Hei JP, saloka, Pikemiten,
Lauantaina ulos lähteminen auttoi aika nopeasti - sisällä oli yksinkertaisesti liikaa meteliä ja muita aistiärsykkeitä mulle ja aloin olla aika väsynyt, raitis ilma ja ehkä ennen kaikkea se että reagoin omaan olooni paransivat sitä pian. Vähän (mutta ei kovin paljon) on jälkikäteen mietittänyt se, miltä lievästi sanottuna äkkinäinen lähtöni näytti vieraampien kavereiden silmissä. Näin kuitenkin kaikki vielä kotiinlähtiessä (ehkä parinkymmenen minuutin jälkeen?), eikä siinä vaikuttanut että he olisivat mitenkään erityisen hätkähtäneeltä 'tempauksestani'. (Voi olla että muut kuin poikakaverini eivät edes tajunneet mihin katosin, tai sitten hän oli selittänyt tilannetta jotenkin.) Jonkinlainen fyysinen jännitystila siitä loppuillaksi jäi, mutta en ollut pahalla mielellä joten se ei tuntunut kovin pahalta.
saloka, mulla ei ole askelmittaria niin ei aavistustakaan onko 5000 askelta päivässä paljon vai vähän, mutta kivaa jos se on sinulle sopiva liikkumisen taso 🙂 Aika paljon tulee vastaan juttuja, että pienikin hyötyliikunta ja fyysinen aktiivisuus on hyväksi - ja jos on jotain sairauksia tai muita ongelmia kropassa, niin sitten pitää vaan liikkua sen ehdoilla.
Pikemiten, en tiedä onko mun yleisesti ottaen helppo tutustua ihmisiin, mutta tällä hetkellä olosuhteet on sille suotuisat. Käytännössä tutustun tällä hetkellä niihin ihmisiin, jotka ovat kuuluneet kumppanini ystäväpiiriin pidemmän aikaa - ja muutaman kerran ihmisiä tavattuani alan (yleensä) rentoutua sen verran, että koen pystyväni olemaan oma itseni.
Muilla on työkiireitä, luulen että lautapelit jäivät tällä kertaa aikeen tasolle. Sataa vettä, ulos lähteminen ei huvita. Pari kasvia olisi hyvä laittaa multaan (ja tulppaanin sipuleita! mutta en tiedä pitäiskö ne talvehdituttaa sit jossain viileässä - mulla on kukkalaatikko jonka voisin täyttää mullalla ja laittaa parvekkeelle, mutta luulen että siellä tulee kuitenkin talvella liian kylmä?), mutta ehkä ne ehtii myöhemminkin. Sipuleita ei kuulema saisi pitää paperipussissa liian pitkään, etteivät ne kuiva. Pitänee perehtyä asiaan.
Juoksujutussa mun olisi tarkoitus yrittää pysyä radalla 12 tuntia. Jotain syötävää siellä pitäisi olla tarjolla koko ajan, ja ilmeisesti jotain isompaakin ruokaa muutaman kerran. Katsotaan miten käy, parilla aikaisemmalla yrityksellä olen selvinnyt 8-10 tunnin ajan, joten kahden tunnin lisä ei kuulosta täysin utopistiselta. Ainakaan jos mikään paikka ei mene rikki - mutta jos jotain epänormaaleja kipuja tulee, niin tiedän kyllä (aikaisemmasta kokemuksesta 😉 ) että tajuan keskeyttää kisan. Sit vaan käydään suihkussa, vedetään kuivat villavaatteet päälle ja syödään karkkia/torkutaan, kunnes on aika lähteä kotimatkalle.
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 5 vuotta sitten. Syy: lisäys