Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä ailakari aloittanut aikaan 13.02.2011 klo 16:40 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä talvi on koetellut jaksamistani äärirajoille. Joka aamu herätessäni ajattelen, että miten saan taas tämänkin päivän iltaan. Siitäkään ei ole apua, sillä usein näen yöllä painajaisia ja joskus tuntuu, ettei uskalla nukkuakkaan. Uneni ovat keveitä ja herään kymmeniä kertoja yössä lonkkakipuun lipapussitulehduksen takia. Olen sairastanut jo pitkään, mitä minulla on…

Käyttäjä Exlyyli aloittanut aikaan 03.05.2011 klo 14:03 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Sairastin 90-luvulla 3 kuukautta kivuliasta lonkan limapussintulehdusta. Tauti ei olisi vissiin parantunut ollenkaan, ellen olisi mennyt apteekkiin hakemaan apua. Farmaseutti selitti, että pitkittynyt tulehdus hidastaa pussin verenkiertoa ja tähän kipuun tarvitsen B-vitamiinia. Ota aamuisin, ettet valvo sitten öitäsi!🙂

Käyttäjä keljuk aloittanut aikaan 26.04.2011 klo 17:44 kohteessa Aikuisen elämää

moi eka viesti tänne ….. mutta sellanen asia askarruttaa että jos on ulosotto päällä niin miten pitkä projekti on hakea vapaata/vapaita kuukausia? 😳

Käyttäjä repukka aloittanut aikaan 12.04.2011 klo 08:36 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä kuolemanhalu alkaa olla sietämätön. En löydä mitään muuta syytä elää kuin nuorimmainen lapseni, joka on vielä niin kovin kiinni minussa. Isommat ja puoliso pärjäisivät kyllä, jos kuolisin, mutta kuopus menisi rikki. Hänelle olisi liian raskasta menettää äiti. Mutta… en kykene näkemään itselläni minkäänlaista tulevaisuutta. En selviä elämästä. Liian raskasta.…

Käyttäjä lumivalko aloittanut aikaan 21.04.2011 klo 21:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen masentunut kahden alle kouluikäisen lapsen äiti ja olen paljon pohtinut viime aikoina, että mitä voin tehdä kun en pysty hoitamaan ja huolehtimaan lapsistani? Mieheni hoitaa tällä hetkellä lähes kaikki kotihommat ja lapset yksin. Minä en jaksa. Koko ajan ahdistaa ja itkettää. Tunnen hirveää syyllisyyttä kun olen näin huono vaimo…

Käyttäjä mikko aloittanut aikaan 24.04.2011 klo 16:28 kohteessa Aikuisen elämää

Minä erosin pidemmästä suhteesta viime syksynä. ja muutin omaan asuntoon ja ero meni mielestäni hyvin. Mutta nyt seurustelin muutaman kuukauden naisen kanssa johon rakastuin. Hän ilmoitti minulle että on niin että hän ei halua enää jatkaa seurustelua . ja minusta tuntuu että en oikein saa enää henkeä ja mietin että…

Käyttäjä iia- aloittanut aikaan 23.04.2011 klo 23:19 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle todettiin vaikea masennus puoli vuotta sitten. Vielä pari viikkoa takaperin, elämäni oli kolme kuukautta palautumassa ennalleen. Tässä sitä kumminkin taas ollaan, ajatuksissa toiveena kuolema. Olen vasta 21-vuotias, mutta koin parempana vaihtoehtona kirjoittaa ”aikuisten puolelle”. Elämääni mahtuu paljon asioita yhdelle ihmiselle. Jos lähdetään asiaa miettimään pitkältä taholta, koko masennukseni on…

Käyttäjä AUNE10 aloittanut aikaan 23.04.2011 klo 01:31 kohteessa Aikuisen elämää

olen nainen ja jonkun mielestä mulla menee hyvin… Tänään ilalla oon yrittänyt viillellä itseäni ja halunnut kadota tästä elämästä. En tiedä mitä nyt pitäisi tehdä?

Käyttäjä aloittanut aikaan 06.04.2011 klo 18:17 kohteessa Aikuisen elämää

Minä tässä mietin, että lähtisinkö kotiini vanhempieni luokse viettämään pääsiäistä vai olisinko täällä mökilläni yksin koirien ja kissojen kanssa. Yleensä vietän normaali ortodoksisen pääsiäisen. Sen voisin kyllä itseksenikin viettää, paitsi ettei ole ort.kirkkoa lähellä. Ja ainakin mun pääsiäisen viettoon on aina kuululunut lukuisat kirkkokäynnit. Pääsiäisruokakin on hyvää mutta en kyllä…

Käyttäjä tranquility aloittanut aikaan 02.04.2011 klo 19:30 kohteessa Aikuisen elämää

Olisi mukava saada lukea kokemuksia ”asiantuntijoilta”, eli joilla tämä kaksisuuntainen mielialahäiriö on todettu. Että olenko itse aivan hakoteillä, kun sellaista epäilen sairastavani? Ehkä siis nyt syytä hieman kertoa mistä moinen epäily 🙂 Allekirjoittanut on 30-vuotias naisihminen, jolla viime kesän lopulla diagnosoitiin keskivaikea masennus, siihen olen nyt 7 kk syönyt Mirtazapin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: