Bin Ladenin kuolema ahdistaa

Bin Ladenin kuolema ahdistaa

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2011 klo 15:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2011 klo 15:40

Vaikka oli oikein, että kuoli, oikeampaa olisi ollut, että vangitaaan ja olisi saanut kunnon oikeudenkäynnin ja sitten joutunut vankilaan.
Minä en voi hyväksyä sitä ettei häntä haudattu muslimien tapaan vaan ruumis heitettiin jonnekin mereen. Kukaan ihminen ei ole niin paha ettei edes ruumista kohdeltaisi ihmisarvon mukaisesti.

Lisäksi en voi hyväksy tätä juhlintaa. Jopa Stubb selvästi oli riemuissaan.
Mitä enemmän länsimaalaiset juhlivat, sen varmemmin tulee kosto.
Ja kosto ei koske ketään sellaista joka päätti Ladenin kuolemasta vaan aivan viattomat joutuvat kärsimään.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2011 klo 11:58

Aina vaan ällöttävämmäksi muuttuu. Nyt USA aikoo julkaista kuvia taposta, kai hetki hetkeltä miten se kävi.
Lisäksi on tullut ilmi, että Laden oli aseeton mies, hänet olisi voitu helposti ottaa elävänä kiinni.
Ja hänen 12v lapsensa näki isänsä teurastuksen. Mihin tämä lapsi on syyllistynyt?

Käyttäjä repukka kirjoittanut 04.05.2011 klo 21:37

Minä olen samaa mieltä, että viimeistään tuo juhlinta meni liian pitkälle. Vaikka ihminen olisi mitä tehnyt, ei sentään kenenkään kuolemaa tartte juhlia. Aika groteskia. Ja terroristien kosto sitten... mitä mahtaakaan olla vielä tulossa?

Käyttäjä Fugace kirjoittanut 05.05.2011 klo 16:29

Jep. Samaa mieltä. Olisi ollut parempi, jos hänet olisi vangittu ja saatettu sotatuomioistuimen eteen. Toisaalta taas, jos hänet olisi elävänä kuljetettu vankilaan ja oikeuden eteen, niin hänen kannattajiensa kosto olisi ollut suurtakin suuremman todennäköistä juuri sinne missä hän on. Hänet olisi yritetty vapauttaa väkivalloin ja viattomat olisivat saaneet kärsiä kovin. Emmehän tietenkään voi tietää millaisen koston kannattajat nyt ovat suunnitelleet. Minua henkilökohtaisesti pelottaa ihan hirveästi mitä tässä nyt vähän ajan kuluttua tapahtuu. Jos he meinaavat ydinpommin räjäyttää Euroopassa niin se on menoa sitten. Mutta jos taas miettii, että ydinpommihan tuhoaa kaiken. Mitä jäisi jäljelle tuhottavaa? Ei paljon mitään. Miksi maailma on näin turmeltunut, paha, mätä ja huono? 🤕

Käyttäjä yönkyyhky kirjoittanut 05.05.2011 klo 18:27

Ei rauhaa saada väkivallalla eikä kostolla. Se lisää ahdistusta ja pelkoa. Lapset ja naiset saavat kärsiä.