Aikuisen elämää

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä sarrukka aloittanut aikaan 06.04.2013 klo 16:00 kohteessa Aikuisen elämää

Kyllä tämä elämä osaa vastustaa tosissaan välillä. Riittäisi että taistelee Masennusta, ahdistustaa ja pelkotiloja vastaan. Vielä nuo säryt seurana. Vasemmassa kädessä ja olkapäässä lähes jatkuva särky. Sormet kipeytyy ja puutuu. Työnteko välillä täyttä tuskaa näiden vaivojen vuoksi. Just otin vahvan kipulääkkeen. Vähäksi aikaa särky helpottaisi. Odotan ortopedille kontrolliaikaa. Luultavasti leikkaus…

Käyttäjä Susupala aloittanut aikaan 08.05.2013 klo 12:34 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin, onko aihetta kirjoittaa. Minulla on asiat nyt paremmin, kuin ennen, hyvin, vakaammin, turvallisesti. Ongelmani on varmaankin, etten osaa elää tässä turvallisessa tilanteessa ja sopeutua, että elämässäni on nyt sellaisia pysyviä palasia ja minun tulisi vain rakentaa elämääni uudelle paikkakunnalle, näiden jokseenkin pysyvien ja turvallisten palikoiden ympärille. Yrittää löytää ja…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 14.02.2013 klo 20:35 kohteessa Aikuisen elämää

Sairastuin psykoosiin viime syksynä, ja haluaisinkin nyt kysyä, että paljonko tällä sivustolla on kohtalontovereita? Mistä psykoosinne on alkanut, ja kuinka usein se on uusiutunut? Millaisia psykoottisia oireita teillä on? Itse en oikein edes vielä ole käsittänyt, miksi sairastuin. Oli vain yksi viikko syksyllä, jolloin en nukkunut tai syönyt juuri mitään,…

Käyttäjä Lisbeth85 aloittanut aikaan 09.05.2013 klo 19:05 kohteessa Aikuisen elämää

Moi Tästäpä ei kauheasti missään puhuta. Mulla on PCOS eli monirakkulaisten munasarjojen syndrooma, joka puhkesi syndroomaksi selkeästi sen jälkeen, kun olin käyttänyt e-pillereitä (lakkauttanut niillä munasarjojen ovulaatiotoiminnan). Oireet on moninaiset hormonaaliset: uupumus, unettomuus, akne, liikakarvaisuus, hiustenlähtö… Itsetuntoni on menny aika paskaks ja oon katkera sille, mitä e-pillerit mun ruumiille teki,…

Käyttäjä Peter- aloittanut aikaan 06.05.2013 klo 16:30 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla ihan hirvee ahdistus/masennus ihan kokoajan. ollu nuorempana paniikkihäiriö kun olin 14v. Nyt olen 24v ja tuntuu kuin mikään ei oo ennallaan.. syönyt tässä vuosien mitta cipralex 5mg lopettanu varmaan 5kertaa mutta aina on joutunu aloittaa uudestaan.. yhteensä laskin syönyt 4vuotta sitä. tällähetkellä tuntuu että se ei auta yhtään. -Kysymys…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 04.05.2013 klo 23:09 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin poikani tapauksessa kun hän monet kerrat joutunut tekemisiin poliisin ja terveydenhuollon henkilöiden kanssa alkoholinkäyttönsä seuraukseni, miksi ei ole puhuttu oikeasta ongelmasta mikä hänellä on? MIksi ei ole kysytty kuinka hän voi? Miksi ei ole kysytty miten tilanteisiin on jouduttu? On vain paikkailtu aiheutuneet vammat, mutta mitään hoitoonohjausta ei ole…

Käyttäjä katinka3 aloittanut aikaan 06.05.2013 klo 14:20 kohteessa Aikuisen elämää

Olen paljon pohtinut ja lukenut netistä vitamiinien ja hivenaineiden vaikutusta psyykkisiin ongelmiin. Uskoisin että erillaisilla puutostiloilla on vaikutusta paljonkin. Kävin kerran tästä syystä eräällä homeopaatilla mittauttamassa ravintoarvoja. Mittaus ei ollut tarkka eikä kaiken kattava mutta suuntaa antava. Ryhdyin syömään kasapäin vitamiini- ja hivenainepillereitä, luontaistuotekaupasta ostettuja mutta kyllästyin kuitenkin tuohon pillerin…

Käyttäjä Lapanen_ aloittanut aikaan 30.04.2013 klo 19:29 kohteessa Aikuisen elämää

Löytyykö muita, jotka viettävät vappuaan yksin tai kokevat tämän juhlan muuten vain ahdistavana tapahtumana? Itsekseni istuskelen kotonani ja kuuntelen seinien läpi kuinka naapurit kodeissaan ja ihmiset kadulla juhlivat. Itse koen vapun tänä vuonna erityisen ahdistavaksi, koska ensinnäkin juhlijat haalareissaan ahdistavat minua suunnattomasti sillä olen nyt 5-vuotta pyrkinyt opiskelemaan ylipopistoihin ja…

Käyttäjä Iini aloittanut aikaan 05.05.2013 klo 21:46 kohteessa Aikuisen elämää

Mielestäni olen niin rauhallinen ja tunnollinen, mutta kuitenkin valtava epävarmuus – ihan kaikesta. Elämä tarjoaa ja raottaa koko ajan uusia ovia auki – uusi mahdollisuuksia, mutta en saa otetta. Toisaalta olen saanut asioita aikaiseksi ja kykenen tekemään töitä mutta välillä iskee ahdistus. Miksi? Jumppakortti maksettu heinäkuun loppuun asti – en…

Käyttäjä JP48 aloittanut aikaan 16.03.2013 klo 14:10 kohteessa Aikuisen elämää

Terve kaikille, en oikein osannut muuten alkaa etsimään apua, jos nyt sitten edes tarvin sitä. On aika toivoton olo ja tuntuu ettei mitään saa aikaiseksi, ei ole diaknooseja mistään mielialan ongelmista. Yrittäjänä toimin ja se on aika yksinäsen miehen hommaa siinä vaiheessa kun on tiukkaa taloudellisesti ja pitää miettiä miten…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: