Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 03.02.2012 klo 14:21 kohteessa Aikuisen elämää

http://www.youtube.com/watch?v=DRcvxYkUeXk hyvää viikonloppua🙂 sulle joka tsekkasit Dahliakukalle varsinkin🙂 (mitenhän sulla nyt menee?)

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.06.2010 klo 19:32 kohteessa Aikuisen elämää

Niin, oletko sinä? Minä en ole vaikka monta kutsua olen saanut. En ymmärrä mitä siellä tehdään ja mitä esmes tarkottaa voit kommentoida seinäkirjotuksia? Mitä siellä teet ja montako facebook-ystävää sinulla on?

Käyttäjä Sassa_01 aloittanut aikaan 02.02.2012 klo 19:24 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen todella paskassa tilanteessa noin suoraan sanottuna. Mun voimat on aivan loppu.. Mulla on viimeisen vuoden ajan vaihdellen tehnyt tuloaan paha ahdistus, joka vaikuttaa mun jaksamiseen kaikilla elämän osa-alueilla. Olen nyt sairaslomalla töistä. Mulla on taustalla masennusta (jo kymmenen vuoden takaa) ja ahdistusta sekä näiden hoitoon on ollut psykoterapiaa…

Käyttäjä -äiti- aloittanut aikaan 21.12.2011 klo 18:05 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 25-vuotias yhden lapsen yh-äiti,opiskelen sote-alaa..mutta tänä syksynä olen huomannu itsessäni aihdistuksen ja masennuksen oireita, pelkään kuolakseni menettäväni lapsen,siis että kuolee😭 Pelkään allergioita, pelkään siis että yhtäkkiä menis hengitystiet tukkoon,itselläni lapsena oli tälläistä. Lapsellani on maito-ja kananmuna-allergia,ne reagoi vatsavaivoin ja iholla hetken ihottumina. Sitte pelkään tukehtumista,että syö jotain mihin tukehtuu,…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 29.01.2012 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen pienessä ”pulassa”. Sairastan skitsoaffektiivista psyykkistä sairautta. Mun elämäni on kovin… monimutkaista. Kyselisin, onko täällä ketään, jolla olisi samanlaista kannoillaan. Olen kristitty ihminen, ollut jo 16-vuotta. Asun sairaalan avokunoutusosastolla. Mulla on edessä pian hoitokokous. Olemme puhuneet hoitajan kanssa tulevista aiheista sinne. Muuten kaikki on ok, mutta puhumme myös ”harhoistani”.…

Käyttäjä salamipizza aloittanut aikaan 09.10.2011 klo 22:07 kohteessa Aikuisen elämää

puolisoni on mitä ilmeisimmin maanis-depressiivinen, hänellä on ainoastaan lääkärissä käynnin jälkeen masennus diagnoosi sekin toki jo vuoden vanha, hänellä on myös lääkitys siihen. Välillä on ollut ihan normaaleja kausia, mutta nyt taas menee kovin lujaa, tällä hetkellä ei todella ole köyhä eikä kipeä…bisnekset luistaa ja rahaakin tuntuu olevan ja kokoajan…

Käyttäjä saheisa aloittanut aikaan 05.08.2011 klo 20:27 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 20-vuotias nainen. Minulla on huono itsetunto, jännitän päivittäin asioita ja pelkään sosiaalisia tilanteita. Olen kuitenkin valmistunut kokiksi ja saanut työpaikan keittiöalalta. Aloitin työskentelyn työpaikassani vuoden alussa. Alussa viihdyin siellä, mutta nyt työnteko on alkanut tuntumaan ikävämmältä. Koen jatkuvaa alemmuuden ja epävarmuuden tunteita, että olen huonompi kuin muut. Jännittäminen ja…

Käyttäjä smelly aloittanut aikaan 20.01.2012 klo 16:55 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen nyt joutunut kaksi kertaa hylätyksi netissä. Rehellisyyden takia. Ensimmäisellä kerralla mulla oli netissä toinen henkilö yhden fanisivuston ylläpitäjä, YP, tukena. Hänestä ehti tulla mun uskotttu, jolle saatoin kertoa aivan kaiken. Mutta nyt hän vetäytyi pois netistä, ja poisti sivustonsakin. Meillä oli yhteinen fanitettava, ja tuo fanitetava oli se…

Käyttäjä TääPää aloittanut aikaan 19.01.2012 klo 12:45 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kirjoitella tänne vähän omia ajatuksia, kun ne ovat niin olleet solmussa viime aikoina. Jos vaikka jollain olisi samanlaisia kokemuksia tai muuta kokemusta esim. lääkkeistä yms. Palasin noin kuukausi sitten töihin reilun 2 vuoden kotona olon jälkeen. Äitiyslomalle jäädessäni työtilanne oli kovin sekava, eikä silloin ollut tietoa mihin töihin olen…

Käyttäjä pakkasaamu aloittanut aikaan 27.12.2011 klo 10:07 kohteessa Aikuisen elämää

Huolenani on jokailtainen tissuttelu siideriä olutta ja eilen viiniä niin et oksensin jo ysiltä.. olen huolissani sillä alko kuuluu jokaiseen iltaan nykyään. ja ei tämä ole tämän aamun tunne, olen jo pitkään ollut huolissani siitä että haen hyvää oloa alkoholilla. Minulla on masis lääkitys, käyn terapiassa (siellä asiaa en ole…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: