satoshi kirjoitti 21.4.2017 11:5
Moi SCIM!
Kiva kuulla susta pitkästä aikaa. *hali* ☺️❤️ Harmi että sul on tolleen päässyt käymään. Muistatko yhtään mitä sä ajattelit noissa tilanteissa? Mitä sä nyt aattelet tuosta?
Oon löytäny terapeutin ja käynyt sen luona nyt kahdesti omilla rahoillani. Siitäkin on jo ollut paljon apua. Tulee jotenkin vapautuneempi olo sen jälkeen. Kelan tukihakemukseen en oo viel keksiny vastauksia, vaikee sanoo miten vaikuttaa työntekoon kun on jo toista vuotta työttömänä. 😋
Kuulostaako toi susta syömishäiriöltä? Emmä mielestäni ahmi enkä tarkotuksellisesti välttele syömistä? Rytmissä voisin kyllä parantaa ja opetella syömään jotain aamukahvin kanssa.
Mul tuli kelalta säännöllinen asumistukitarkistuslappu. Otin ihan älyttömän ahdistuneisuuden, kun en oo muistannu ilmottaa pääomatuloja. Huikeat 13e/vuosi. Meni sitten koko päivä ahdistellessa. Näin jälkikäteen ajatellen ihan tarpeetonta ja turhaa. 😟 Ne jutut selvis ihan puhelimessa ja oli todella ystävälliset virkailijat. Harmi kun ei jäänyt nimi muistiin, tollasia niitten kuuluis kaikkien olla. 😮
Sullahan meni jo hyvän aikaa tosi hienosti. Oon ihan varma että sä pystyt selviimään tästäkin vaikeesta ajasta yli, oothan sä ennenkin selvinny. 🙂 🙂👍
Mulla oli pakokauhu. Ajattelin " tahdon nuolla " " tahdon kuolla " kaduttaa ihan sikana ku nyt ajattelee.
Kiva et se on nyt löytyny ! Aivan parasta. 🙂🌻
I se vähän kuulostaa. Elä vaan lähde syömishäiriön matkaan.
Itellä on kans ollu vaikeuksia syömisen kanssa. Olin pari viikkoo ilman juuri mitään ruokaa.
Meni kyllä tosi hyvin. Oisin päässy käymään kotona, oisin saanu kauppaluvan, mulla oli kanttiini - ja kirjasto lupa sekä kokopäivä vapaakävelyn.
Pääsin eristyksessä pois, mut jouduin sunnuntaina uudestaan kun satuin itseä. Olin taas tosi huonossa kunnossa. Nyt taas parempaa. Eilisen kuvia pärjäisin ilman tarvittavaa.