kun kolan löydät niin vartissa on homma tehty. Tai laita traktori lämmitykseen muuten hyvin vaan et taasen löydä sitä vanhan mallista lämmitysjohdon pätkää joka siihen sopii.
Jos olisin oikeissa töissä niin ei haittaisi😎 vaan kun teen vapaa ehtoisesti hommaa niin aikaa menee ihan hukkaan.😋

Tämmöistä tämä setä tällä kertaa😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 08.01.2015 klo 09:30

Ihan rupeaa tuntumaan siltä ettei nukuta niin paljon mitä vielä esim viikko sitten. Valoisuus nyt vielä paljon lisääntynyt mutta siltiki.🙂
Aurinko taitaa sittenkin paistaa väliin tähänkin risu kasaan 😎.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 10.01.2015 klo 00:09

Päivä päivältä taasen parempi olo 🙂. Elämä hymyilee ja asiat hoituu ihan itestään. tällä hetkellä ei takkua juuri mikään😎.
Taitaa "martta" porukoineen olla joulusta ja uudesta vuodesta väsyneitä😀
Ihan varmasti niitä ottaa suuresti päähän minun hyvä olo😋.

Oikein hyvää viikonloppua ja tietenkin😴😴😴.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 12.01.2015 klo 20:57

Huomenna sitä sitte mennäänki tutkituttaan päätä vähän isompaan kaupunkiin. Päivän reissu vaan tällä kertaa vaan tarkoitus kyllä on et jatkossa siellä olis muutaman viikon🙂.
Saisivat tutkia onko "martta" kuseksinnu ympäri päätä vai missä vika kun ei suksi luista
😎.
Ei vielä oikein mikään eläke kiinnostaisi tai kiinnostaa mutta ei vielä. Jospa siellä saisi tuon "martta masennuksen" ja muun joukkion kuriin, martta vaikka talutus hihnaan kuristus pantaan.😋. Sitä minä sitten kävisin ihmisille näyttämässä et tämännäköinen tämä piru nyt sitten on.😀. Kaikillahan se vähän erinäköinen ja kokoinen on vaan yhtä sukua koko sakki😝. Sillai kai.

Aurinkoista viikkoa kaikille🙂👍🙂👍 Ja nukkukaa hyvin😴😴.😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 15.01.2015 klo 20:55

Juu, keväämmällä olisi 8-10 viikon tutkimus jakso avohoito yksikössä. Tässä vaan on yksi ISO ongelma se kun ei ole ilmaista. Pitää lähte kiertään taas eri virastoja jos jostain sais tukea.😐.
Minusta vaan itestä tuntuu et se olisi minulle tarpeellinen tutkimus.🙂

Se on moro:😴😴😴

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 16.01.2015 klo 09:07

"Martta kuseksimassa päässä"

*Repesin aivan täysin* 😀😀

Olipa hupainen huumoripläjäys nuo Zimban kirjoitukset, heh!

Kuulostaa vaivaalloiselle, mutta varmasti ihan hyvälle asialle tuo tutkimus. Mutta eikös Kela sitten korvaa sitä? No, en tiedä asiasta mitään, joten arvuuttelen vaan.

Kiva, että olet "hereillä". Ehtiihän sitä sitten taas 😴😴😴

Martta vanha kuskiviskuri voi painua vaikka hevon kuuseen!!!!!