Aikuisen elämää

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä YksiKettu aloittanut aikaan 09.08.2011 klo 18:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nyt 30 ikävuoden ylittänyt mieshenkilö jolla on parisuhdeongelma, nimittäin se että mitään parisuhteita ei ole. Muutama lyhyt on ollut ja niistäkin on jäänyt tunne että kelpasin kun ei parempaakaan ollut juuri sillä hetkellä saatavilla ja minut hylättiin kuin vanhat rukkaset heti kun se parempi sattui kohdalle. Olen omasta ja…

Käyttäjä Meddy43 aloittanut aikaan 04.08.2011 klo 16:05 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa ! Oletko koskaan mennyt kauppaan, ja saanut ostettua vain sämpylöitä ja jugurttia, kun ruoanlaitto on ollut sinulle liian vaikeaa ? Tai antanut tukan kasvaa kun et ole uskaltanut tai jaksanut mennä kampaajalle. Kun lähes kaikki muu paitsi TV:n tuijottaminen on ollut liian vaikeaa, rasittavaa, mahdotonta ? Jos on, miten…

Käyttäjä Maiiju aloittanut aikaan 10.08.2011 klo 18:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Onko täällä muita PTSD -diagnoosin saaneita? Itse sain diagnoosin hiljattain, kun huomasin, etten jaksanutkaan unelma työssäni; Lapsuudessani saadut traumaattiset kokemukset tunkeutuivat mieleeni, sillä saan ärsykkeitä töissä päivittäin. Kehoni reagoi traumaattisiin kokemuksiin vahvimmin; verenpaineeni on romahtanut muutaman kerran niin alas, ettei sairaalassa uskottu minun selviävän. Sain myös epilepsiaa muistuttavia kohtauksia…

Käyttäjä MoonShadow aloittanut aikaan 10.08.2011 klo 20:37 kohteessa Aikuisen elämää

Luulen, että muillakin voisi olla kokemuksia netin kautta tehdyistä petoksista tai muista huijauksista. Etsin asuntoa toiselta paikkakunnalta noin kuukausi sitten. Tänään oli huijarista juttu lehdessä, ei tosin minua haastateltu asian suhteen. http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/nainen_huijasi_opiskelijoilta_tuhansia_euroja_takuuvuokrilla_7306858.html Tosi raivostuttavaa ja ärsyttävää asiassa oli, että tuo huijari oli nainen, tosi hyvä puhumaan, kertoi lapsistaan ja sanoi…

Käyttäjä timuk aloittanut aikaan 14.07.2011 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää

juu sehän oli odotettavissa…et ei mee läpi nykysin eläkepaperit kovin herkästi ☹️ No sain kuitenkin jatkoa kuntoutustuelleni 7kk sitten taas uusi ruljanssi… On tää masentavaa… oli niin jo tasainen ja hyvä mieli ja odotin eläkepäätöstä vaikka varauduinkin pettymykseen… tuntuu se silti masentavalta ☹️ se ilo ja hyvä olo jota olen…

Käyttäjä väsynyt5 aloittanut aikaan 08.08.2011 klo 17:12 kohteessa Aikuisen elämää

Löysin netistä mielenkiintoisen keskusteluketjun, missä kirjoittajat aika suoraan sanoivat kokeneensa ehkäisyvalmisteiden (e-pillerit, hormonikierukka yms.) aiheuttaneen heille masennusta ja paniikkihäiriötä 😑❓ Oireet olivat alkaneet joillakin vasta myöhemmin, mutta kun hormonivaikutus poistettiin niin masis lähti myös parissa kuukaudessa. No, ovathan ne tietysti keinotekoisesti tehtyjä hormoneja, mutta voisiko tämä oikeasti pitää paikkansa.😐 Onko…

Käyttäjä fiddle aloittanut aikaan 05.08.2011 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää

Joku pakkohoidon kriteerit on kai psykoosi ja/tai että on vaarallinen itselleen ja/tai toisille. Mutta jos ne kriteerit eivät ehkä täyty, onko silti oikeus apuun? Nyt on viikonloppu tulossa, ja mä oon jo kaksi tuntia sitten syönyt kaikki mun tarvittavat lääkkeet, ja tekee mieli lisää. En oo sillai vaarassa itselleni, koska…

Käyttäjä väsynyt5 aloittanut aikaan 04.08.2011 klo 13:07 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, kaikki paniikki- ja ahdistushäiriöiset naiset! Millä ’psyykkaatte’ itsenne kampaajakäynteihin? Onko ainoa konsti napsia rauhoittavaa ennen käyntiä? Vai onko teillä joku vinkki miten saatte olonne kampaajalla rentoutuneeksi? 🙂👍 Leikkaus vielä menee, mutta sävytys on lievästi sanottuna hankalan pitkä aika..😑❓

Käyttäjä Meddy43 aloittanut aikaan 04.08.2011 klo 16:01 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa ! Oletko koskaan ollut niin ahdistunut tai masentunut, että olet lukittautunut kotiisi ? Mulla on ollut kausia kun esim roskapussin ulos vieminen on ollut suuri saavutus ja kamalaa tuskaa. Että kaupassa käynti on ollut hirveää. Että et ole uskaltanut mennä pankkiin jossa olisit virkailijan edessä joutunut kirjoittamaan allekirjoituksesi. Että…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 01.08.2011 klo 00:38 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Mulla on jo vuosi psykoterapiaa takana. Ja nyt oli 5 viikon lomatauko. Mua pelottaa palata terapiaan samalla myös helpottaa toivottavasti. Mun elämänusko on viimeaikoina ollut enemmän kuin hukassa. En haluaisi tuoda mun heikkouttani ja avuttomuuttani esille. Kuitenkin se paistaa läpi. Mun pitäisi tuoda julki mun uusi pelko. Pelko mennä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: