Aikuisen elämää

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Donnamare aloittanut aikaan 12.07.2013 klo 10:31 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut vuoden päivät naimisissa mieheni kanssa. Olemme kumpikin yli nelikymppisiä ja minulla on aiemmasta liitosta eskari-ikäinen lapsi. Mieheni on lapseton. Naimisiin meno oli ihanaa ja oli mukava olla yhdessä. Jotain kuitenkin tapahtui melko pian. Miehestäni tuli aika nopeasti sulkeutunut ja kireä. Joskus jo heti aamusta näin, että hän on…

Käyttäjä häviäjä35v aloittanut aikaan 15.08.2013 klo 22:03 kohteessa Aikuisen elämää

No niin, ajattelinpa kirjoittaa tänne suunnitelmani. Minut on jätetty noin 2 kuukautta sitten ja nyt tuntuu erityisen pahalta. Juu saan apua ja en jaksa kirjotella hoitopuolestani tänne, se on asia erikseen ja joo kerron niillekkin suunnitelmani, mutta en ihan vielä voi, kun en halua joutua nyt just tällä hetkellä joutua…

Käyttäjä amhv aloittanut aikaan 13.07.2013 klo 15:29 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 34-vuotias nainen. Minulla on lapsuudessa ja nuoruudessa kokemuksia seksuaalisesta ahdistelusta sukulaismiesten ja muiden miesten osalta. Käyn niistä (ja monista muista syistä) johtuvan masennuksen takia psykoterapiassa. Nyt haluan puhua äskettäin tapahtuneesta asiasta, josta en ole vielä terapeutilleni päässyt puhumaan. Tapahtuma painaa mun mieltäni valtavasti. Olin illanvietossa ystäväni luona. Juotiin paljon,…

Käyttäjä BrokenAgain aloittanut aikaan 24.02.2013 klo 19:18 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Löytyisiköhän täältä muita masennuksesta kärsiviä?Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kohtalotovereiden kanssa.Olen 37v nainen ja jo 20 vuoden kärsinyt toistuvasta keskivaikeasta masennuksesta. Aiemmin mulla oli lääkityksenä sertraliini ja mirtasapiini,ne auttoivat aikansa kunnes masennuin taas.Nyt olen syönyt voxraa ja ketipinoria reilun vuoden päivät sekä on opamox tarvittaessa.Mulla oli ihan hyvä kausi…

Käyttäjä Yksin90 aloittanut aikaan 07.08.2013 klo 19:36 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, liityin tänne hetki sitten. Yritin pohtia, että missä voisin edes hiukan purkaa pahaa oloani. Opiskelen, nyt kolmatta kuukautta. Opiskelu on mukavaa ja mielenkiintoista, mutta nyt on alkanut taas väsyttään ja tuntuu, että mikään ei kiinnosta täysin. Kärsin vuoden alusta vaikea asteisesta masennuksesta, jolloin yritin tehdä lääkkeillä itsemurhan ja päädyin…

Käyttäjä shinice aloittanut aikaan 13.08.2013 klo 00:17 kohteessa Aikuisen elämää

Harvoinpa sitä tuntee olevansa näin hukassa kuin tällä hetkellä olen. Kuten otsikko kertoo, olen huolissani kaverista, joka suunnittelee itsensä tappamista aivan lähitulevaisuudessa. Tämän kaverin on jo ollut viime viikkoina tarkoitus tappaa itsensä useamman kerran, mutta onneksi tilaisuus on aina mennyt tavalla tai toisella ohi –joko joku hänen kaverinsa on saanut…

Käyttäjä Sirpale82 aloittanut aikaan 21.07.2013 klo 19:22 kohteessa Aikuisen elämää

Ongelmani on liika kiltteys josta aiheutuu jälkeenpäin syyllisyys, sekä ajatus siitä että miksen vain voinut TAASKAAN pitää puoliani😞 Ja sitten jonkin ajan päästä huomaan väsyneeni suorituksiin ja siihen että omat tarpeeni, omasta psyykkeestä huolehtiminen, omasta terveydestä huolehtiminen on taas kerran jäänyt. Ei, näin ei saisi olla! Auttavaisena ihmisenä autan ystäviäni…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 12.08.2013 klo 16:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut naimisissa yhden ja saman miehen kanssa nyt jo yli 20 vuotta. Meillä on kaksi lasta jotka ovat jo aikuisia. Toinen asuu kotoa poissa, mutta toinen vielä kotona. Tässä keväällä huhtikuussa tapahtui todella ikävä tapaus nuoremmalle lapselleni. Humalapäissään hän meni niin sekaisin että hajotti parhaan kaverinsa kodissa paikkoja ja…

Käyttäjä Misty aloittanut aikaan 05.07.2013 klo 17:12 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, kaikki! Olen jo kauan halunnut alkaa kirjoittaa tänne, mutten ole uskaltanut. (Kovin on syvälle iskostunut ajatus siitä, että olen liian tylsä, ettei minua pitäisi olla olemassakaan yms.) Mutta nyt!… Yritys kymppi! Anyway. Hölmön nimimerkkini perustelen sillä, että muut ehdotukseni olivat jo varattuja ja lisäksi pääni on hyvinkin sumuinen suurimman…

Käyttäjä aloittanut aikaan 03.08.2013 klo 05:34 kohteessa Aikuisen elämää

Noinhan sitä aina sanotaan, kun ihminen kertoo ettei voi jotain syödä, koska sairastaa laktoosi-intorelanssia. Sehän suorastaan v—-aa. Koska minulle tulee kyseisestä sairaudesta muutakin vaivoja kuin pelkkä haiseva ja äänekäs pieru. Esim. tulee todella kova päänsärky ja lukuisat poskiontelotulehduksetkin ovat johtuneet tavallisesta maidosta. Ja eikä maailmaan mahdu pieruja kuitenkaan. Jos siinä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: