Aikuisen elämää

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä ynneej aloittanut aikaan 02.08.2011 klo 17:25 kohteessa Aikuisen elämää

En nyt tiedä miksikä mut luokitellaan mutta kerrottakoon taustoista sen verran, että olen 19, työssäkäyvä ja parisuhteessa elävä. eli kaikki alkoi kesän alussa, kun paras ystäväni muutti pidemmälle asumaan ja huomasin olevani raskaana. pohdimme vaihtoehtoja ja päätimme avokin kanssa, että keskeytämme raskauden. avokki oli juuri lähdössä inttiin ja pelkästään viikkoa…

Käyttäjä anonymous2 aloittanut aikaan 28.07.2011 klo 10:38 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kohta lähes 30vuotias nainen. Ongelmani on ujous sosiaalisissa tilanteissa joka tuntuu pahenevan hetki hetkeltä. Olen ollut lapsesta asti sosiaalisissa tilanteissa eristyneempi ja selvästi lukenut toisten ihmisten ajatuksia ja ilmeitä enemmän kuin muut (tai siltä minusta ainakin tuntuu). Toisaalta tämän vuoksi olen lapsena ( ja aikuisenankin) ollut ilkeämpikin ja viekkaampi…

Käyttäjä Meddy43 aloittanut aikaan 30.07.2011 klo 00:07 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki ! Ajattelin kysäistä että minkälaisia kokemuksia teillä on ollut psyk sairaalahoidosta ? Minä olen joskus ollut psykoosissa ja ne kerrat on ollut hirveitä; lepositeitä, pakkolääkitystä, eristystä, vierihoitoa. ymmärrän että tarkoituksena oli pitää minut hengissä, mutta kyllä se traumatisoi. Joskus olen ollut ”vain” masennuksen tai sekamuotoisen jakson takia sairaalassa,…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 27.07.2011 klo 06:26 kohteessa Aikuisen elämää

Minua on kantanut ajatus, jonka sain serkultani nuorena: ”rakasta aina enemmän kuin sinua rakastetaan. siinä älä jää koskaan toiselle sijalle.” Hän kirjoitti sen minulle korttiin, joka on jossain mistä en enää sitä löydä, mutta ajatusta en ole unohtanut. Aina ei ole ollut helppoa sitä muistaa.

Käyttäjä Meddy43 aloittanut aikaan 31.07.2011 klo 21:27 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa. Lapset lähti isälleen, teinikänkkä hoidossa, tulevaisuus vailuttaa toivottomalta. syön Zyprexaa, Temestaa, Opamoxia, kaikkea mitä mieleen tulee. Pitäisiköhän ottaa ylimääräinen aamulääkekin, se Voxra… Olen tekstannut parille kaverille, mutta eivät ole vielä vastanneet. En yritä itsemurhaa, enkä halua osastolle, haluan vain velloa angstisessa itsesäälissä…

Käyttäjä Meddy43 aloittanut aikaan 31.07.2011 klo 18:41 kohteessa Aikuisen elämää

Moi kaikki ! Mun 15 v. tyttö sai just kamalat itkupotkuraivarit, ihan vaan normaalin keskustelun jälkeen. Valitti ettei häntä rakasteta yhtä paljon kuin muita, eikä hän saa koskaan mitään tavaroita mitä muut saa (ei totta !), ja että kaikki on häntä vastaan ja minä olen hirveä äiti… Tuli paha mieli,…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 28.07.2011 klo 15:28 kohteessa Aikuisen elämää

Viikko sitten äitini yritti itsemurhaa ottamalla liikaa lääkkeitä. Itse hän ei tilannettaan oikein tunnusta tai halua siitä puhua. Isäni mielestä ei ollut kyse itsemurhayrityksestä vaan ihan vahingossa muka otti liikaa lääkkeitä kun oli niin kovat kivut. Perheessämme on ollut aina vaikeuksia puhua suoraan asioista niinku ne on. Aina on kierrelty…

Käyttäjä xandyyy aloittanut aikaan 07.07.2011 klo 17:03 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa vaan kaikille! Tässä meikäläinen, 22v tytteliini sotkuisessa makkarissa ahdistuksissaan purkaa tunteitaan läppärin näytölle. Kaipa tässä kohtalontovereita olisi hakusessa.. Viimeiset 4kk aikalailla mennyt kotona ollessa, neljän seinän sisällä. Aina vaan pakeneminen mielessä. Uneenhan minä yleensä pakenen. Turvaan. Miten milloinkin, yleensä ahmiminen ja rauhoittavat hoitaa homman kotiin. Osa minusta kaipaa ulos,…

Käyttäjä xenija aloittanut aikaan 14.07.2011 klo 23:53 kohteessa Aikuisen elämää

Muutama kuukausi sitten, taitaa olla lähemmäs vuosi sitten, kirjoitin tänne. Silloin kaikki oli mustaa, jouduin lopettamaan työt ja jäämään sairaslomalle. Sairasloma muuttui sitten työkyvyttömyyseläkkeeksi koska olin aiemmin jo ollut pitkäaikais-sairaslomalla samalla diagnoosilla. Diagnoosi oli vaikea masennus. Siihen vielä vähän sosiaalisten tilanteiden pelkoa, yleistä ahdistuneisuushäiriötä, paniikkikohtauksia ja muuta. Ajattelin että nyt…

Käyttäjä Meddy40 aloittanut aikaan 23.07.2011 klo 18:39 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille ! Olen eronnut,45 v., äiti, työkyvyttömyyseläkkeellä, ja rahasta on tiukkaa, lapsia näen harvoin. Sairasta bipolaarihäiriötä ja yleistyneistä ahdistuneisuus häiriötä. Minulla on muutamia tosi hyviä ystäviä, ja lääkärinikin on ihana. Lääkitykseni on runsas. Mutta silti tuntuu siltä kuin olisin ajautunut sellaiseeen marginaalitilaan josta en enää pääse ylös rämpimisestä huolimatta,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: