Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 29.03.2011 klo 16:17 kohteessa Aikuisen elämää

Olen saanut kasvatuksen, jossa on korostettu, että pidä puolesi, ei saa käyttää väkivaltaa fyysisesti, mutta sanoilla ja nonverbaalisella viestinnällä saa ns. pitää puolensa esim, jos sinua kohtaan ollaan asiattomia. Olen kuitenkin monta kertaa viimeaikoina kinnttänyt huomiota asiaan, että nykyään ihmiset ns. alistetaan toisen ihmisen valtaan siten, että jos pidät puolesi…

Käyttäjä Masa Mainio aloittanut aikaan 25.03.2011 klo 15:09 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen 25-vuotias mies, jonka elämä hymyili vielä vuosi sitten. Oli ja on edelleen maailman ihanin naisystävä, jonka takia jaksaisin ja tekisin mitä vain. On vuokra-asunto, jossa asumme ja löytyy kaikki tarpeellinen. Sitten tulivat vaikeudet. Olen rakennusalalla ja pienet firmat ovat mitä ovat…. Ensin ensimmäinen firma kaatui ja jouduin etsimään…

Käyttäjä Talvitähti aloittanut aikaan 22.03.2011 klo 04:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen pari kuukautta sitten lopettanut SSRI-lääkkeen käytön, jonka seurauksena olen kärsinyt lääkkeen voimmakkaista vieroitusoireista. Vieroitusoireista ja riippuvuudesta SSRI-lääkkeisiin on erilaista tietoa saatavilla, riippuen esittääkö kysymyksensä lääkeyhtiölle vai riippumattomalle asiantuntijalle. Ihan aluksi lääkkeen lopettamisen jälkeen sain elämäni voimakkaimpia paniikkikohtauksia, sen jälkeen tuli sydämen tykytys, epäsäännöllistä rytmiä, voimakasta väsymistä, jalkapohjien poikkeavaa…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 25.03.2011 klo 09:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hyvin ikävää, että nyt tapahtui niin, että minut ns. ajettiin tähän palveluun, koska eräs terveydenhuollon organisaatio ei suostunut ottamaan vastuuta päätöksistään. No, tälle ei enää mitään voi, mutta mielipiteensähän aina voi esittää. Riippumatta siitä, kuka tai ketkä ovat tehneet päätöksiä, niin asiat voisi kyllä hoitaa fiksumminkin. Vastuusta ei voi noin…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 13.03.2011 klo 21:33 kohteessa Aikuisen elämää

Oon miettinyt monta kuukautta että kannattaako kertoo? Kun kyseinen ongelma vaikuttaa kuitenkin työssäkin. Vaikuttaa muistiin, saatan unohtaa jotain pikku asioita koko ajan. En pysty keskittymään kaikkeen.. jne. Eniten tosiaan häiritsee tuo muistaminen. Yritän vältellä opettelemasta mitään uutta, kun unohdan kuitenkin. Muutenkin jos on sellaisia kausia että ajatukset pyörii sen ympärillä…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 13.03.2011 klo 18:31 kohteessa Aikuisen elämää

Hetki sitten tuntui, että voin jo aloittaa ensiviikon solubiologian tenttiin lukemisen. Kävin kuitenkin ensin suihkussa. Siksi täällä taas. Pissasin tod. näk. erään lääkkeen takia omaan suihkuuni, lattialle. Pissa haisi oudolta. Olin ns. sekoomispisteessä. Koska tiesin kokemuksesta miltä se oli haissut ennen psyykenlääkkeitä. Muistin suihkussa sen. Koin että kotinikin häpäistään. Ja…

Käyttäjä mind free aloittanut aikaan 23.03.2011 klo 14:26 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä miten tämän selittäisin, mutta yritän. Aina kun minä ehdotan jotain asiaa tai ideaa ystäväni tekee asiasta aivan älyttömän suuren numeron. Asia saavuttaa aivan järkyttävät mittasuhteet, vaikka asia vaatisi vain kyllä tai ei vastauksen. Hän tutkii, kyselee muilta tutuilta ja penkoo netistä asioita jotta saisi minun mielipiteeni kumottua. Minusta…

Käyttäjä Ville2 aloittanut aikaan 22.03.2011 klo 00:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 24-vuotias miehenalku Turusta. Luonteeltani olen hellä,empaattinen,toiset huomioon ottava ja rauhallinen. Sairastan masennusta/paniikkihäiriötä. Ongelmani on se, etten osaa tutustua naisiin. Lähestyminen on pelottavaa koska olen varma, että saan pakit. Kaipaan läheisyyttä ja rakkautta. Päiväni vietän yksin musiikkia kuunnellen ja elokuvia katsellen. Haaveilen paljon. Netissä vietän aikaani treffisivuilla,mutta olen monesti pettynyt.…

Käyttäjä doomchild aloittanut aikaan 10.03.2011 klo 08:45 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, kyselisin vinkkejä ja neuvoja täältä, jos joku tunnistaa itsellään samoja oireita. Olen siis lapsesta asti ollut herkkä, ja säikyn helposti. Lapsesta asti olen myös pelännyt milloin mitäkin todellista uhkaa (tulipaloja ja sairauksia, en mörköjä sängyn alla). Nykyään näin aikuisena, 27-v, tarkkailu rajoittaa jo elämää aika ikävästi. 7v:nä nukahdin ajatukseen,…

Käyttäjä Miranna aloittanut aikaan 20.03.2011 klo 14:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 36-vuotias, ja kärsinyt vakavasta masennuksesta nyt 20 vuotta. Aluksi menin yksityiselle psykologille, josta sain lähetteen kunnalliselle. Olen käynyt terapiassa kunnallisella nyt sen 20 vuotta, välillä vaihdoin paikkakuntaa. Enkä ole koskaan joutunut maksamaan siitä mitään. Käyn 1-4 kertaa kuussa. En ole koskaan joutunut jonottamaan aikaa. Kunnallinen psykiatri hoitaa lääkeasiat ilmaiseksi.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: