masentaa

masentaa

Käyttäjä mikko aloittanut aikaan 24.04.2011 klo 16:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mikko kirjoittanut 24.04.2011 klo 16:28

Minä erosin pidemmästä suhteesta viime syksynä. ja muutin omaan asuntoon ja ero meni mielestäni hyvin. Mutta nyt seurustelin muutaman kuukauden naisen kanssa johon rakastuin.
Hän ilmoitti minulle että on niin että hän ei halua enää jatkaa seurustelua . ja minusta tuntuu että en oikein saa enää henkeä ja mietin että voiko sydämmeni pysähtyä.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 26.04.2011 klo 08:48

Jätetyksi tuleminen sattuu. Tiedän. Mutta siitä pääsee kyllä ajan kanssa yli. Senkin tiedän kokemuksesta. Koita ajatella, että ei ole sinun syysi, että sinut jätettiin. Varmasti vielä löytyy sinullekin se oikea.

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 26.04.2011 klo 11:56

Hei Mikko!

Tervetuloa joukkoon tummaan. Kun rakastettu jättää, se on tyrmäys 6-0. Olen kokenut tuon saman. Myös paniikkihäiriö, se tunne, ettei saa henkeä, on tuttu.

Lääkkeitä ja terapiaa on tarjolla. Viimeisin villitys tällä alalla on ikivanhaa perua: rentoutus- ja tietoisen läsnäolon tekniikat. Voisit kokeilla. Voi se tehota paremminkin kuin se ikivanha: hengitä paperipussiin-konsti.

Paniikkikohtaukset menevät ohi eikä sydänkään pysähdy ihan heti ja tuosta noin vaan. Mutta paha olo jää ja se voi kestää kauankin. Älä ainakaan viinalla tai huumeilla lääkitse sitä! En tiedä elämäntilannettasi, mutta monia auttaa liikunta. Yritä mennä vaikka lenkille. Ystävät ovat tuossa elämäntilanteessa korvaamaton apu.

Paha olo hellittää vähitellen, mutta jos tuntuu ylivoimaiselta, hae apua! 🙂👍