Aikuisen elämää

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä purppuraenkeli aloittanut aikaan 17.08.2014 klo 17:20 kohteessa Aikuisen elämää

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin, kaksin on parempi maata kuin yksin. – Kattia kanssa, minä olen juuri toista mieltä tänään. Kariutunut ihmissuhde vuosien petoksen uhria, hyljätyksi ja petetyksi jouduttuani. Vielä pitäisi jaksaa (vaatimus) olla ystäviä. – Ahdistaa jo ne muutamat tunnit kun tulisi (hänen toive) tavata, ahdistaa ja kuristaa…

Käyttäjä Lauramaija aloittanut aikaan 15.08.2014 klo 12:15 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Moni ei-masentunut sanoo nykyään, että masennus ei ole sen kummempi kuin fyysinen sairaus. Sinänsä hyvä, mutta olen huomannut, että tähän liittyy kiusallinen lieveilmiö. Koska masennus ei ole sen kummempi kuin fyysinen sairaus, siitä pitää parantua kohtuuajassa. Jos ei parannu, ihmetellään ja paheksutaan. Itselläni on uusiutuva masennus, ollut jo toistakymmentä…

Käyttäjä Hantzki aloittanut aikaan 12.08.2014 klo 13:39 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa. Teen töitä hevosten ja ponien parissa. Olen aika ylpeä ja ihmeissänikin itsestäni, kun olen hakeutunut tälle alalle. Olen nimittäin aina pelännyt hevosia ja lehmiä, koska ne ovat isoja ja saattavat säikkyä helposti. Hevosen selässä istuessa on jännittänyt kovasti ja eläimen pienikin liike on säpsähdyttänyt minut. Päätin kuitenkin ”ottaa härkää…

Käyttäjä aloittanut aikaan 30.07.2014 klo 22:35 kohteessa Aikuisen elämää

En varmaan ole ainoa, joka on tämän kokenut; pikkuhiljaa olet saanut elämäsi edes jollain tapaa järjestykseen niin taloudellisesti, fyysesti kuin psyykkisesti – ja sitten tulee yksi ”tönäisy” jostain suunnasta, ja koko kasa kaatuu saman tien takaisin alkutekijöihinsä… Masennusdiagnoosin kanssa olen elänyt nyt kymmenisen vuotta – välillä jopa lääkkeittä. Viimeisen 5…

Käyttäjä homssuli aloittanut aikaan 19.08.2014 klo 17:31 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on ollut hoitosuhde jo khdeksan vuota pykiatriselle poliklinikalle. Työntekijät ovat vaihtuneet, noin puolen vuoden välein. En edes tiedä kuka nykyinen lääkärini on. Olen silti käynyt tuolla säännöllisesti, psykologin, sairaanhoitajan, sen kanssa, kuka mun työntekijä milloinkin on. viime vuodet tapaamisaikoja on ollut 3 viikon välein. Jokainen voi laskea mitä se…

Käyttäjä mariela95 aloittanut aikaan 29.08.2014 klo 22:10 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Toivon saavani apua omituiseen ahdistukseen. 🙂 Mä kerron nyt koko mun elämäntarinan ja saatte päätellä ite sitten mitä haluatte ja vastata. Eli oon nyt 19-vuotias tyttö ja mulla on ollu vähän rankka elämä. Mä synnyin perheeseen jossa oli kaks mielenterveysongelmaista vanhempaa ja toisella niistä oli myös viel päihdeongelma, alkoholin…

Käyttäjä Potkuauto aloittanut aikaan 31.08.2014 klo 14:05 kohteessa Aikuisen elämää

Heips On 23- vuotias nuopri nainen. Mulla on sellanen ongelma, että mua ahdistaa asua ja olla yksin ilman mun vanhempia. Muutin Tammikuussa toiseen kaupunkiin töiden perässä, mutta mut sitten irtisanotiin koeajalla. Jäin ihan tyhjän päälle, mutta ääsin sitten toiseen paikkaan töihin meijän yhen tutun kautta. No töissä meni ihan hyvin,…

Käyttäjä Typy aloittanut aikaan 29.08.2014 klo 18:43 kohteessa Aikuisen elämää

Haluan kertoa tarinani, eli olen ihan normaali aikuinen nainen, paitsi kärsin hyvin vakavasta masennuksesta 😞 alkoi nuorena tai lähinnä lapsena jo kaikkien epäluottamusten (mm.isäpuolen hyväksikäyttö) ja muun jälkeen sorruin teini-iässä huumeisiin mistä kyllä jo olen selvinnyt voittajana..siihenkin vaadittiin että poikaystävä tappoi itsensä ja mulla ei ollut sen jälkeen muuta vaihtoehtoa…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 23.08.2014 klo 16:05 kohteessa Aikuisen elämää

Elikkäs tilanne on semmonen, et lääkäri sano etten tarvi psykiatrista apua, kun en oo kuulemma nii masentunu. Kuitenkin mulla on tunnesyömistä, itsetuhosia ajatuksia ja sit ei tee mieli hoitaa ees diabetestä. Et onko se nii, et lääkäriä ei kiinnostanu vai terveydenhuollon rahat on nii tiukassa. Sitten se lääkäri meinas lopettaa…

Käyttäjä gardin aloittanut aikaan 27.08.2014 klo 21:22 kohteessa Aikuisen elämää

Voisin jo jäädä vanhuuseläkkeelle mutta käyn edelleen töissä. Palkan saan enää osa-aikatyöstä mutta käyn töissä melkein joka päivä vaikka en saisikaan palkkaa. Perheeni asuu ulkomailla ja käyn heidän luonaan melko usein mutta kokonaan en sinne halua muuttaa. Minulla on vaan työkaverit ja heidän kanssaan olen myös vapaa-aikana. Jos jäisin eläkkeelle,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: