Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 13:39 kohteessa Aikuisen elämää

Vähän aikaa sitten valmistuneena kauppatieteen kandidaattina ( tutkintouuditus tuli jo) tässä ehdotuksia, mitä itse ajattelen, että mistä rahat minusta kannattaisi ottaa (tämä ei ole mikään vitsi) mitä tulee Suomen taloustilanteeseen (minulla vähän oma lehmäkin ojassa). Onko kellään tullut koskaan mieleen, että esim. skitsofreniatutkimukseen ns. ”levitellyt” rahat olisivat yksi mahdollisuus. Haluaisin…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 24.02.2011 klo 22:24 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Itseni satuttamisesta on tullut melkein huume. Eikä se edes auta. Eilen kaikki sai alkunsa, kun kauppakeskuksessa törmäsin sairaanhoitajaan, joka lääkärin ohella teki mulle raiskaustutkimusta. Terapeutille mainitsin siitä, että näin. Hän sanoi ettei sairaanhoitaja muista mua. Minä en voi unohtaa. En kehtaa kertoa, mitä tein, mutta tein vahinkoa sinne, mikä…

Käyttäjä Tarjuli2 aloittanut aikaan 02.03.2011 klo 19:28 kohteessa Aikuisen elämää

Olen seurustellut vaihtelevasti miehen kanssa joka on minua 11 vuotta nuorempi. Kerran hän on suutuspäissään vahvasti humaltuneena pettänyt minua.Asia puhuttiin ja annoin anteeksi.Olemme ollet yhdessä siitä jo puoli vuotta.Minulla ei ole varsinaisesti syytä epäillä,mutta kun en nää häntä mieltäni alkaa kaivaa epäily entäs jos hänellä on toinen.Sitten eredyin kysymään asiaa…

Käyttäjä sofaraway aloittanut aikaan 11.02.2011 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää

Menetin rakkaan puolisoni syövälle kuukausi sitten. Mieheni sairasti syöpää vain 1,5 vuotta ja nyt viimeiset kuukaudet tiesimme ettei lääketieteen puolelta ollut enää mitään tehtävissä. Mieheni oli 42-vuotias.Vaikka tähän oli osannut varautua, puolisoni poismeno ei tunnu yhtään sen helpommalta.Kaikenkaikkiaan koko mieheni sairastamisen aika oli melko draamaattista, järkytyksiä järkytysten perään. Juuri kun…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 13.03.2011 klo 22:17 kohteessa Aikuisen elämää

Olen riittävän hyvistä olosuhteista oleva nainen. Ns. kulissit kunnossa. Käännynkin edelleen tämän kanavan puoleen, eräässä omaan terveyteeni liittyävässä asiassa. Milloin psykiatria kohtaan voi nostaa syytteen? Ja milloin rikos vanhenee? Jos kokee ja tietää että terveydentila on omasta mielestä heikentynyt kokoajan väärän diagnoosin takia. Olen sairastanut nuorena anorexian. Henkisesti täysin terve,…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 17.10.2010 klo 13:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Eilen oli pihatalkoot, joihin osallistuin. Sen jälkeen oli grillausta, jonka hoidin. En halunnut juoda, mutta mua yllytettiin relaamaan. Join pari siideriä. Myöhemmin vielä lisää ja vodkaakin oli. Eli kaikkea sekaisin. Porukalla ensin paikalliseen ja sitten taksilla kauemmaksi, jossa mulle tuli pahaolo. Naapuri lupasi huolehtia mut kotiin, mutta veikin omaansa.…

Käyttäjä elämä hukassa aloittanut aikaan 12.09.2010 klo 16:38 kohteessa Aikuisen elämää

Pakko kirjoittaa siinä toivossa, että joku muukin olisi kokemut samaa ja osaisi rohkaista eteenpäin. Koin avioeron vuosi sitten. Marraskuussa 2009 mieheni muutti kotoa ja teimme sopimuksen, että saisin asua yhteisessä talossamme vuoden, eli 2010 syksyyn. Kävin eroryhmässä ja selvisin arjestani näennäisesti hyvin, vaikka huonoja päiviä toki oli ja itkin paljon.…

Käyttäjä mitätönturhuus aloittanut aikaan 04.12.2010 klo 14:23 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 29-vuotias. Mulla ei ollut oikeata kaveria 14 vuoteen. En ole koskaan seurustellut ja minkäänlaista fyysistä läheisyyttä olen saanut vain parin viikon tapailun ajan vuosi sitten. silloin pidin tyttöä/naista kädestä ensimäistä kertaa ja koin ensisuudelmani. (mitään seksiä tms en varmaan voi koskaan, koska en osaa ja häpeän itseäni niin paljon…

Käyttäjä Morgaine aloittanut aikaan 18.12.2010 klo 12:55 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään viimein sain aikaiseksi etsiä itselleni sopivaa keskustelufoorumia tunteiden purkuun ja vertaitukeen ja tänne päädyin. Melkeen itku tuli jo siitä helpotuksesta kun luin muita masnnukseen liittyviä ketjuja. Aivan ihanaa saada viimein ”puhua” muiden saman kokeneiden kanssa. Omasta taustastani voin jatkaa myöhemmin, mutta akuutti tilanne on se, että aloitin lääkityksen syksyllä…

Käyttäjä ninnuli83 aloittanut aikaan 05.01.2011 klo 18:35 kohteessa Aikuisen elämää

en enään tietä mitä pitäis oikeastan tehä noiden äänien kanssa joita kuulen nykyisin koko ajan niin valvella kuin nukkuessanikin. pää sääntöisesti ne kertovat kertovat koko ajan vaan sitä kuinka hyödytön, tarpeton,turha,arvoton ja epäonnistunut olen kaikin puolin ja että kuinka olisi paljon parempi jos tappaisin iteni tai kuinka muille ihmisille tulisi…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: