Mä en vaan jaksa enää.

Mä en vaan jaksa enää.

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 12.07.2015 klo 19:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SCIM kirjoittanut 12.07.2015 klo 19:09

Olen ollut psykiatrisella osastolla puoli vuotta. Mun on iha hemmetin vaikeaa koko ajan. Äänet ja mieli kertoo että mun pitää riehua koko ajan. Olen nyt kuukauden ollut eristyksessä ja mua pelottaa et ku pääsen täältä pois tuonne osaston puolelle, niin että alan riehumaan ku en vaan voi hallita välissä omaa käytöstä. On vain helppo ottaa tuolista kiinni ja nakata se ikkunaan, silloin olo helpottuu. Vähäksi aikaan. Mä oon niin väsynyt tähän taistelemiseen etten vaan jaksa enää, tuntuu et olisi vain helpompi jos olisin tuolla toisellapuolella, taivaassa.
Joutuin sairaalaan tossa pari yötä sitten kun mulla tuli Migreeni kohtaus. Muhun sattu ja en voinut olla paikoillani ku tuntu et pitää riehua, mä kävelin tippatelineen kans ees taas enkä voinut rauhoittua, tuntu et oli pakko.
Miten pääsen tästä riehumis tunteesta pois 😑❓ En oikeasti jaksa tätä enää, auttakaa. 😯🗯️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 18.02.2018 klo 09:59

Huonoo kuuluu tällä hetkellä, oon osastolla, ku viime sunnuntaina yritin tappaa itteni. Et ei tässä sen kummempaa.

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 20.02.2018 klo 05:36

Älä hyvänen aika tee itsellesi mittää ! ☺️❤️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 20.02.2018 klo 09:35

Onneks ei tullu mitään vaurioita siitä ittensä tappamis yrityksestä.

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 25.02.2018 klo 10:57

Tulinpas pitkästä aikaa moikkaamaan teitä ystäviäni 🙂🌻

Mulle kuuluu hyvää. Psykoterapia päättyy muutaman kk päästä, mut aion pyytää jatkoaikaa kelalta. Jos eivät suostu niin haistakoon sitten paskan, käyn sitten omalla rahalla. Oon kokenut sen hyödylliseksi. Parin vko:n päästä on työkkrin aika, jolloin pohditaan miten pääsisin takaisin työelämään, kun olen niin kauan ollut poissa siitä. Rahat on kyllä aika tiukoilla, mutta muutamia työkeikkoja oon saanut tehtyä ja silleen pidettyä itseni leivissä.

Odotan toiveikkaana mitä seuraavaksi tapahtuu. Hyvää kevättä teille! 😍

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 11.04.2018 klo 09:51

Mites menee SCIM?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 22.10.2018 klo 17:39

Missä oot SCIM? Ois kiva kuulla miten sulla menee 🙂