Tänään onkin ollu aika syksyisen olosta tai jo täs muutamanakin päivänä.
Lääkkeet on tullut tänään otettua vähän myöhässä, mutta ahdistuneisuus on kyllä siitä ilmoittanut.
Täs muutamana päivänä otin aina hiukan tai aika paljonkin etuajassa lääkkeet.
Yksikin ilta ajattelin että pitääköhän ottaa yks ylimääräinen temesta, mut kyllä sit pärjäsin ilman ylimääräisiä.
Viikonloppuna olin rippijuhlia järjestelemässä tai autoin siellä kaikissa tarjoiluissa ym. keittiöhommissa.
Viimeks olin oman lapseni rippijuhlissa 5v. sitten.
Oli kyllä ihan hieno tilaisuus vaikka en niin välttämäti olis niihin menny.
Olotilani oli vähän jotenkin kärsimätön ja välil ahdisti oli paha olla tai jotain henkistä väsymystä.
Ajattelin, että kunhan näistä nyt selviän niin sitten ei ole tiedossa mitään ihmeempiä.
Kirkkotilaisuuskin oli kyllä ihan hieno ja kävin ehtoollisella.
Tänään olin päivätoim.paikassa ja aamulla ahdisti taas ja tuntu ettei lähdöstä tule mitään, mut äkkiä se olotila siitä muuttu ja olikin mukava päivä.
Saa tehdä kaikkea ja jutella ihmisten kanssa.
Eilen ostin kauramaitoa, marjoja, manteleita, kaurahiutaleita, soijavalmistetta ja laitoin pellavansiemeniä ja tein niistä sellaisen sekoituksen vatkaimella.
Raastin joukkoon myös vähän inkivääriä(mahan toiminnalle hyvä).
Niin ja yks banaani.
Voi laittaa myös esim. kurpitsan, auringonkukansiemeniä ja/seesaminsiemeniä.
Ajattelin että ostan huomenna vähän isomman siemenpussin kerralla ja kuivattuja aprikooseja.
Vatsan kans on ollu vähän ongelmia ts. paljon ja ostan myös uuniin laitettavia juureksia ja kasviksia, jotka ovat hyväksi elimistölle.
Enemmän mietin aina ruuissa mikä on hyvää elimistölle en sitä makua niinkään.
Joskus sitten kun jollain on maistanut pitsaa tai esim. ranskalaisia niin ne on sitten maistunut hyvälle kun ei niitä muuten syö.
Ei kyllä pystykkään syömään kovin makeita, rasvasia tai suolaisia ruokia.
Tässä oon netissä ollu, katselin yhden jakson seuraamaani sarjaa, jumppasin ja muuta sellasta.
Ukkonen vähän jyrähtelee ja lupasivat sadetta, mutta ainakaan vielä ei ole satanut.
Viime to olinlapsia hoitamas ja kun lähdin sieltä kotio päin niin se bussi oli myöhässä niinpä seisoin rankkasateessa n.45min. välil vähän taukos ja taasvoimistu.
Olin niin totaalisen läpimärkä, että ihmisetkin vähän katsoivat pitkään, kun tulin bussiin.
Olin ihan jäässä ja tein yhden bussivaihdoksen millä pääsin kotiin.
Pysäkiltä kun kävelin niin jalkani ja käteni olivat ihan tunnottomat. riisuin kotiin tullessa kaikki vaatteet ja menin kuumaan suihkuun sitten kun tulin suihkusta puin päälleni kahdet yöhousut, villasukat,fleecetakin, villatakin ja kaulahuivin.
Olin ne päällä sen illan ja kyllä siitä sit lämpenin.
Seuraavana päivänä perjantaina olin vähän järkyttynyt kokemuksestani.
Illalla tapasin poikaani kaupungilla vein hälle ostamani laukun ja sitten ostin hänelle vielä uudet lenkkarit ja farkut.
Olin niin mielissäni kun löytyi juuri sellaiset mistä hän tykkäs.
Hänellä alkoikin koulu maanantaina.
Hyvää alkavaa syksyä🙂