”Martta” masennus ja huumori

"Martta" masennus ja huumori

Käyttäjä zimba2 aloittanut aikaan 03.05.2012 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 03.05.2012 klo 12:25

Hei. Minä olen löytänyt huumorista hyvän lyöntiaseen ”Martta” masennusta (tästä lähin vaan Martta) vastaan. Tiedän, silloin kun ei jaksa nousta sängystä ylös, on siinä huumori aika kaukana. Itse olen kehittänyt ajatuksia kuukausien kuluessa siihen että kun pääsen edes istumaan niin voin jo ilkkua Martalle, etpäs pystynytkään pitämään minua vaakatasossa. (hmm, tulipa mieleeni ”tuhmia” ajatuksia) Ihan pienistä palasista liikkeelle. Minulle huumori on parasta kun voin nauraa itselleni ja rökittää Marttaa. yhdistettynä tarinoiden kirjoittamiseen mikä minulla on vielä hyvin hakusessa niin a vot, hyvä tulee. Martta tuossa kuiskuttelee että lopeta ja ajattele synkkiä ajatuksia, niinpä nyt on tirsojen paikka siitä Martta vähiten tällä hrtkellä pitää. Palaillaan ja hyvää kevättä kaikille. tv: Zimba2

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 16.01.2015 klo 19:49

Niin minunki mielestä pitäisi. Meikäläisen tuurilla kaikki vaan on mahdollista, varsinkin negatiiviset asiat😋. Kysymällähän se selviää.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 26.01.2015 klo 21:48

Hengissä
🙂🙂🙂 😴😴😴

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 30.01.2015 klo 16:10

Kyllä pitäs potkia itteä persuuksiin että sais asioita hoitoon. Se vaan on niin yksin kertaista mennä pikku nokosille kun pitäs lähtee hoitaan asioita😋
Varmaan pitäs pyytää jotain kaveria et tulis potkiin takapuoleen kun pitää mennä johonkin. Osa kavereista tulisi takuulla ihan mieli hyvin😉. Pelkästään siitä syystä että päsee potkimaan nimenomaan minua, hah hah.
Se vaan väsyttää niin penteleesti. Väsyttäähän se kun "martta kuseksii" mihin sattuu.😝

Hyvää viikonloppua:🙂👍😴

Käyttäjä elisabet kirjoittanut 01.02.2015 klo 16:08

Ei minulla nimiä ole käytössä mutta saan joskus keittiötä siivottua kun leikin tulevani sisälle kuin kodinhoitaja ja tarjoan kahvit.
Kysyn ääneen: " mistäs pitäisi aloittaa"?
Vastaus on yleensä että tiskaamisesta.
Ja teen töitä kuin kodinhoitajan pitääkin ( ainakin
jonkun aikaa).

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 02.02.2015 klo 13:40

Juuri näin. Jokainen tekee sillä konstilla mikä tepsii 🙂. Minua itseä vaan helpottaa kun voin ravistella "marttaa ja hänen sukulaisiaan" kurkusta.😋
No, ehkä kannattaa katsoa missä mitäki tekee. Tulee pian puupää auto ja hakee sairaalaan jos tuolla kylillä riehaantuu. Tulis ainaki naapureihin jutun juurta😎.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 04.02.2015 klo 15:41

Voe hitsin pimpulat. Minä järjestänny taasen loppu ja alkuviikkoon niin paljo ohjelmaa et pelkkä ajattelu rupeaa jo väsyttämään😋.

Taijan mennä koisimaan. Hmm jos sitteki söis ensteks ja sitte koisimaan. Jaksais koisia pitempään😎.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 05.02.2015 klo 00:08

Harmi, ettei täällä ole "tykkää"-nappulaa... 😎

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2015 klo 09:36

Hei zimba, paljonko sie sitä koisimista vuorokaudessa harrastat?
Minä nukun 10 tuntia vuorokaudessa ja sitten aattelin sulta lainata koisimissanaa eli koisin 10 tuntia. Teen vuorokaudessa neljä tuntia kuntouttavaa toimintaa. Eli jumpppaan, syön, käyn suihkussa ja olen tabletilla
Ei kai tuo nyt niin laiskalta kuullosta?

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 05.02.2015 klo 15:53

Et ole laiska. Minä yleensä yöllä koisin sen 10tuntia mutta kun väliin niinkuin tänään tulee olemaan pitää ottaa lisäksi aamupäivällä parin tunnin tirsat ja ilta päivällä saman verran eli noin 14 tuntia 😋. Siinä väliin meinaa vuorokausi käydä lyhyväksi.😉.😉
Eipä tuo tällä hetkellä kyllä minua haittaa. Joitain muita haittaa enempi, itse kun kummiski aika hyvällä tuulella🙂

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 11.02.2015 klo 11:57

Jaha, se on taas se päivä vuodesta kun tulee taasen vuosi lisää eli 50+1. 😎. Sanoisinko että vuosi on kyllä ollut aika vaihteleva niin voinnin kuin muidenkin asioiden suhteen🙂.
Hyvillä mielin olen, "martta" tosin varmaan on eri mieltä ja sekös minua ilahduttaa😀

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2015 klo 14:51

Hyvää syntymäpäivää vaan.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 20.02.2015 klo 20:53

Ei kyllä taas tiedä mitä pää nupissa oikein liikkuu. Ei varmaan yhtään mitään. Tekis taas vaan mieli koisia😴.
Suunsa aukasee niin aina tuntuu että joku ottaa nokkiinsa. Siksipä tässä viettänny pari päivää vaan omassa kodossa.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 23.02.2015 klo 20:40

Penteleen "martta" jäänny taas asumaan minun pääkoppaan. "Sotkii ja kuseksii" joka paikkaan😝. Ei niin hetken rauhaa. Tai niin no rauhaisaa sillai et kukaan ei uskalla käydä kun ei tiedä millä tuulella olen. "martan" kanssa vaan seurustelen😝. Ei paljon kiinnosta.
Jospa se taas tästä😋.

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 25.02.2015 klo 15:34

Non niin, nyt on sitten 8-10 viikon avohoito paikka varattu, alkaa maaliskuun alkupuolella ja vieläpä sain katonki päälle siksi aikaa.🙂.
Johan tuo oli jotain tuollaista aikakin järjestää kun 14v tapellu. Ei vaan oikein itse ole osanut vaatia mitään tuollaista😎.
Kieltämättä minulla on aika suuret odotukset tuohon jaksoon ja lähden kyllä tai ainakin yritän lähteä avoimin mielin katsomaan tulisiko jotain uutta asiaan. Edelleen väsyttää.🙂.

😴😴🙂👍

Käyttäjä Desper kirjoittanut 27.02.2015 klo 09:49

Kiva juttu, Zimba! Olisi kiva kuulla kokemuksistasi sitten. Millaista avohoitoa se on?
Minä olen ihan maassa eikä toivoa tunnu olevan. Nyt mietitään uutta lääkitystä.