Ei mitään niin erityistä…

Ei mitään niin erityistä...

Käyttäjä pippa2 aloittanut aikaan 05.12.2013 klo 20:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 05.12.2013 klo 20:46

Vähän painostavia ja osiltain yksinäisiä nämä pyhät; jalkani on kipeänä ja flunssakin vähän kiusaa. Kävin toisen kerran lääkärissä ja nyt sain onneksi lähetteen, että jalka kuvattas. Täytyy heti maanantaina soittaa ja varata röntgeniin aikaa. Mulla on käytössä kuvapuhelin ja ajattelin nyt illalla soittaa sillä tukihenkilölle, mut sepä ei nyt toimikkaan, siitä iski vähän paniikki. N iin ja palatakseni tuohon lääkäriin, jalastani, tarkemmin polvesta otettiin taas nestettä pois, ja pyörryinkin siellä ja olin hetken tajuttomana. En tiedä mistä se johtu, mutta tuntu hyvältä kun sai vähän huolenpitoa ja hoivaa.🙂 Sitä näin aikuisena ei paljo saa, kun ei ole parisuhteessakaan, mut sekin on oma valinta. Mietin, että mitä huomenna tekis, vai onko sitä ihan kotona vaan. Joskus on paljon kaikkea menoa ja joskus vähemmän. Tosin tää polvivaivakin rajoittaa vähän menemistä.☹️ Onneksi se ainakin kuvataan niin saa selvyyden ettei ole mitään pahempaa. Tein juuri ensimmäisen joulupaketin ja tänään paistoin pippareitakin. Huomenna on kuitekin itsenäisyyspäivä ja minä henk.koht. arvostan sitä paljon. Mukavaa itsenäisyyspäivää🙂🌻

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 05.03.2014 klo 19:41

Kiva, kun kirjoittelit tänne Kisulitassu2🙂

Niin, mietin tilannettasi; sitä on itselläkin ollut joskus aikasemmin ettei ole oikein ollut mitään tekemistä ja on ollut niin sairaana, että ei ole oikein kyennyt mihinkään.
Nyt tuntuu, että on kyllä ohjelmaa ja tekemistä.

Olin viime viikonloppuna lastenvahtina ja tulin vasta yöllä neljän aikoihin kotiin.
Vähän sitä pelotti kävellä tuolla yksin yöllä.
Maanantaista on tullut vähän vakipäivä milloin käyn pojallani, kun nyt viime maanantaina olin siellä.
Tein kinkkukiusausta ja vein sitä hänelle.
Lapseni antaa kyllä suurta tarkoitusta elämään. Hän on rakkainta mitä mulla on.
Tiistaina olin taas päivätoim.paikassa ja tänään kävin kirjastossa, jossa tapasin henkilöä, joka otti minuun yhteyttä taimin kirjeenvaihtopalstan kautta.
Ja meillä oli oikein mukava jutella. Oli paljon yhteisiä asioita ja samaa sairautta.

Jotenkin ne päivät vaan kuluu...joskus saattaa tuntea, että mitähän sitä oikein tekis, mutta harvoin niin on.
Tänään kävin kaupassa ruokaostoksilla, sitten jouduin käymään vielä pari kertaa uudestaan, kun jotain unohtu.
Valmistin kalkkunakiusausta, johon laitoin kesäkurpitsaa.
Nyt illalla kattelin netistä ohjelmaa ja toisinaan kuuntelen netin kautta musiikkia.

Mummollani kävin viime lauantaina, vein hälle marjapiirakkaa. Hän on jo 85v.
Soitin myös tänään hänelle ja meen taas joku päivä käymään. Hänellä on alshaimerin tauti(en nyt osaa sitä oikein kirjoittaa, mutta varmaan kaikki ymmärtävät), vielä hän kuitenkin tunnistaa läheiset.

Niin, Kisulitassu...olisko joku harrastustoiminta mahdollista...tykkäätkö esim.käsitöistä tai jostain askartelusta.?
Tai laittaisitko jonkun kirjeenvaihtoilmoituksen jos sitä kautta sais ystäviä?!
Voin yrittää miettiä vielä mitä mahdollisuuksia olisi.

Huomenna on niin sanotusti vapaa-päivä niin saa aamulla rauhassa heräillä
ja tehdä sitten mitä huvittaa.
Polveeni on nyt eilisestä aika lailla särkenyt, mutta ens keskiviikkona on sit sille ortopedille aika.

Hyvää tätä viikkoa 🙂🌻

Käyttäjä kisulitassu2 kirjoittanut 07.03.2014 klo 21:11

No itsellä on juuri kanssa tuollaista puuhaa käyn ruokakaupassa teen ruokaa välillä käyn kahvilla tai syömässä jumpassa, luen juttuja netistä siivoan chättäilen mieheni kanssa puhelimella ..katselen sarjoja mutta en halua enään kirjeenvaihtokavereita tein sitä pienä vuosia ja teini-ikäisenä se menetti kiinnostuksensa kun tajusin tapasin joitain heitä varmaa neljä ihmistä mistään tullut mitään merkittävää tapsin yhtä tyttöä kaverina muutaman kerran ja siihen se jäin hän löysi uuden miehen ja enempää kuullut. Löysin vähän aikaa ystävänkin mutta sekin jäi nyt facebook tasolle, koska hän meni uuteen kouluun erosi löysi uudne miehen ja aika usein näin käynyt en oikein niin kiinnostunut pakolla löytämään kontakteja. Itselläni on myös lemmikkejä joita hoidan aika kuluu ,vaikken mitään erityistä aina tee normi elämää ja aloitin myös terapian tai no sellaisia tukikeskusteluja alussa. On sellaisia hyvän päivän tuttuja joita näen välillä jossain tapaamisissa. En oikein osaa sanoa olen katsellut harrastuksia nyt ollut maalausta löytynyt työväenopistolla katselen uudelleen vielä kun jaksan.

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 12.03.2014 klo 19:45

Heips!

On ollut mulla kyllä tarpeeksi kaikkea... välillä haluaa olla vaan, lueskella ja kattella jotain seuraamiani sarjoja netistä.
Ei sitä aina mitään ihmeempiä touhua. Eilen kun oli aikaa imuroin ja moppasin lattiat, aikaisemmin olin jo pyyhkinyt pölyt.
Maanantai aamuna olin henkisesti niin väsynyt, että kun suihkun letkusta lähti pidikeosa meinasin purskahtaa itkuun.
Olin lähdössä pojalleni käymään..ja taas maanantaina, joten siit on kuin onkin tullut vähä vakipäivä..niin tuntu että jaksanko lähteä.
En viitsinyt perua tuloani, joten menin ja oli tietenkin mukavaa.
Ostin itselleni nätit kevät tennarit. Ovat vaan luvanneet räntää viikonlopuksi, saa nähdä minkälainen keli on.
Kävin tänään ortopedilla ja pääsen magneettikuvaukseen. Hyvä juttu!
Ystävänikin kävi luonani, eilen illalla paistoin lättyjä tarjottavaksi.
Ihanaa, kun huomenna saa taas toivottavasti heräillä ihan rauhassa.
Mulla saattaa aamusin olla ahdistunut, henkinen väsymys ja on kauheaa jos täytyy heti lähteä jonnekin.
Sen takia varaan usein hyvin aikaa ettei tule ainakaan kiirettä.
Välillä on kaikkia ahdistavia asioita mielessä ja tuntuu, että pitäisi puhua niistä jonkun kanssa.
Yritän sopia keskusteluaikaa sinne mistä haen lääkkeeni niin, jos oma-ohjaajani ehtisi keskustella.
Nyt on kyllä pysynyt kasassa ihan hyvin.

...ja Kisulitassu toivottavasti löydät vaikka jonkun harrastuksen.🙂

Heipat ja viikonjatkoja kaikille!

Käyttäjä kisulitassu2 kirjoittanut 13.03.2014 klo 16:05

Kävin ystävän kanssa syömässä se piristi, sen jälkeen menin kotiin ja söimme suklaata mieheni kanssa. Tänään kävin kampaajalla tein ruokaa ,sitten olen katsellut netistä ohjelmia. Välillä tulee jotain uutta elämääni piristyn ilostun, olen minä ollut muutenkin nyt hyvällä tuulella, ensiviikolla on taas terapia-aika en vain ole keksinyt tehtävääni ehkä tarpeeksi kirjoitettavaa. Minulle annettiin tehtäväksi keksiä neljä asiaa mitkä tekivät elämästäni mitä on nyt, ja mitkä olisivat ne asiat jotka tekisivät vielä paremmaksi elämän tulevaisuudessa.
Moni asia on hyvin hyvä koti sekä ihana kumppani ehkä tunnen vähän tyhjyyttä, kun ex- kaverini kanssa suhde kariutui ja siskoni kanssa myös kauan sitten. Kaipaan paljon sitä kun olimme kuitenkin lapsuudesta asti tunteneet käyneet samaa koulua tunteneet samat ihmiset joista saatoimme jutella ja millaista oli teini-ikämme nyt tuntuu ei ole ketään kenen kanssa muistella samoja fiiliksiä mitä joskus oli ja mitä nykyään on. Asialla tietenkään mitään mahda enään ja kaikille asioille on varmasti syynsä miksi niin käy ,mutta olisi kiva tietää mikä syy on.
On todella hankala aloittaa ihmis suhteita uusia joista syntyisi pitempi aikaisia eikä pinnallisia. En tiedä onko muille se todella helppoa? Itse vietin yhden tutun kanssa aikaa työharjottelupaikastani, mutta jotenkin en saanut häntä koskaan avautumaan ,koska sitähän lähempi ystävyys on kerrotaan päin naamaakin suoraan miltä tuntuu tai tuntui. Olen myös kateellinen jos katselen facebookista miten toisten kesä menee, kun he istuskelevat piknikeillään tai rannalla siis naiset jonkun naiskaverin kanssa. Käyn minä kumppanin kanssa tai silloin kun kaverilla on aikaa,mutta aina hänkään kerkeä niin yksin olen mennyt on se hauskaa välillä yksin muttei kokoajan.

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 14.03.2014 klo 21:32

Olen saanut uusia ystäviä, mutta kaipaan vanhempienkin ystävien kanssa oloa. Ja sitten mulla on kaipaus myös läheisten sukulaisten kanssa olla isompi porukka yhdessä.
Mulla on kaksi sisarusta ja heillä perheet, olen suunnitellut, että kun mulla on synttärit toukokuulla niin jos järjestäisin syntymäpäiväkutsut.
Mulla on kyllä pieni asunto, mutta kai sitä jotku pienimuotoiset kutsut vois järjestää.
On tässä nyt toukokuun loppupuolelle vielä aikaa, mutta ajattelin että kyselisin mikä olis mahdollisimman monelle sopiva päivä.

Täs on ollut kaikenlaista, ja nyt ei ole viikonlopuksi mitään tiedossa.
Tulee joskus vähän masentunut olo kun perjantai-ilta koittaa.Vaikka sitä on kyllä joskus helpottunutkin ettei ole mitään pakollista menoa.
Yhdellä tuttava perheellä tässä lähellä voisin käydä, mutta en ole heillekkään etukäteen sopinut mitään.

Ja täs kun siltä tuntuu niin mummoa vois taas mennä katsoon, se on aina tärkeää, että vanhempiakin ihmisiä muistaa käydä katsomassa.

Polvestani olen nyt jonossa magneettikuvaukseen. Se menee noin kuukauden päähän.
Löysin hyvät jumppaliikkeet vatsalle, mutta täytyy vähän varovasti kokeilla mitä liikkeitä mahdollisesti voi tehdä, kun jos se vaikuttaa jalkaan niin se ei sovi tälle polvelle.
Vähän on harmittanut, kun ei pysty jumppaamaan.

Henkisesti ollut vähän väsynyt olo, mutta tänään juttelin kahden hoitajan kanssa ja tuntu, että se helpotti.
On ollut niin ettei ole oikein ollut aikaa omalle itselle ja omille tuntemuksille.
Henkisesti siinä väsyy ja tulee mieleen kaikkea lääkkeiden ottoa ylimääräisiä yms.
Joskus mulla oli viiltelyäkin, mutta siitä on kauan. nyt on paremmin hallinnut pahat olot ja ei ole ottanut lääkkeitäkään väärin.

Alkaa niin väsyttään, että taidan ottaa lehden ja lukea sitä sängyssä.

Hyviä öitä!

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 15.03.2014 klo 11:52

Pippa🙂🌻

Elämäsi kuulostaa kaikenkaikkiaan ihan hyvälle.

Tuntuu siltä, että tiedostat hyvin oman itsesi ja rajasi ja sen miten sinun on hyvä elää elämääsi.

Muista tosiaan myös välillä levätä ja olla vain ihan jouten omissa oloissa, se tekee päälle hyvää jos on ollut paljon kaikkea tekemistä. Joskus vain makoilla ja kuunnella musaa (Radio Nostalgia on hyvä kanava).

Tulevaisuuden joitakin haaveita ja suunnitelmia on hyvä olla ja toteuttaa ne sitten jos jaksaa. Sinulla erittäin hyvä suunnitelma nuo synttärit. Muista ottaa sieltä sitten paljon valokuvia muistoksi.

Hyvää viikonloppua🙂👍🙂👍

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 22.03.2014 klo 20:45

Jotenkin on välillä niin väsynyt kaikkeen, väsynyt tähän elämään.
Ei jaksais ahdistusta ja näitä mielialan vaihteluita.
Välillä käy mielessä, että ottaa enemmän lääkkeitä, olla hetken aikaa jossain pois.

Kyllä tämä elämä muuten hyvin on, mutta on mulla aika taistelua välillä näiden olojen kanssa. Ystäväni kävi tänään, mutta on sellasia asioita, joita ei voi puhua ystävilleen.
Sitten kun on yrittänyt puhua hoitavalle taholle niin siitä ei ole saanut paljon mitään apua.
-------------------------------------------------------------
Auringonpaistekkin ja kuiva maa tuntuivat tänään hyvälle, olen ajatellut että ihanaa, kun kevät tulee.
Välillä se auringonpaiste on luonut lievää ahdistusta, mutta tänään oikein nautti, kun oli niin lämmintäkin.

Nukuin tässä iltasella kolme tuntia. Saa nähdä monen aikaan menen nukkumaan.
Huomenna ei ole mitään aamusella niin saa taas rauhassa heräillä.
Polveani on edelleen särkenyt ja nyt sain 3.4 ajan magneettikuvaukseen ja muutamaa päivää myöhemmin ortopedille.
Saa sitten tietää mikä tota jalkaanikin vaivaa, kun onhan siinäkin oma kestämisensä, kun sitä särkee ja välillä kipeästikkin.
Ei tee mieli ylimääräisiä kävelyjä kävellä.

Tämmöstä tänä lauantaina🙂

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 01.04.2014 klo 22:26

Viime viikolla olin pari pitkää päivää lastenvahtina, ja tänäänkin olin. Viikonloppuna kävin poikani tykönä. Laitettiin vähän ruokaa ja juteltiin ja käytiin lähikaupassa.
Polveni on kyllä ollu aika kipeä ja kävelykin on välil hankalaa.
Oon vaan rasittanut sitä liikaa.

Värjäsin hiukseni sellasella suklaanruskealla värillä.
Oma hiusväri on jonkunlainen ruskea, mutta varmaan vähän vanhemmiten haalistunut. niin oon sitten silloin tällöin värjännyt.
Huomenna menen ystävälläni käymään jos vaan tän jalkani kans jaksan lähteä.
Ei tossa nyt paljoo käveltävää tule.
Mummonikin on sairaalasssa, mut kotiutuu tällä viikolla. Mua on kaipaillut ja yritän häntä käydä joku päivä katsomassa, kun kotiutuu.
Lauantaina on pitkä päivä lastenhoitoa, mut ajattelin et jos vaan sunnuntaina jaksasin mennä.

Mua ei ole nyt masentanut, mutta ahdistusta ja pahaa oloa on ollut.
No, siihen nyt olen tottunutkin täs vuosikymmenten saatossa tai ei kai nyt tottunut, mutta jotenkin tiedän aina että sitä ahdistusta tulee.

Nyt onkin ollut vähän kylmempää, mutta tänäänkin aurinko vähän paistoi ja sitten satoi rakeita. Oli itseasiassa todella kylmä, kun oli nahkatakilla ulkona.
Pesin jo talvivaatteita pois, mutta en tiedä jos täytyy toinen talvitakki viä ottaa käyttöön, kun illasta on kylmempää.

Kello tulee jo puol yksitoista ni taidan tästä mennä nukkumaan. Tai lääkkeitten avullahan nukahdan.

Heippa🙂

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 02.04.2014 klo 20:12

Pippa,

Kävin lukemassa täällä. Mielialat todellakin taitaa vaihdella meillä kaikilla. Onneksi on kuitenkin kevään tullessa enemmän niitä hyviäkin päiviä, kun nyt vain ensin tottuu taas tuohon valon määrään ja vuodenajan muutokseen.

Tsemppiä magneettikuvaukseen huomenna ja kaikkea hyvää muutoinkin.

🙂👍

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 17.04.2014 klo 19:55

Pippa🙂🌻

Mitä mahtaa sinulle kuulua?

Toivottelen hyvät pääsiäiset🙂👍

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 18.04.2014 klo 19:46

Tässä on jo huhtikuu mennyt hyvän matkaa eteenpäin.
Ilahdiun AK kun olit kirjoittanut tänne🙂 Tänne onkin hyvä kirjoittaa, kun muut ymmärtävät mielialan vaihtelut, masennukset ja ahdistukset yms.

Mulla on välillä ollut vähän ahdistusta ja pahaa oloa enemmänkin niin en oikein ole jaksanut täälä paljoa käydä.
Välillä oon käynyt lukemassa mitä muille kuuluu ja miten menee.
Ihmisillä kun on kaikkia vaikeuksia niin jos itse on ahdistunut niin on vaikea lukea niitä.

Magneettikuvauksesta joka polvestani otettiin kävi ilmi, että polvi on ruhjoutunut, luussa on iso mustelma ja polvikierukan revähtymä.
Toukokuun alussa on leikkaus, jossa polvikierukkaa siistitään, mutta ortopedi sanoi ettei polvi palaudu ihan ennalleen.
No, olen ihan positiivisella mielellä, että löytyi syy särylle ja vaivalle.
Ei auta niiden lasten kans kaikkea tehdä mitä ne pyytää🙂

Ystäväänikin tapasin täs yks päivä, kun viime taapaamisesta oli kulunut jo kolmisen kuukautta!
Mul on aina välillä näitä ihme taukoja😐
Ja sitten täs ku oli lastenhoitoja ja kaikkia muita hoidettavia asioita ni piti oikein kalenteria tutkailla, että milloin ketäkin ehtii tavata.
Mummullakin olen nyt alkanut taas ahkerammin käymään. Ja siitä olen mielissäni, mut jotenkin henkisesti on vaan joskus niin et jotain ei jotenkaan pysty toteuttaa.

Nyt pääsiäisenä kävin eilen ystävälläni ja tänään hän kävi siskonsa kanssa mun luona.
Huomenna meen pojalleni käymään ja sit mummon luona su tai ma.
Yks toinen ystävä pyysi mua myös käymään, mut täytyy nyt katsoa, kun tiistaina on taas päivätoiminta paikkaan meno.

Kävin myös sillä perheellä missä oon ollut lastenhoitajana tässä lähellä, lapset olivat jääneet mummollensa, et vietettiin sitten semmonen aikuisten ilta.

Huomenna on taas kiva tavata lastani vaikka hän aikuisen iässä onkin, mutta nuori vielä kumminkin.
On niin kiva, että voi olla hänelle tukena ja turvana.
Ja kyllä hänkin omalla tavallaan huolehtii, kun kerran kysyi, että mikä minua valveilla pitää, kun hälle viestittelin yli puolen yön jälkeen.
Viestin sitten, että olin vaan nukkunut illalla niin en heti saanut unta uudestaan.

Tänään on ollut harmaa päivä, mutta huomenna ja sunnuntaina on luvattu lämmintä ja aurinkoista.🙂
Mua jotenkin ilahduttaa, kun voi pukeutua keväisesti ja vähempiin vaatteisiin.
Kiva käyttää pukeutumisessa vähän jotain vaaleita ja raikkaita värejä.
Ja pastellin värit ovat nyt muodissa.
Mä tykkään vähän vaaleanpunaisesta ja pinkin väristä, joten sitä sopii täs päälle nelikymppisenä olla ainakin jonkin verran.

Jotenkin tässä vaan jaksaa mennä eteenpäin vaikka vaikeuksia onkin ja ahdistustakin päivittäin.

Voimia ja jaksamista sekä hyvää pääsiäistä ja kevättä!!!

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 26.04.2014 klo 21:53

Lämmintä ja aurinkoista on ollut nyt monena päivänä.
Tosi kiva. Joskus auringonpaiste on tuonut ahdistusta ja kesät ovat olleet aika vaikeitakin, mutta nyt on muutama vuosi ollut kesäsin helpompaa.
Nauttii ja tuntuu mukavalta, kun on lämmintä. Ei ainakaan tarvitse palella vaikka aamusta kyllä on ollut viileempää.

Tämä päivä on mennyt tässä ihan melkein kotosalla. Kaupassa kävin ja lääkkeet hakemassa.
Siellä paikassa mistä ne haen ei aamulla ollutkaan ketään. Ovet oli kiinni ja numero ohjautu johonkin vaan kotipalveluun.
Mietin siinä jo paniikissa, että mitä teen jos en saakkaan lääkkeitä koko viikonloppuna.😐

Lähdin käymään kaupassa ja menin sitten uudestaan soittaan ovikelloa, kun ketään ei tullut avaan ajattelin jo että kohta rikonko ton lasin ja murtaudun sisään?!
Kaikkea hullua sitä saa päähänsä, mutta niin on lääkkeissä kiinni mullakin kun menee rauhottavaa kolmesti päivässä niin oon ihan koukussa siihen lääkkeeseen,mutta kun on syönyt 35 vuotta bentsoja niin ei ihme että on riippuvainenkin niistä.
Ja, kyllä mua ahdistaakin ja ne auttaa siihen ahdistukseen.

No, onneksi ne sieltä vantaalta lupasivat hoitaa asiaa ja sitten hoitaja soittikin, että hän on asioilla ja tulee kohta toimistolle. Kävelin kotiin odottamaan hänen soittoaan, onneksi asun lähellä.
Hoitaja sanoikin, että hänen piti viestiä mulle, että on yhentoista aikaan toimistolla jos silloin haen lääkkeet, mutta unohti sit viestiä ja oli siitä pahoillaan.
Mutta kyllä mulle tuli jo hätäännys, et pitääkö viikonloppu olla ilman lääkkeitä.
Olisin kyllä sit lainannut joltain jotain lääkettä.

Olin perjantaina aamu kymmenestä ilta puol yhdeksään lapsia hoitamassa ja muuttoapuna.
Polveni takia, kun en pysty kyykistymään niin selkäni oli kyllä tänään kipeä.
Ja polvikin oli kipeänä kun oli niin paljon työtä.
No, onneksi on tänään ihan saanut ottaa rauhallisesti.

Huomenna menen käymään ystävälläni ja nautin ulkoilmasta, kun ens viikolle luvattiin sateita.
Vappu on kohta ja torstai pyhäpäivä, en tiedä mitä teen, mutta en kai mitään ihmeellistä.

Hyvää alkavaa viikkoa ja mukavaa vappua jos ei ennemmin "tavata"🙂

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 28.04.2014 klo 16:20

Hyvää Vappua Pippa🙂🌻!

Kiva kun kirjoittelit kuulumisia.

Sinulla kuulostaa menevän ihan hyvin.

Olet positiivinen ihminen ja osaat löytää elämästäsi hyvät asiat.

Kuulemisiin!

🙂👍

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 13.05.2014 klo 20:44

Vappu meni tosiaan aika mukavasti.
Päivätoimintapaikassa oli pientä vapunviettoa ja oli mukava olla siellä, kun oli vähän taukoa viime käynnistä.
On välillä vähän huono omatunto, kun on poissaoloja, mutta on välillä niin ettei pääse meneen.
Nyt ajattelin vaihtaa toisen käyntipäivän keskiviikolle, kun se on aiemmin ollut tiistai.
Toinen päivä on perjantai.
Itse vappupäivänä olin kyllä lapsia hoitamassa ja olin ihan rättiväsynyt sen päivän jälkeen.

Mulla olikin se polvitähystys nyt viikko sitten. Polvi on aika hyvin alkanut parantua ei ole paljoa ollut särkyä.
Olen yrittänyt olla liikkumatta liikaa, kylmäpusseja ja jalkoja koholla olen yrittänyt usein pitää, kun kehotettiin särkyjen ja turvotuksen vuoksi.
Sitten on erilaisia liikkeitä mitä pitää tehdä 150 kertaa päivässä.
Olen kyllä ahkerasti niitä tehnyt.

Huomenna meen sen päivätoiminnan jälkeen pojallani käymään.
Ja torstaina meen pitkäaikaista ystävääni tapaamaan emme ole nähneet aikoihin.

Vähän jännittää minkälainen aamu on, kun joskus on aamusin ollut sellanen henkisesti väsynyt olo ja jos vielä on fyysisestikkin väsyny ni se ei ole hyvä.
Menen kyllä yleensä siinä yheksän kymmenen aikoihin nukkumaan.
Taidan tästä jo hipsiä sänkyyn lueskeleen muoti- ja aikakauslehtiä.
Nyt ei ole oikein ollut kärsivällisyyttä kirjoihin.
Lehdistäkin saa kyllä paljon kaikkea tietoa eri aloilta.
Kyllä mä sit aikanaan nukahdan voi olla että jo puol kymmeneenkin mennessä.

Jaksamisia kaikille ja hyvää loppuviikkoa🙂
Tänne taas pian kirjoittelen.
Huomisesta lähtien luvattiin aurinkoista
😎

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 17.05.2014 klo 18:36

Ihan hyvin tässä on tän polven kanssa mennyt. Kipuja tuli vähän enemmän, kun vähensin särkylääkkeitä ja olen välillä joutunut rasittamaan tätä jalkaani varmaan liikaa.
Onhan siinä sellanen erilaine tunne kuin tuossa oikeassa polvessa.
Mut ohjeissa olikin, että kokonais toipumisaika on 1-2 kk.

Keväiset juhlat, jotka pidämme poikani kanssa ovat lähellä. Ensi viikolla teen tarjottavia sinne ja jotain ostan valmiina.
Katsoin tänään, että yhessä kaupassa oli ilmapalloja ja ostan niitä, kun sinne tulee veljeni neljä ja kuusi vuotiaat lapset.
Lapsilla pitää olla jotain erityistä ohjelmaa viihtyvät sitten paremmin.

Sain sellasia särkylääkkeitä, joista tukihenkilöni ja ystäväni sanoivat, että niihin jää koukkuun.
Lääke on nimeltään Panacod.
Se toikin sellasen tosi hyvän olon, että oli jotenkin kauhean onnellinen olo.
No, mulla loppui jo ne lääkkeet ja nyt olin vähän kahden vaiheilla pyydänkö uusimaan sen reseptin. Taitaa olla parempi ettei uusi. On jo riittävästi siinä, kun on temestaan riippuvainen.
En nyt kuitenkaan halua, että tulisin riippuvaiseksi tosta särkylääkkeestä.
Ajattelin vaan että jos joskus ottas semmosen, kun on päänsärkyä tai jos polvee tm. särkee.

Nyt on ainakin lämmintä ja aurinkoista, ihan kiva asia.
TÄytyisi ostaa jotkut uudet ballerinat. Pitäis kai mennä kaupungille katselemaan.
Niitä löytyy aika edullisestikkin.

Aurinkoisia ja lämpimiä päiviä sekä vointeja teille.🙂🌻