Ei mitään niin erityistä…

Ei mitään niin erityistä...

Käyttäjä pippa2 aloittanut aikaan 05.12.2013 klo 20:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 05.12.2013 klo 20:46

Vähän painostavia ja osiltain yksinäisiä nämä pyhät; jalkani on kipeänä ja flunssakin vähän kiusaa. Kävin toisen kerran lääkärissä ja nyt sain onneksi lähetteen, että jalka kuvattas. Täytyy heti maanantaina soittaa ja varata röntgeniin aikaa. Mulla on käytössä kuvapuhelin ja ajattelin nyt illalla soittaa sillä tukihenkilölle, mut sepä ei nyt toimikkaan, siitä iski vähän paniikki. N iin ja palatakseni tuohon lääkäriin, jalastani, tarkemmin polvesta otettiin taas nestettä pois, ja pyörryinkin siellä ja olin hetken tajuttomana. En tiedä mistä se johtu, mutta tuntu hyvältä kun sai vähän huolenpitoa ja hoivaa.🙂 Sitä näin aikuisena ei paljo saa, kun ei ole parisuhteessakaan, mut sekin on oma valinta. Mietin, että mitä huomenna tekis, vai onko sitä ihan kotona vaan. Joskus on paljon kaikkea menoa ja joskus vähemmän. Tosin tää polvivaivakin rajoittaa vähän menemistä.☹️ Onneksi se ainakin kuvataan niin saa selvyyden ettei ole mitään pahempaa. Tein juuri ensimmäisen joulupaketin ja tänään paistoin pippareitakin. Huomenna on kuitekin itsenäisyyspäivä ja minä henk.koht. arvostan sitä paljon. Mukavaa itsenäisyyspäivää🙂🌻

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 07.01.2014 klo 21:50

Hei kaikille🙂 Ja kiitos sinullekkin AK🙂 Joo, mulle todella tuo mielekkyyttä elämään tuo lastenhoito ja sit päivätoiminnassa käynti, oma lapsi ja löydän arjestakin paljon positiivisia asioita. Nyt on mennyt aika tasasesti tässä pitemmän aikaa. Uuden vuoden aattona olin lapsia hoitamas ja en sit jaksanu mitenkään uutta vuotta juhlistaa. Asunnostani ei näkyny yhtään rakettia, kuului vaan kauhea pauke. Meinasin sängystä vielä nousta ja lähteä yövaatteet päällä katsomaan, mut en sit viittiny, ku polveeki särki. Masennuin vähän, kun en nähnyt yhtään rakettia☹️ ja kaduin etten menny katsomaan. Toisaalta, kun asuu yksin niin on välil varsinkin pyhinä yksinäistä. Ei aina jaksa mennä mihinkään tai kellekkään varsinkin jos ei kukaan pyydä. Mietin jo vähän pääsiäisen aikaa ja juhannusta, mut mitäpä niitä vielä murehtia. Nyt alotin tän vuoden ihan muuten hyvillä mielin😀 Miettii mitä taas uusi vuosi tuo tullessaan😐 Nyt on vähän ihmetyttänyt ja ehkä ollut huolestunu, ku ei nukuta niin paljon. 😟 Nytkin oon ottanut ajoissa iltalääkkeet ja on väsyny, mutta tuntuu ettei ainakaan heti saa unta. Tänään heräsin jo viideltä ja en nukkunu "iltapäiväunia". Täytyy vaan mennä sänkyyn kohta puoliin. No onneks huomenna ei tartte herätä aikasin ellei tu mitään yllättävää last.hoitojuttua. Ja olen luvannut mennä pojallani käymään. Ilahdutin vähän itseeni ja ostin tänään hiilihapotuslaitteen, kaupanpäällisiks sai vaihtopatruunan sekä makutiivisteitä. Olen koukussa aika lailla kiv.veteen ja olen mielinyt tuota laitetta. Nyt aattelin, että ostan vähän itsellekkin jotain mitä mielin. Aika tarkka kyllä olen rahankäytössä, mut en kuitenkaan pihi. No, jos yrittäs täs mennä nukkuun, ettei huomisaamun herääminen veny pitkäks😴

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 10.01.2014 klo 13:23

Hei Pippa🙂

Miten hurisee? Mitä olet viikonlopulle suunnitellut? Missä kunnossa jalkasi on? Onko siellä lunta satanut? Täällä missä minä asun tuli tänään lunta n. puoli tuntia ja sitten loppui. Eli musta talvi jatkuu.

Toivotan sinulle hyvää perjantaita ja viikonloppua🙂🌻 Kirjoittelehan taas kuulumisia, kun ennätät.

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 11.01.2014 klo 17:31

Heips! Kiitos AK viestistäsi. Mulla on mennyt suht hyvin. Aika tasasta on ja osaan nauttia pienistäkin arjen iloista. Ahdistusta mulla nyt on joka päivä☹️, mutta temestat auttavat siihen hyvin😀 muutenkin koen, että lääkkeistä on mulle paljon apua. Sivuoireista, kun on joskus ollut puhetta niin mulla on ajoittaista levottomuutta ja keskittymiskyvyn puutetta. Olen ajatellut, että tämä sairaus ja lääkkeet tekevät sellasta. Sitä niiku tekee joskus monta asiaa kerralla eikä mihinkään yksittäiseen pysty keskittymään. Nyt on sit tammikuun lopulla aika lääkärille polvestani, toivottavasti saisin siihen apua. Haluaisin harrastaa tehokkaampaa liikuntaa ja nyt se on ollut vähän tauolla se liikunta. atietenkin jotain pystyy tekemään. tässä viikolla kävin ostamas muistikortin vihdosta viimein puhelimeeni ja sain teetettyä valokuvat liikkeessä. Oli oikein kivoja kuvia, ku siinä oli mun pojastakin otettuja kuvia😀 Sitten oon ollut siellä päivätoim.paikassa ja siellä on nyt mennyt hyvin, kun aikasemmin mulla oli sellasta jännittyneisyyttä siellä, mutta nyt se luultavasti on poissa. ainakin toivon niin. Viikonloppuna ajattelin tän lauantain pitää vapaapäivänä, mutta tuli lastenhoitokeikka, et siinä se ilta ja vähän yötäkin varmaan menee. Kävin eilen saunassa, ja kun ajattelin, että perun koko saunavuoron, mutta löylyttely on niin ihanaa😀 että olen päättänyt siellä käydä säännöllisesti ellei tule muuta menoa. Sunnuntaina vois ottaa ihan rennosti, kattella netistä sarjoja, lueskella lehtiä, mitä kyllä tänäänkin olen tehnyt. Piti vielä käydä ruokakaupassa, mut en nyt sit ehdikkään. Täytyy huomenna käydä, kun ne kaupatkin ovat sunnuntaisin auki. Olen syönyt kasviskeittoa, rahkaa pilttisoseen kanssa, leipää ja omenoita sekä kurpitsan siemeniä. Tykkään syödä terveellisesti. On täs muutamana iltana tullu mieliteko, et haen vielä suklaalevyn, mut en o jaksanu hakea. Tänäänkin ajattelin, et jos tulee kauhee hinku suklaaseen,😋 mut ei se ton lastenhoitokeikan takia nyt sit tuu. Tuikkukynttilöitäkin pitää hommata, tykkään sellasista tuoksuvista kynttilöistä. Yhestä kaupasta ostin viimeks suklaalle ja pähkinöille tuoksuvia kynttilöitä. Ajattelin, että tulis tietty halvemmaks ostaa tavallisia valkoisia tuikkuja, mut ei toi ny niin suuri menoerä oo, jos haluaa vähän itteensä ilahduttaa. Kun en kuitenkaan polta tai käytä alkoholia joihin sais menee aika paljonkin rahaa jos olis riippuvainen niistä. Lunta on satanut ja koska on pakkasta niin se on pysyny maassa, ihan kiva🙂 Ei o niin pimeetä vaan on vähän piristävämpää vaikka ei mua toisää sillai kauheesti vaikuta, jos vaan on suht hyvä olla ja muutenkin menee kivasti ni se on hyvä. Huomaa, että kun on paljon tekemistä ni menee paremmin, ku jos vaan nyhjää yksin kotona. Ei aina ole voimavaroja ottaa ihmisiin yhteyttä ja sit sitä on vähän niinku kotinsa vanki. Joskus taas on liikaa kaikkea ja silloin tuppaa tulee henkinen jaksamattomuus. Täytyy varmaan napsauttaa netti kiinni, kun kohta on lähtö. Hyvää viikonlopunjatkoa ja voimia ensi viikkoon🌻🙂🌻

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 12.01.2014 klo 09:38

Pippa🙂🌻

Kiva, kun kirjoittelit. Sinun elämä kuulostaa oikein hyvälle ja tasapainoiselle. Hienoa, että osaat myös nauttia ja suoda itsellesi nautintoa, kuten juuri nuo kynttilät, sauna jne. Toivotaan, että polvesi saisi parantavaa hoitoa. Ei ole kiva mikään vaiva. Lunta on tänne meille tullut eilen ja pakkasta. Ihan kiva.

Kaikkea hyvää sinulle ja Ihanaa Sunnuntaita!

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 01.02.2014 klo 12:56

Hei kaikki🙂 Pitkä aika kulunut, kun on viimeks kirjoittanut. On ollut aika paljon sosiaalista elämää ym. niin ei ole tullut kirjoitettua. Olen aiemmin käynyt terapiassa tai siis oikeestaan viime vuoden toukokuulla se päättyi.
Oli siitä hyötyä paljon, kun sai siellä viikon asiat puhua. Mutta oli sinne vaikeetakin välillä lähteä niin etten sitä enää kaipaa.
Nyt on tullut erilaisia purkautumiskeinoja ja paikkoja elämääni. Ja, ajattelin, että tänne nyt kirjoitan.

Lokakuulta milloin polveni on ollut kipeä niin nyt oon sit menossa leikkaukseen. Toivottavasti sais pian ajan sinne. Se on tähystysleikkaus, et sillain pienimuotoinen juttu.
Tiedän niistä vähän kun olen ollut leikkaussalilla töissä joskus muinoin. Nyt mulle tuli päätös pysyvästä työkyvyttömyyseläkkeestä, ihan hyvä juttu. Sain eläkelaitoksen kortinkin, millä saa joitain alennuksia.

Tämä viikko on mennyt nopeasti, maanantaina mulla kävi vieraita, ti ja ke olin lastenvahtina, jotka kyllä imivät kaikki mehut😋 ja torstai olikin sellanen vapaapäivä mitä nyt ruokakaupassa kävin, tein kasvislaatikkoa ja pesin pyykkiä yms.
Perjantaina olin päivätoimintapaikassa.

Huomaan välillä, että tämä sairaus vaikuttaa ihmissuhteissa,en tiedä oikein osaanko selittää miten, mutta tulee turhaa epäluuloa, kateutta, pahanolon tuntemuksia jne. Masennuskin vähän vaivastässä aiemmin, olin myös kauhean väsynyt, pelkäsin, että tuleeks mulle ny joku pahempi masennusjakso ja ajattelin miten jaksan kaikkia tekemisiä, kun olen niin väsynytkin. Se meni kyllä ohi sitten.

Ahdistunut olin tänä aamuna, näin pahaa unta, ja se tuntui niin todelliselta, onneks oli vain unta. Hain aamusta lääkkeet kotipalvelusta jos se nyon oikea nimike on sillä nimikin, mutta en nyt viitti sitä täs kertoa. Olen kattellut netistä ohjelmia, lepuuttanut kipeää polveani, laitan siihen päivän mittaan muutaman kerran kylmägeeliä ja se tuntuu hyvälle.
Olen vähän lueskellut ja huomenna meen pojallani käymään. On omaa lastakin ikävä vaikka hän nyt 18:sta jo onkin ja tänä vuonna täyttää 19:sta.
Mainoslehtisiä kuulu kolahtavan postiluukusta, saa niitäkin sitten selailla.

Palaillaan🙂👍

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 01.02.2014 klo 16:41

Hei Pippa🙂🌻

Pitkästä aikaa! Oli muuten kiva lukea kuulumisiasi ja varsinkin, kun ne olivat noin hyviä. Ihan hienolta kuulostaa sinun meininki. Toivon paljon onnea leikkaukseen sitten. Minulla ollut vähän sitä sun tätä, vaihtelevaa, mutta jaksan sisälläni uskoa parempaan. Päivä kerrallaan ja pahan paikan tullen otan rauhoittavaa ja vaikka rukoilen ja onneksi minulla on rakas mieheni. Ilman häntä en jaksaisi☺️❤️

Kaikkea Hyvää Sinulle!

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 05.02.2014 klo 11:55

Nyt on kiva, kun on vapaa päivä sillain ettei ole pakko mennä mihinkään. Kun on paljon kaikkea menoa niin kaipaa päivää milloin saa ottaa ihan rennosti.
Kirjastossa ajattelin kyllä käydä hakemassa lehtiä luettavaksi ja sitten onnetissä ohjelmia, joita aion katsoa.
Polveni on taas aika kipeänä, mutta johtuu varmaan , kun olen sitä aika paljon joutunut rasittamaan.
Mietin miksei se nyt yönkään jälkeen ole parempi😐
No, kai siihen tähystykseen pääsee mahdollisimman pian, ajattelin et jos viimestään tos huhtikuun tienoilla.
Kyllä sen kanssa nyt pärjää, mut on se vähä ikävä, kun siin on särkyä, kipua ja paineen tunnetta

En aamulla nukkunut kuitenkaan enempään kuin puoli yhdeksään. Näin vähän painajaismaista unta, joka ahdisti, mutta täytyy ajatella että unta se vaan on. Nyt on ollut vähän sillain, että näen painajaisia jos nukun pitempään.😞
Ei sitä kuitenkaan aina jaksa herätä seitsemän aikaan tai aikasemminkin ellei ole pakko. Kai ne painajaismaiset unet siitä hellittää.😑❓
Miten ne vaikuttakin ihmisen mieleen vaikka ne on vaan unta?

Huomenna menen aamulla aikasin lapsia hoitaan ja sitten käyn vielä kaupungilla toimittamassa pari asiaa. Kaupassakin pitää varmaan käydä. Ostan paljon vihanneksia ja hedelmiä. Vihanneksista ja juureksista saa helpolla hyviä laatikoita.
En ole mikään vegetaristi, mutta käytän vähän lihaa.
Ja välillä ostaan jotain riistaa kuten poroa ja hirveä.
No, illan saa levätä, kun perjantai aamuna on taas menoa.

Viikonloppuna olin veljeni lasten kanssa, kun veljeni ja hänen vaimonsa haki koiranpennun. Menin sit sieltä suoraan pojalleni ja kun olin herännyt seitsemältä ja olin kymmenen aikaan illalla kotona niin kyllä olin tosi väsynyt.

Nyt taidan lähteä käymään siellä kirjastossa ja vähän tarjous hedelmiä ostamassa.

Hyvää tätä päivää kaikille🙂🌻

Käyttäjä repukka kirjoittanut 05.02.2014 klo 21:34

No on sinulla ainakin ohjelmaa, vaikka eläkeläinen oletkin. Onnittelut päätöksestä. Minusta on hyvä, että asia on ratkennut, koska epävarmuudessa ja odotellen eläminen on rasittavaa. Minullakin on kovin kiireistä ja täyteläistä elämä, vaikka olenkin s-lomalla ja pois töistä. Vähän liikaakin on ohjelmaa ja meinaan uuvuttaa itseni välillä. Pitäisi muistaa levätäkin. Toivottavasti sinä ehdit myös levätä. Mukavaa loppuviikkoa sinulle!

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 08.02.2014 klo 15:54

Kiitos Repukka🙂

Kaikkea on ollut nyt aika paljon ja oon vähän liikaa tehnyt. Nyt on henkiset voimat ja fyysisetkin lopussa.
Olin eilen päivätoimintapaikassa ja olin henkisesti aika väsynyt.
Nyt ajattelin, että pidän vapaata ja lepään vähän.
Nukuin tuossa just äsken pari tuntia ja teki kyllä hyvää.
Lastenhoitojaolis taas ollut neljälle päivälle, mut ny piti pistää stoppi, kun ei kertakaikkiaan jaksa.
On osattava välillä kieltäytyä ja siinä mulla on opettelemista.
Tänään en kyllä mitään ihmeempiä ole tehnyt. Aamulla piti hakea kolmen päivän lääkkeet kotipalvelusta.No, onneks huomenna eikä maanantaina tartte heti aamusta
mennä johonkin.
Kun odotinkin, että milloin tulis niin, että olis ainakin pari päivää peräkkäin vapaata.

Katsoin tossa aamupäivästä *ihanan elisan tytär*, ohjelma jota näytetään yle areenalla.
Sitten tänään tulee Midsomerin murhat ja taitaa tulla Kettu tai Kahden keikka.
Pesen pyykkiäkin, kun pitää ehtiä myös kotihommeleita hoitaan.
Polveani, kun särkee niin kotitöittenkin tekeminen hankaloituu. Kaikki esim. kierreliikkeet on pahasta.
Olen kyllä imuroinut ja roskia yritän viedä samalla, kun oon menossa jonnekkin.
Tykkään kuitenkin, et kotona on siistiä.

Eilen tein vatsaliikkeitä, kun ajattelin et jos ei se vaikuttas tohon polveen, mutta tänään se on ollut niin kipeä etten kyllä enää tee.
Sain kyllä ortobedille ajan keskiviikoksi, joten sit myöhemmin on varmaan tähystysleikkaus edessä.
Se on pienimuotoinen homma, puudutus ja sit voi monitorista katsoa toimenpidettä jos haluaa. Siinä tulee kolme viiltoa polveen mistä kamera ja työskentelyvälineet laitetaan.

Harmi, kun apteekki on jo kiinni, olisin hakenut kylmägeeliä polveeni, mut jos jaksan voin huomenna hakea kaupungilta.
Ystäviäkin pitää ehtiä näkemään, koska ystävistäkin pitää pitää huolta ja arvostaa ystäviä.
Perjantaina onkin ystävän päivä🙂

Palaillaan🙂🌻

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 11.02.2014 klo 18:58

Viikonloppuna oli semmosta ahdistuneisuutta, olin ehkä liikaa yksin😑❓
Vaikka aina ei kyllä oikein tiedä mitä tekis; tapaisko ihmisiä vai olisko yksin.
Tuntuu, että yksi päivä menee niin, että on kotona yksinään, mutta sit pitää jo olla jotain ohjelmaa, tekemistä, menoa.

No, maanantaina kävin pojallani ja kävimme myös kaupungilla.
On aina niin mukavaa nähdä häntä🙂
Ostin hälle mustat farkut, taulun ja sisustustarran.
Sitten kävimme Mac:ssa juomassa kahvit.

Tänään olin päivätoim.paikassa. En tiedä,mut aamu oli vähän hankala. Oli jotenkin apaattinen olo, hermot vähän kireellä. Ajattelin, et lähen sieltä heti aamusta pois, mut sit päätin kuitenkin jäädä. Kyllähän se olotila siitä valostu. Oli ihan hyvä, että jäin tai sit ettei olis menny ollenkaan.
Kyllä näitten olotilojenkin kans on välillä kestämistä.😞
Milloin ahdistaa, milloin masentaa, milloin ottaa vaan päähän kaikki.
Harvoin mulla kyllä nykyään on sitä, että jotkut asiat ottais päähän.
Aika tasanen luonne sitä nykyään on.
Ahdistukset ja masennukset kärsii vaan hiljaa ittekseen.

No, nyt on aika levollinen olo, siihen on varmaan hyvä lopetella.
Vointeja teille🙂

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 12.02.2014 klo 12:57

No, tuohon edelliseen tekstiini viitaten, ei sitä ny aina yksin ole jos ahdistaa tai masentaa. On vaan joskus helpompi minun olla yksin jos on ahdistunu olotila.
Ihan hyvin tää päivä on lähteny käyntiin.🙂
Lähden ystävälläni käymään, onneksi pääsen yhellä bussilla niin ei tartte mitään vaihtoja.
Aika moneen paikkaan missä käy pääsee yhellä bussilla suoraan.
Joskus on autokin ollut ja olen välil ajatellu, että voisin hankkia auton, mutta on sitä aika kulut ja huoltaminen.

Päivänjatkoja teille🙂👍

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 22.02.2014 klo 20:45

Viime viikko olikin ahdistusta ja pahaaoloa enemmän, mutta nyt on ollut tää viikko
parempi olla ja jotenkin energisempi olo🙂
Tosin nyt on saanut levätä kunnolla ja omaa aikaakin enemmän ettei koko ajan tartte aamusta rynnätä jonnekkin.

Viime maanantaina olin kyllä taas lapsia kaitsemassa ja tiistaina kävin pojallani.
Perjantaina olin päivätoim.paik. ja oli mukavaa olla.
Oli yhdessä oloa, rentoutusta , musiikin kuuntelua ja mä vein roskia, kun olin siivous vuorossa, onneksi siinä oli kaveri.

Tänään on aamusta tuntunut vähän kipeä olo, kurkkukipeä ja päässsä kumma tunne, mut ei mulle yleensäkkään kuumetta nouse eikä sen pahempaa flunssaa tule.
Olin ystävälläni käymässä ja katseltiin käsityölehtiä niistä tuli mieleeni, että vois tehdä sellasen eteerisen vaalean kranssin.
Mulla on aika vaalea sisustus. Pitäs osataa uudet vaaleat lampunvarjostimet, jotka sopis tähän sisustukseen. Ja sängylle vois ostaa muutaman sisustustyynyn.

Olen aika paljon pojalleni ostanut kaikkea tarpeellista ja ruokaakin niin, että on omat mieliteot jäänyt taakse.
Mielelläni kyllä aina ostan pojalleni mitä hän tarvitsee ja autan häntä monilla tavoin.
Siivoan ja tiskailen aina millom mitäkin.
Kyllä hän muuten aika hyvin asuntonsa hoitaa.

Huomenna yks ystäväni tulee käymään. Olisi kiva jos olis jotain mukavaa menoa, ajattelin et jos joku lähtis kanssani vaikka risteilylle täs kevään aikana.
Ihanaa, kun kesä on taas tulossa, mukava kierrellä kaikissa tapahtumissa ja käydä rannalla.

Mulla on ortopedille aika 12.3 ni saa nyt nähdä onko leikkaus edessä, ja koska se olis. Mietin et ehtiiköhän kesä jo tulla. No, ei se mitään sit vaan kyynärsauvoilla köpötellään.

Hyvää sunnuntaita ja mukavaa viikon alkua jokaiselle☺️❤️

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 26.02.2014 klo 22:37

Tosi ahdistavaa välillä, tulee sellanen loputon olo, et tästä ei selviä ei tiedä oikein mitä tekis ja minne menis.
Nyt on kyllä löytänyt paremmin keinoja hallita sitä ahdistusta.
Ennen saattoi turvautua ylimääräisiin lääkkeisiin.
Sovituista menoista kannattaa pitää kiinni, mutta ajattelin, että ei sitä mitään ihmeellisempää ala tekemään, kun ahdistaa.
Tuntuu välillä niin sanotusti että koko maailma kaatuu päälle.

No, toivoo vaan että huomenna olisi vähemmän ahdistava päivä.
Olotilakin saattaa vaihdella päivän aikanakin tosi paljon.
Uniakin näkee aika paljon, tuntuu että niitäkään ei niin haluis aina nähdä. En tiä miten niitä nyt on ollut niin paljon.

Oli niin keväinen tunne tänään paitsi, että aurinko ei paistanut. Kevätkin tuo vähän semmosta ahdistusta.
Aika monellakin kevät saattaa olla hankalaa aikaa.

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 28.02.2014 klo 16:25

Moikkelis!

Maanantaina olin taas pojallani käymässä, vähän huolettaa hänenkin asiansa, kun ei ole nyt koulussa ollut.
Mulla onkin kolme juttua mitä esittää hänelle netistä.
Ajattelin, että oikein yhdessä istumme niitä katsomaan ei siitä muuten pian mitään tule.
Nythän on yhteishakukin 14.3. asti.
Kun niitä katselin työ-ja opiskelujuttuja, ajattelin, että Luojan kiitos ei enää itellä ole sellasia.
Eikä tässä kunnossa pystyiskään.
Nuorempanakin mulla oli psyykkistä vaivaa sitä on ollut läpi elämän.
Ja, sillon just kaikki koulu- opiskelujutut ahdistivat.
Nyt olen lähinnä lueskellut ja ollu netissä. Sähköpostitsekkin on aika vilkasta elämää.
Nyt on loma päivätoim.paikasta; hiihtoloma, vaikka ei nyt paljon hiihdellä. On aika lailla keväisen tuntua paitsi, että aurinko ei paista ja aikas viileekin on.
Keskiviikkona olin opiskelijan ja ohjaajan kans kahvilassa, ja nyt kävin muuten istuskelemassa ja puhumassa siellä mistä haen aina lääkkeeni.
Mulla on siellä omahoitaja, just kenen kans kahvilassakin kävin.
Tänään onkin saunapäivä, ja sunnuntaina mulle tulee frendi käymään.
On se mukavaa ollut, kun on ollut vapaata, ei ole nyt lastenhoitojakaan ollut.
Joskus vaan on syyllinen olo, kun on kotona eikä töissä vaikka eläkkeellä olenkin.
Se on varsinkin silloin, kun nukkuu pitempään vaikka pitäisi ajatella, että ihan hyvällä omalla tunnolla sitä voi joskus nukkua pitempäänkin.
Aloin paistamaan lättyjä, kun teki jotain hyvää mieli.

Hyvää viikonloppua🙂

Käyttäjä kisulitassu2 kirjoittanut 04.03.2014 klo 15:28

Minusta taas on todella vaikee keksiä miten päivät viettäisi menen joko jumppan jos en mene en keksi mitään puuhaa kun ruuan ostaminen ja jään kotiin. En oikein jaksa olla töissä 8h päivässä ja ilman koulutusta hanttihommia saisi enkä jaksa raskaita töitäkään joten sitä on kotona ja päivä menee toisensa ohitse.