Aikuisen elämää

45 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä angergo aloittanut aikaan 23.10.2013 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään kokemusksia millaista elää henkilän kanssa joka sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä eikä suostu hoitamaan itseään? Minulla on läheinen joka on tosi hankala, välillä on maniaa, suunnittelee suuria, suuttuu ja riehuu, on agressiivinen. Sitten taas se vaihe että mistään ei tule mitään, mihinkään ei pysty tarttumaan, mitään ei pysty tekemään. Tämä…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 17.10.2013 klo 21:06 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä kirjoittelen taas ahdistuksen kourissa. Tänään töissä tein todella typerän virheen ja sitä mietin vielä pitkään. Työparini oli antanut asiakkaalle astmasuihkeen jo sängyssä. Sitten minä hoidin asiakkaan hygienian ja muun lääkkeenannon. Kuitenkin syystä tai toisesta annoin astmasuihkeen toiseen kertaan. Asiakkaalle ei tullut mitään haittavaikutuksia. Tämä tapahtui vielä näyttöviikolla jolla minun…

Käyttäjä Dolorous aloittanut aikaan 05.01.2013 klo 16:00 kohteessa Aikuisen elämää

Joku laukaisi taas mun ”kaiken pelkäämisen”. Nyt olen jo aika pitkään (1,5v?) onnistunut enemmän tai vähemmän olemaan pelkäämättä kaikkea ja nyt tuntuu ihan kauhealta kun huomasin taas mm. huuhtelevani tiskikoneesta tulevia tiskejä käsin varmuuden vuoksi, koska pelkään pesuainejäämiä jne jne. Minulla oli siis tuolloin 2011 todella voimakas kemikaalipelko. Jouduin tällä…

Käyttäjä Auringonpaiste2 aloittanut aikaan 23.10.2013 klo 10:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Minulla epäillään vakavaa sairautta, mihin ei ole parantavaa hoitoa, vain lääkitys mikä hidastaa kenties tautia. Edessä saattaa olla elimesiirto. En voi enkä halua puhua asiasta kenllekään vielä, olen ollut nyt tämän asian kanssa yksin vuoden alusta alkaen. Hiljattain kerroin avomiehelle. En halua että rakkaani joutuvat tämän saman ahdistavan tunteen…

Käyttäjä Vahvaheikko aloittanut aikaan 21.10.2013 klo 20:02 kohteessa Aikuisen elämää

”Yleisön pyynnöstä”, avaanpa keskustelun sen oman prinssin löytämisen vaikeudesta – tai helppoudesta… Itsellä useampi vuosi sinkkuna, takana piiitkä avioliitto. Soittoruokalat koluttu moneenkin kertaan, netissä ehtimiseen – vaan ei näytä rinssiä löytyvän. Ja ihan ihmisen näköinenkin olen – kuulemma 🙂 Missä vika, kertokaas te elämänne sulostuttajan jo löytäneet. Tai tietty, jos…

Käyttäjä Nona aloittanut aikaan 17.10.2013 klo 13:51 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Olen nuori aikuinen nainen ja hieman eksyksissä elämäni kanssa. Olen kirjoittanut ylioppilaaksi muutamia vuosia sitten ja sen jälkeen aktiivisesti hakenut korkeakouluun, mutten ole päässyt sisään. Tämä stressaa ja harmittaa, koska haluaisin kovasti saada koulutuksen. Olen näiden 3 välivuoden aikana tehnyt erilaisia töitä, sellaisia kuin olen vain saanut. Nyt minulla…

Käyttäjä Josmine aloittanut aikaan 19.10.2013 klo 09:41 kohteessa Aikuisen elämää

..olisiko ilta päivän jälkeen toisenlainen? Olisinko yhä minä minä? Nyt kankeaa kaikki, takkuja kaikissa asioissa. Olenko elossa vaikka teen asioita mutta kuin sumussa kuin se en olisi minä joka tekee. Jos alkaisin – tänään – elää, mikä olisi toisin?

Käyttäjä Kirzikka aloittanut aikaan 15.10.2013 klo 21:29 kohteessa Aikuisen elämää

Miten vaikeaa onkaan puhua psykiatrisen hoitajan kanssa ☹️ Aloitin käymisen omalla terveysasemalla ja siellä käydään kuulemma vaan 1 kerta ja sen jälkeen hoito jatkuu toisella terveysasemalla eri hoitajan kanssa.. 😞 Iso ongelma tuli siitä, kun tää toinen hoitaja ei tiennyt mistä olin puhunut aikaisemman hoitajan kanssa.. 😭 Ja oli vaikea…

Käyttäjä Alexander Gustafsson aloittanut aikaan 17.10.2013 klo 23:29 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aika turhautunut seuratessani maailman menoa; sotia, ihmiset eivät ajattele syvempiä, ihmiset ryypiskelevät, pannaan kaikkea liikkuvaa, ollaan ilkeitä, tehotuotetaan eläimiä välittämättä niiden tunteista, ollaan pinnallisia ja muuta ”mukavaa”. En jaksa tätä maailmaa enää, vaikka yritän katsoa positiivisia puolia. Olisi ihanaa jos en olisi koskaan syntynytkään.

Käyttäjä Cheena aloittanut aikaan 18.10.2013 klo 02:49 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt tunnen aivan yksinäisyydessä,mutta viihdyn kyllä hyvin yksin kun kutenkin minulla liikaa yksin jo. Tunnen kavereita kauemmin,mutta en voisi nimittää heitä kavereiksi koska eivät koskaan pyytää edes kahville tai leffaan tai missään viettää seurassa. Pohdiskelen tässä,että merkitseekö sitä jos törmään tuntemani ihmiseen tai kaveriin niin juttelisimme 5-15min ajan joskus? Nyt…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: