Miten selvitä??

Miten selvitä??

Käyttäjä laurastiina aloittanut aikaan 02.09.2011 klo 18:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä laurastiina kirjoittanut 02.09.2011 klo 18:00

Sain viikko sitten mieheni kiinni uskottomuudesta/pettämisestä. Mies väittää, että suhde joka tämän naisen kanssa oli siihen mennessä kestänyt jo yli kolme kuukautta oli pelkkää ystävyyttä, käytiin kaljalla jne.. nainenhan on häntä melkein 10 vuotta vanhempi. uskoisitteko jo mies saleiee suhteen. olin vaistonnut jo pari kuukautta, että kaikki ei ole siltä miltä näyttää. kunnes viikko sitten kävin ostamassa uuden puhelin liittymän josta laitoin miehelle viestin nyt tämä saa loppua vaimonne tulee tietää petturuudesta. kun mies tuli kotiin oli hän kuin maansa niellyt ja hänestä huomasi että hän pelkää, sitten pudotin pommin ja sanoi miksi? miksi? olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta, mutta mieheni ei ole suostunut kertomaan mitään vaikka olen kysynyt. ei ollut muuta käytiin kaljalla jne.. silti kun olen vihainen tutkin puheerittely jutut ja huomasin siitä että kuiten puhelimessa on puhuttu parin kuukauden aikana yli 3 tuntia. onko tämä pelkkää ystävyyttä? tekstiviestejä on lähetetty illalla ja jopa aamuyöllä, jos kyseessä olisi pelkkä terassi kaveri ei en usko. millä saan mieheni kertomaan totuuden? mieheni tutustui tähän naiseen ravintolassa jossa oli firman porukan kanssa. onko ainut vaihtoehto ottaa välieroa, että saan totuuden selville vai miten? itsellä tunteet pyörii ylös alas..välillä itkettää ja suututtaa niin että voisi huutaa jokaiselle vastaan tulijalle ja toisinaan on hyvä olo. mitä tehdä? onko neuvoja millä selvitä.😭

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 03.09.2011 klo 11:07

Heippa
Niin tuli sinun puolesta itsellekkin paha mieli niin voi vain arvailla miten
paha mieli sinulla on.
Mutta sano puolisollesi että nyt on mahdollisuus puhua kaikki asiat mutta
nyt täytyy olla rehellinen.
Kuin myös huolehdi omasta hyvin voinnista ja jaksamisesta !!!!
Oletkos itse työssä / työtön ???
Onko sinulla ystäviä / kavereita jolle voisit kertoa iloja ja suruja ????
Se helpoittas elämää varmasti ja kun on vaikea elämän tilanne niin yksin ei saa jäädä
Kysyisin sinulta mitä itse tekisit ???
Kyllä elämä järjestyy vaikeuksista huolimatta.
Kaunista syksyä sinulle