Minun elämä

Minun elämä

Käyttäjä kuolonkorppi aloittanut aikaan 15.06.2013 klo 09:39 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kuolonkorppi kirjoittanut 15.06.2013 klo 09:39

Toivottavasti tämä sivu pelastaisi pohjaanuppoamiselta mutta haluan kuitenkin kertoa tämän hetkisen elämän tilanteeni ja menneisyyteni. Lapsuuteni olin onnellinen tiätämättä vanhempien ongelmista elin onnelista pienen lapsen elämää leikkien ja pahasta todellisuudesta tietämättä. Asuin pienenä Porissa kunnes muutimme väliaikaisesti pieneenmaalaiskylään jossa äitini varttui lapsuudessaan muutimme nimittäin mummulaan joka oli maailmanparas ja kiltein ihminen jota tiedän joka tosin menehtyi vanhuuteen viimevuodenkeväällä,vietin paljon aikaa ja minulla oli kivaa kun sain juosta ympäriinsä ja ei tarvinnut varoa autoja kuten Porissa. No kun talo valmistui Porissa eli siis uusi talo Porissa muutimme takaisin ja isä ja äiti tosin erosivat aikalailla samoihin aikoihin jonka seurauksena olen pomppinut äidiltä isälle mutta 2006 muutin pitemmäksi aikaa äidille ja siitä ne ongelmat sitten alkoi kaikki lähti siitä että isä sekosi skitsofreeniantakia taas hän siis oli 2000ollut hoidossa juotuaan pullon kossua ja koittaen tappaa itsensä mutta Poliisi saapui ja haki isäni koska oli kyseinen päivä jolloin hoidon piti alkaa ja isä sinne sitten päätyi kiitos serkkuni äidin joka oli kuullut isäni aikeista ja soitti poliisit sinne paikalle. No mutta takaisin vuoteen 2006 eli uusi koulu maaseudulla ja uudet ystävät no niitä ei tullut koska en ollut kovin sosiaalinen ja päivät pitkät pelailin pleikkaria koska kouluun ei voinut mennä syynä koulukiusaaminen:'( joka jatkui aina vuoteen2010 jolloin minut huostaan otettiin lastenkotiin pariksi vuodeksi joka masensi entisestään vaikka sitä käsin tuli lääkkeet masennukseen ja harhaisuuteen myöhemmin myös sydämmeen. Ammatti koulua kävin laitoksesta käsin 3 alaa 1,5 vuotta kaikki jätin syy koulukiusaaminen koska pukeuduin eritavalla kuin muut no sitten tuli tämä aloin polttaa marisätkää ja vetämään lääkkeitä tätä ketään ei vielä tänäkään päivänä tiedä paitsi äitini joka maksoi huumevelat jottei minua tapettaisi,tänä päivänä olen 19vuotias nuoriaikuinen ja masennus on vaan pahentunut vaikka kuivilla melkeen vuoden huumeista viinakyllä maistunut taas kolme viikkoa putkeen nyt kaksi selvää päivää mutta masennus pahentunut osa syynä ex tyttöystävän kanssa ero puolen vuodenseurustelun jälkeen nykyinen kumppani syyttää ja ei hyväksy sitä että tulen toimeen ulkomaalaisten kanssa ja että hyväksyn homot ja lesbot ynm… Eli siis tulen hyvin toimeen muidenkanssa jotkut sanovat jopa että hämmästyttävän hyvin. Nais huolet eivät ole ainoa syy mielentilaani mutta enempää en jaksa kirjoittaa aika vaan käy vähiin enkä aio kauaa jatkaa haluan vaan pois ja olisin mielelläni kuuntelemassa ja ottamassa apua vastaan niiltä jotka ovat kokeneet samankaltaisia juttuja kautta selvinneet