Mä en vaan jaksa enää.

Mä en vaan jaksa enää.

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 12.07.2015 klo 19:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SCIM kirjoittanut 12.07.2015 klo 19:09

Olen ollut psykiatrisella osastolla puoli vuotta. Mun on iha hemmetin vaikeaa koko ajan. Äänet ja mieli kertoo että mun pitää riehua koko ajan. Olen nyt kuukauden ollut eristyksessä ja mua pelottaa et ku pääsen täältä pois tuonne osaston puolelle, niin että alan riehumaan ku en vaan voi hallita välissä omaa käytöstä. On vain helppo ottaa tuolista kiinni ja nakata se ikkunaan, silloin olo helpottuu. Vähäksi aikaan. Mä oon niin väsynyt tähän taistelemiseen etten vaan jaksa enää, tuntuu et olisi vain helpompi jos olisin tuolla toisellapuolella, taivaassa.
Joutuin sairaalaan tossa pari yötä sitten kun mulla tuli Migreeni kohtaus. Muhun sattu ja en voinut olla paikoillani ku tuntu et pitää riehua, mä kävelin tippatelineen kans ees taas enkä voinut rauhoittua, tuntu et oli pakko.
Miten pääsen tästä riehumis tunteesta pois 😑❓ En oikeasti jaksa tätä enää, auttakaa. 😯🗯️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 24.06.2017 klo 08:12

satoshi mahtavaa ! Sä teit sen, uskalsin mennä. Hienoa, upeeta ! Oon niiiiin ylpee susta.

Mulle taas hyvää. Oon saamas lisää vapauksia. Yksin kanttiini luvan ja kaikki ryhmäliikuntaan luvat. Mulla oli niin et pääsin sairaala-alueelle ja nyt tulen pääsemään sairaaala-alueen ulkopuolelle.
Tänää mennään juhannusajelulle ja käydään vissiin syömässä jäätelöt. 😋

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 24.06.2017 klo 08:14

Joie
Mitä sinä ? Mitä kuuluu ? 🙂

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 24.06.2017 klo 17:02

Kiitti murut, mäkin oon ylpee teistä 🙂 Oikeen hyvää juhannusta teillekin. Mökillä ollaan porukalla, Ollaan pelattu noppapelejä, saunottu ja grillattu. Lähdetään huomenna takasin. Tänään on satoshilla nimpparit. ☺️❤️☺️ 🙂🌻

Serkku on joutunnu sairaalaan. Joku kallon sisäinen verenpaine kohonnut jonka takia näköhermo tulehtunut niin että näkee kahtena. niska kipeä. epäillään että aiheutuisi lääkkeistä, jota käyttää toisenlaiseen ikävään naisten vaivaan... että nyt lopetetaan se ja toivotaan että rauhottuisi.. Ikävää tollanen :

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 25.06.2017 klo 21:30

Kuulostaa kivalta !
🙂
Hyvää nimpparia !
Toivottavasti serkkusi voi jo paremmin !

Mulla menee OK. Tänää ollut paljon ääniä. Mut oon selvinnyt niistä. Oon voittaja vaikka itse sanonki. Huomenna kysytään kauppa lupaa ja keskiviikkona ratsastaan !

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 27.06.2017 klo 14:49

Huu, kuulostaa hyvältä!
Jos sää sanot että oot voittaja niin sitten sä oot, koska sinä se kaikkein parhaiten itsesi tunnet 😉
Hyvä SCIM 😍 🙂🌻

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 08.08.2017 klo 12:08

Satoshi, mitä kuuluu pitkästä aikaan ?

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 08.08.2017 klo 14:20

Heij SCIM, sinä ihana tukijani 😍

Mitäpä tää.. tänään kävin taas silmälääkärillä. En saanut yhtään nukuttua viime yönä ja olen ihan poikki. Kuulin, että silmää ei lääkärin mielestä kannata leikata, koska on iso riski että se arpeutuminen nopeutuu, ja vaikka se operaatio onnistuisikin, niin se ei silloinkaan olisi pysyvä korjaus.. On myös olemassa mahdollisuus, että ei enää etenisikään. Akuuttia vaaraa siitä ei ole, vaikka onhan se näön heikentyminen ikävä juttu ja hankaloittaa asioita, mut ehkä sen kanssa oppii elämään.. Asiaa on vähän sivuttu myös psykoterapiassa, mistä on ollut tosi paljon hyötyä. Seuranta puolen vuoden päästä. Siihen mennessä koitan selvittää itselleni mitä teen.. Ei oikeen kuulosta nyt houkuttelevalta tuo leikkaus jos sitä ei kuitenkaan ole pakko tehdä. Kuitenkin toinen silmä toimii hyvin ja kehokin muuten..

Mitä Sinulle Siellä jossain kuuluu? 🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.08.2017 klo 05:25

Hei, SCIM!

Pitkästä aikaa... Mitä sinulle kuuluu?

Mä oon välillä osastolla. Toisinaan suunnitellusti intervalleilla, toisinaan kriisihoidossa masennukselta ja itsetuhoisuudelta...

JP

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 09.08.2017 klo 20:58

Jottei touhu olis ihan pelkkää negatiivista, niin löysin tosiaan itelleni kierrätyskeskuksesta ilmaiseksi kaksi kissan raapimaa tuolia. Olen näyttänyt niille muutaman tunnin hiekkapaperia ja huonekalumaalia. Hyvät niistä tulee, vaikka ei ihan uudenveroiset oliskaan. Sitäpaitsi puuhastelu siirtää huomion pois ikävistä asioista.

Hain kirjastosta mielenkiintoisen kirjan, joka kertoo kehon ja mielen yhteistoiminnasta ja vaikutuksesta erilaisten psyykkisten ja fyysistenkin sairauksien kulkuun. Stressi ja rentoutuminen näyttäs olevan iso osa kuviota. Aika hurjaa.

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 02.09.2017 klo 14:28

Hei SCIM, mitä sulle pitkästä aikaa kuuluu? 😍🙂🌻🙂👍

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 07.10.2017 klo 20:28

Hei satoshi. :fl
Anteeksi kun en oo kirjotellu.
Mulla on menny tosi hyvin.
2 ja 1 / 2 kuukautta ilman tarvittavaa ( yli neljä vuotta ku viimeksi ollu näin kauan ilman tarvittavaa. )
Oon saanu vapaakävelyn ja ryhmäliikunnan sairaala - alueen ulkopuolelle ! Jee. 😉
Mitäs sinä ? ☺️❤️

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 01.11.2017 klo 18:02

Heippa SCIM!
Kiva kuulla susta pitkästä aikaa ja että on menny noin hyvin! 🙂
Mitäs minä.. Käyn edelleen psykoterapiassa ja koitan keksiä itelleni jotain töitä. Meinasin kierrätykseen hakee, mut olin flunssassa kun ne soitti ja sit hukkasin numeron.. äsh. Tuntuu ettei jaksas rämpiä enää. Kurkussa ollu ihmeellinen klöntti mutta lääkäri totesi, että flunssaa se vaan. On kyllä jo parempi ja toi muuttaa välillä paikkaa 😮 moni sanos että liittyy usein refluksiin tai stressiin. Nojoo.

Sori ku minustakaan ei o kuulunnu. Ei o ollu oikeestaan kerrotavaa sillai, että olisin tukinettiin eksynyt. Asiat on tasapainottunut jollain tavalla, vaikka mitään fyysistä tai konkreettista ei olekaan vielä tapahtunut. Ehkä kuitenkin vielä. Jaksan toivoa taas 🙂

😍

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 28.12.2017 klo 20:25

Hei satoshi

Ei taas oo musta kuulunu, sori.

Mulla menee tosi huonosti. Oon ollu tosi ahdistunut ja ääniä. Satuttanut itteeni kaks kertaa ja oon ollu vierihoidossa.
Tuntuu ettei jaksa. Kaikki luvat meni eikä mulla ole elämässä mitään muuta ku perhe.
.
Mitäs sinä ?
:😍

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.02.2018 klo 17:05

SCIM, Mitäs kuuluu näin pitkästä aikaa?

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 17.02.2018 klo 18:26

Hei Tyttönen vaan ! ☺️❤️
Mulle kuuluu hyvää. 🙂 Tänää käytiin paistaan makkaraa ja maanantaina patikoimaan.
Mitä sinä ?