Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä AnMarie aloittanut aikaan 24.12.2011 klo 03:04 kohteessa Aikuisen elämää

Mikä hitto siinä onki.. Kymmenen vuotta, useita eri lääkkeitä, KYMMENIÄ terapeutteja.. Välillä menee ok. Useimmiten päin helvettiä. Henkilökohtainen omahoitajakin ihmettelee; aviossa oleva nainen, kaksi tervettä lasta. Mikä siis ahdistaa.. Parisuhde ok. Kotona kaikki ok. Miks asioille ei voi löytyä syytä. Olis jotain konkreettista mistä yrittää selviytyä.. Turhauttavaa. Jos näitä lapsia…

Käyttäjä Arska80 aloittanut aikaan 22.01.2012 klo 13:36 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut on/off masentunut ja ahdistunut jo pitkään, vuosia.. Ajoittain menee paremmin, ajoittain huonommin, ja nyt on mennyt jo pitkään lähinnä ”huonommin” Psyyke alkaa olla jo niin hauras, että ahdistun pienimmästäkin vastoinkäymisestä, enkä oikein enää pysty käsittelemään tunne elämääni järkevästi. henkisten oireiden lisäksi on ilmaantunut paljon myös fyysisiä oireita, joiden…

susta

2
Käyttäjä otsku aloittanut aikaan 15.01.2012 klo 10:57 kohteessa Aikuisen elämää

en yksinkertaisesti jaksa enää. olen vammautunut joku vuosi sitten, enkä kykene enää mihinkään. Viilsin jo reiteen jonkun laisen haavan ku jaloissa ei ole tuntoa ja ajattelin et helppo tapa kuolla on viiltää valtimot reisistä auki. En sit kuitenkaan tarpeeksi syvää pystynyt tekemään, koska olen niin heikko. Minulla ei ole enää…

Käyttäjä Hauras aloittanut aikaan 12.01.2012 klo 01:25 kohteessa Aikuisen elämää

Ei oo kaikki muumit laaksossa, eikä kaikki murot kulhossa, ei siis palat oo kohillaan tässäkään rungossa. valot on poissa ja vintillä tuulee, moni mua silti ihan terveeksi luulee. Voit hyvinkin tavata mut jossakin hoidossa, siellä mä olen paremman elämän toivossa. Jos näät mut niin älä puhu, älä ainakaan katso silmiin,…

Käyttäjä Lempeät tuulet aloittanut aikaan 16.09.2011 klo 21:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Nyt olen siinä pisteessä, että pitäisi etsiä psykoterapeuttia. B-lausunnon olen psykiatrilta saanut. Pitääkö vielä itse tehdä se hakemus erikseen? Olen kuullut, että psykoterapeutin etsiminen voi olla vaikeaa. Päädyimme kognitiiviseen psykoterapiaan, jotta poisoppisin käytöstavoista, joilla teen elämästäni vaikeaa. Toisinsanoen, pitäisi opetella olemaan bitch ja pitää omia puoliaan. 😳 Psykiatrin mukaan…

Käyttäjä h aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 13:37 kohteessa Aikuisen elämää

Mun on pakko kertoa nyt kun ahdistaa ja päässä vaan pyörii että mitä työkkäri taas keksii mulle. Aika on ens kuussa ja en osaa relata vaikka sinne on vielä aikaa. Joka kerta siellä käydessä saa pahan mielen, millon ne passittaa kurssille tai kouluun ja vielä karenssilla uhkaamalla. Mulla on ollu…

Käyttäjä remu aloittanut aikaan 14.01.2012 klo 22:23 kohteessa Aikuisen elämää

Yskää, haukottelua huokauksia, valitusta. Miten tätä jaksaa? Sydämen vajaatoiminta aiheuttaa nuo oireet, joo, tiedän ja ymmärrän. monta sydäninfarktia ja aivoinfarktia takana. pitäis olla kiitollinen, että vielä on elossa?? Mutta ei yhtään lohduta se että tietää todellisuuden. Tätä on jatkunut nyt 15 vuotta. Aluksi kaikki ystävät auttoivat ja tukivat. Sittemmin varmaan…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 03.01.2012 klo 20:50 kohteessa Aikuisen elämää

Viikko sitten Tapanina maailma romahti. Kipupiste nousi niin korkealle. En kestänyt exään törmäämistä, anopin puhelua, murkkuikäisten kiukutelua ja ikävää. Sain vapisevan ahdistuskohtauksen, jonka seurauksena ensiapuun ja tuloksena 8 tikkiä 15cm pitkään syvähköön haavaan. En tiedä, mikä mua vaivaa? Aloitetut e-pillerit? Myöhässä olevat menkat? Epävarmat ajat töissä? Milloin yt:t alkaa? Joutuuko…

Käyttäjä Myrskylintu aloittanut aikaan 12.01.2012 klo 12:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olimme poikaystäväni kanssa päättäneet muuttaa yhteen. Molemmat olemme asuneet vuokralla, mutta nyt tuli asunnon osto mieleen. Koska minä olen hyvätuloinen ja säästänytkin jo asuntoa varten, ostin minä asunnon ja sovimme, että mies maksaa vuokraa. Asunto budjetoitiin siten, että miehen maksama tulo tulee tarpeeseen. No, muuttaminen on aina kamalaa ja etenkin,…

Käyttäjä salainen55 aloittanut aikaan 03.01.2012 klo 10:38 kohteessa Aikuisen elämää

Olen viimeaikoina syventynyt sukuni historiaan. Kuunnellut vanhempien sukulaisten ja sisarusten kertomuksia ja faktoja siitä mitä itsekukin on tehnyt, miten elänyt, sairastellut yms. Ja siteen seurannut omaa jälkikasvua, miten he elävät ja toimivat, minkälaisia luonteita löytyy heistä. Mielenkiintoista ja haastavaa on. Koska löytyy niin paljon sellaista mistä ei ole tiennyt, ei…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: