masentunutko?minä??

masentunutko?minä??

Käyttäjä moino aloittanut aikaan 03.04.2011 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä moino kirjoittanut 03.04.2011 klo 18:13

niin oikeastaan eka kertaa nyt parivuotta olen elänyt aika hajalla..ja ihmetellyt mikä mulla on???olen tullet siihen tulokseen että olen masentunut…elämässä tapahtunut vähällä aikaa paljon..avioero 1998 avoero 2004 työpaikan takia jpouduin muuttamaan vieraalle paikkakunnalle…sitten velkaanuin…nyt en aina tiedä miksi menen töihin??ne rahat ei riitä elämiseen kun velat vie suurimman osan…olen kokonut yksinäisyyttä viimeiset 5vuotta..ei edes juttelukaveria…poika 17v nyt se pitänyt mut elossa…en tiedä jatkosta??miten tästä eteen päin..hyvää kevättä…😞

Käyttäjä taippi kirjoittanut 04.04.2011 klo 11:22

Hei moino!

Sinuna soittaisin ja varaisin ajan lääkärille/hoitajalle ja kertoisin tilanteen. He voisivat ohjata sinut esim. paikkakuntasi mielenterveyshoitajalle tms jonka kanssa voisit jutella ja harkita vaikka psykiatrin tapaamista tarvittaessa lääkitystä varten.
Sinulla on huono olla ja elämänhalu hukassa, joten tarvitset ulkopuolista apua.
Toivottavasti asiat alkavat järjestyä ja saat tarvitsemaasi apua!

Voimia sinulle 🙂🌻

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 04.04.2011 klo 12:33

Heippa
Minä kyllä suositteleisin sinulle että kävisit ammattiauttajan luona sillä masennus
kyllä pitäs saada hoidettua kuntoon.
Ajan oloon muuten yleensä vaan pahenee.
Onkos sinulla ystäviä / kavereita joille voisit kertoa iloja ja suruja??? se helpottas elämääsi
Mutta jos oikein ymmärsin niin ei ole muuta kuin poikasi.
Niin mene nettiin ja googleen ja laita hakusanaksi tukihenkilo niin saat keskustelu apua
ja se jo varmasti auttaa.
Olisi tärkeä että et jää yksin ongelmien kanssa.
Kannatas käydä myös velkaneuvojalla ja katsoa esim olisko mahdollisuus
velkasaneraukseen.
Mutta muista että elämä kyllä järjestyy mutta nyt hoida paha olo ensin pois
Kaunista kevättä sinulle