Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Miranna aloittanut aikaan 26.03.2011 klo 10:37 kohteessa Aikuisen elämää

Saahan tänne kirjoitella iloisistakin aiheista? Sain eilen kuulla että saan asunnon. Tänään maksoin takuuvuokran, ja nyt se on sitten virallisesti mun. 48 neliön kaksio. Nykyisen asuntoni pankki haluaa takaisin, 1.9. alkaen olisin ollut pahemmassa kuin pulassa. En voi uskoa että tämä on totta. Ja että kaksio! Soitin yhdelle välittäjälle ja…

Käyttäjä KorpiPoika aloittanut aikaan 09.04.2011 klo 11:09 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan tätä viestiä, koska kirjallinen keskustelu on minulle parasta apua. Minulla on taustalla vakava masennus, joka on kolme kertaa ottanut minusta voiton ja johtanut minut jonkin asteiseen psykoosiin. Pelkään, että niin on käymässä nytkin. Toisaalta ajattelen, että niin kauan kuin pelkään psykoosia, kaikki on hyvin.. Tilanne on lähtenyt pahenemaan pikku…

Käyttäjä Miranna aloittanut aikaan 08.04.2011 klo 14:03 kohteessa Aikuisen elämää

Kelan sivuilta en löytänyt, kysäisen jos joku täällä tietäsi. Minulle tarjottiin mahdollisuutta hakea työkyvyttömyyseläkettä. Saanko ottaa sitä ja olla yliopistossa kirjoilla?

Käyttäjä nanna1985 aloittanut aikaan 29.03.2011 klo 14:50 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, tuntuu jotenkin hassulta että mua ahdistaa välillä ihan ilman syytä. Useimmiten siis ilman syytä, voin huonosti:oksettaa, rintaa puristaa, sydän hakkaa jne. Nämä oireet pahenee stressitilanteessa tai jos jännitän jotain. Toisinaan kaikki on hyvin 🙂 Cipralexilla oireet pysyvät hallinnassa, nyt vaihdoin apteekissa halvelmaan rinnakkaisvalmisteeseen. Otan 5 mg/pvä. Välillä olin jo…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 01.04.2011 klo 21:45 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin selventää oman näkemykseni sille, miten vähän todellakin loppujen lopuksi oman näkemykseni mukaan vieläkin 2011 -luvulla tiedetään mm. näiden otsikoissa mainitsemieni riippuvuusongelmiksi luokiteltujen ns. sairauksien hoidosta. Faktahan on se, että me kaikki tarvitsemme ruokaa. Ilman sitä ihminen ei voi elää. Huumeita ja alkoholia me emme tarvitse. Siksi on uskomatonta, että…

Käyttäjä aloittanut aikaan 22.03.2011 klo 18:33 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, onko joku valmis kertomaan, mitä kuuluu tavalliseen ns. onnelliseen perhe-elämään; eli oltu naimisissa n. 20-vuotta, lapset isoja, ja ollaan edelleen yhdessä sen puolison kanssa jonka kanssa avioiduttiin silloin nuorina. Ongelmia on ollut elämässä totta kai, puolison ja/tai lasten kanssa. Silti ollaan edelleen pidetty yhtä. Olenko ainut tälläisessä liitossa elävä…

Käyttäjä moino aloittanut aikaan 03.04.2011 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää

niin oikeastaan eka kertaa nyt parivuotta olen elänyt aika hajalla..ja ihmetellyt mikä mulla on???olen tullet siihen tulokseen että olen masentunut…elämässä tapahtunut vähällä aikaa paljon..avioero 1998 avoero 2004 työpaikan takia jpouduin muuttamaan vieraalle paikkakunnalle…sitten velkaanuin…nyt en aina tiedä miksi menen töihin??ne rahat ei riitä elämiseen kun velat vie suurimman osan…olen kokonut…

Käyttäjä Elisa84 aloittanut aikaan 03.04.2011 klo 16:06 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Onko kellään kokemusta vanhempien hylkäämisestä? Olen jo aikuinen ihminen, mutta edelleen sidoksissa vanhempiini niin henkisesti kuin taloudellisestikin. En heidän kanssa ole kovin läheisissä väleissä, niin että he tietäisivät elämästäni juurikaan mitään. Olen kuitenkin nyt sellaisessa tilanteessa, että pelkään kuollakseni vanhempieni hylkäämistä. Millaista se on? Kuinka siitä jatkaa sitten elämää…

Käyttäjä aloittanut aikaan 31.03.2011 klo 14:43 kohteessa Aikuisen elämää

`Millaisia asioita on mielestänne oikeus kostaa? Minun mielestä sellaisia joita ei voi antaa anteeksi tai ei voi unohtaa. Sellaiset asiat joita ei saa muuten pois mielestä kuin kostamalla ne toiselle. Eli tehdä toiselle jotain samaa jota se teki minulle.

Käyttäjä annaelina aloittanut aikaan 21.01.2011 klo 21:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kaunis, menestyvä, yhden lapsen äiti. Olen suosittu ja sosiaalinen, reipas ja liikunnallinen alle kolmekymppinen. Sisälläni on kuitenkin vankila. Kärsin ahdistavista pelkotiloista. pelot pyörivät päässä jatkuvasti ja lamauttavat totaalisesti. Kuljen arjessa kuin unissakävelijä. Toimin normaalisti, nauran, juttelen ja touhuan, mutta olen jatkuvasti pelosta suunniltani. Illalla en välttämättä muista päivästä mitään…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: