Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 28.02.2011 klo 17:58 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään taas jouduin töissä muutaman ihmisen taholta naurunalaiseksi. Olen aika ujo enkä saa suutani auki kaikissa tilanteissa. Pidin itsestäänselvänä että henkilö joka tauotti muita tulisi tauottamaan myös minua., mutta hän ei tullutkaan. Hän kyllä selvästi näki että en ollut käynyt tauolla. Meni vaan ohi eikä päästänyt tauolle. Viimein eräs toinen…

Käyttäjä rautis aloittanut aikaan 28.02.2011 klo 02:07 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut masennusta vaihtelevasti yli 15 vuoden ajan ja syy siihen selvisi lopullisesti parisen vuotta sitten, kun sairastuin uudessakin työpaikassa. Ongelmani on se että pystyn tekemään töitä masentumatta niin kauan kuin työ pysyy mielenkiintoisena. Päässäni pyörii jatkuvasti erilaisia ideoita ym. ja viimeisin työni teatterin lavastemetallimiehenä oli hyvin pitkälle juuri minulle…

Käyttäjä taippi aloittanut aikaan 02.03.2011 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa, tuntuu että pakko purkaa kun päässä pyörii liikaa asioita. Olen viimeiset kuusi vuotta yrittänyt käydä tapahtuneita läpi eri ammatti-ihmisten kanssa, tuloksetta😞 Nyt on kaksi vuotta ollut hyvä psykologi, joka ymmärtää muo, mutten edelleenkään pysty asioista puhua. Liian pahalta kun tuntuu, niin sulkeudun täysin☹️ Haluaisin kertoa…

Käyttäjä TuonenJoutsen aloittanut aikaan 04.03.2011 klo 13:35 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Ajattelin kirjoitaa nykyisestä tilastani, joka on yhtä suurta vuoristorataa. Jos jollain on samanlaisia kokemuksia tai jos joku osaisi antaa neuvoja, miten pärjäisin näiden asioiden kanssa, olisin kiitollinen! Nykyiset vaikeuteni alkoi kun noin pari kk sitten lähdin kävelemään baarista kotiin. Tunsin kuinka minua lähdettiin seuraamaan ja vähän matkan päässä mies…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 05.03.2011 klo 11:00 kohteessa Aikuisen elämää

kymmenes kerta kahden vuoden aikana kun sain keuhkokuumeen taas sairaalassa, edellisestä kerrasta oli kolme viikkoa, alkaa jaksaminen loppua ja rahat kun ei pysty töitä tekemään. lääkärit ovat ymmällään, mutta jonkin taudin jäljillä kuitenkin onneksi ovat. Mutta pelkään että masennus alkaa uusimaan tämän kierteen takia. pelottaa tulevaisuus, määrätäänkö uudelleenkoulutukseen vai joudunko…

Käyttäjä hotsalama aloittanut aikaan 15.02.2011 klo 03:20 kohteessa Aikuisen elämää

Joo… Nyt päätin kirjoittaa omasta ongelmastani, jonka yritän selvittää tähän mahdollisimman selvällä suomen kielellä, kun ajatukset juoksee kovaa vauhtia. Eli siis olen huomannut olevani aivan liian energinen. Kavereiden kanssa ollessa sanon asioita ennen kuin ajattelen, saatan alkaa puhumaan yhtäkkiä aivan eri aiheesta, nauran tyhmille jutuille, töissä unohtelen asioita ja pomo…

Yksin

5
Käyttäjä dinah52 aloittanut aikaan 26.02.2011 klo 10:40 kohteessa Aikuisen elämää

Painiskelen asioiden kanssa ja joskus/usein tulee se tunne, että nyt kyllä sekoan, oikeasti. Hoitanut 6v sairaan äitini asioita, nyt hän on pitemmällä sairaalajaksolla, ja tuskin enää voi edes kotiutua. Sisarukseni eivät halua olla asian kanssa missään tekemisissä, heillä kuulemma on omakin elämä. Tästä olen ollut tosi katkera, nyt enemmänkin vaan…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 01.03.2011 klo 19:44 kohteessa Aikuisen elämää

Eli minulla on ikuisesti ollut masennus ja tulee aina olemaan. Välillä pahempia ja välillä parempia kausia toki. Nyt syksyllä ja talvella oli varmaan puoli vuotta taas vaihteeksi kausi että halusin vaan kuolla ja ajatukset pyörivät lähinnä siinä että miten sen teen. Minulla on myös joku paskahäiriö sen takia että mua…

Käyttäjä yönkyyhky aloittanut aikaan 13.11.2010 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Olen ihastunut/rakastunut söpöön mieheen. Ollaan kahviteltu ja pussailtu. Muuhun en ole valmis. En ole valmis mihinkään sänkypuuhiin. Pelkään valmiiksi, jos mies vaatii sitä. Ex otti mut niin monta kertaa väkisin, etten kestä ajatusta seksistä. Onko väärin miestä kohtaan, että tulen kieltäytymään. Ymmärtääkö hän. Vai onko parempi lopettaa heti alkuunsa?

Käyttäjä eksyksissä2 aloittanut aikaan 25.02.2011 klo 18:40 kohteessa Aikuisen elämää

Moi kaikille! Eli olen jo pidemmän aikaa ollut masentunut. Olen yksin, ilman kavereita tai ystäviä. Työssä olen jaksanut käydä, mutta nyt sekin tuntuu vaikealta. Ennen sentään pääsin nousemaan aamulla helposti ylös, mutta nyt sängystä nouseminenkin tuottaa tuskaa. Oikeastaan ajatukseni pyörivät koko ajan enemmän tai vähemmän kuoleman ympärillä. Illalla mennessä nukkumaan…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: