Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4620
Käyttäjä Peltzi aloittanut aikaan 06.10.2014 klo 23:05 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko tämä oikee mesta lähtee mitään kirjottelemaan mut aattelin ehkä kokeilla. Ikinä en ole avautunut kenellekkään (siis kukaan ei tiedä tästä mitään vasta kuin nyt ketkä ikinä tätä luettekaan) kaikille valehdellu päin naamaa et kaik ois hyvin (jotenkin päänsisällä saan sen taivutettua että en kaipaa mitään sääliä näillä…

Käyttäjä Lauramaija aloittanut aikaan 24.09.2014 klo 16:33 kohteessa Aikuisen elämää

Työpaikallani järjestetään kaikkien työalojen yhteinen virkistyspäivä 1-2 kertaa vuodessa. Tänään oli sellainen. Ohjelmassa oli ryhmätöitä sekä sisällä että ulkona, sekä yllätysvieras, joka oli koomikko, joka kutsui osallistujia lavalle suorittamaan työyhteisön vuorovaikutukseen liittyviä improvisoituja pikku näytelmiä. Minulla on masennus ja ns. estynyt persoonallisuus. Pystyn kuitenkin käymään töissä. Koko työpaikan virkistyspäivä on…

Käyttäjä Taikatalvi aloittanut aikaan 04.10.2014 klo 21:46 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kirjoittaa tänne tuntojani. En minä halunnut erota, olin joutunut työttömäksi ja kaiken lisäksi sairastuin munuaissyöpään, kun mieheni lähti rakkaan työkaverinsa matkaan 2013 marraskuussa ja haki lopullisen eron. Asioiden alkutilasta on aikaa vuoden 2011 pääsiäisestä saakka, jolloin mieheni jäi kiinni uskottomuudesta. Se jälkeen elämäni muuttui helvetiksi. Nyt yritän vain pärjäillä…

Käyttäjä Hapaneito aloittanut aikaan 01.10.2014 klo 20:21 kohteessa Aikuisen elämää

Aloitan aiheen. Ehkä tämä aihe on joillekkin ihmisille viraantuntuinen, mutta tästä lähtee uusi lehti elämässäni joka kuivuu ja varisee pois, kuin aika tiimalasissa. Olen ollut monta vuotta Sosiaalitoimiston toimeentulotukeen oikeutettu. No, päätin muuttaa elämäni ja lähteä opiskelemaan mielenkiintoista alaa. Olin hoitanut opintotuen, asumislisän ja lakkauttanut yleisen asumistuen opiskelujeni takia. Kerkesin…

Käyttäjä panikoinninpro aloittanut aikaan 04.10.2014 klo 23:06 kohteessa Aikuisen elämää

Iltaa, joo siis ajattelin kirjottaa tännekin. Kun on ollut tosi kova pelko aivoverenvuodosta. Kaaduin siis polkupyörällä kolmeviikkoa sitten, sillai sujuvasti hampaat edellä, parihammasta poikki ja nenänvarsi ruhjeella. Nyt kumminkin kun ahdistus ja panikointi ollut päällä siitä asti, on ollut viimeisen viikon kokoaikasta huimausta. On myös aiemmin todettu paniikkihäiriö, niskanretkahdusvamma sekä…

Käyttäjä Leijona55 aloittanut aikaan 19.09.2014 klo 14:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Olen 59 vuotias nainen ja asun ulkomailla. Suurin vaikeus on että olen LIIAN HILJAINEN ja huono puhuja. Viihdyn kylläkin ihmisten kanssa, mutta mielummin taustalla, sivusta kuuntelijana. Lapsesta asti olen kääntänyt sanoja väärin. Esim. Kerroin naapurin tädille että tulin kotiin HUOMENNA vaikka oli tarkoitus sanoa EILEN.…

Käyttäjä Nightingale aloittanut aikaan 23.09.2014 klo 16:51 kohteessa Aikuisen elämää

Olen päälle parikymppinen nainen, ja opiskelen yliopistossa alaa, joka valitettavasti työllistää kohtalaisen huonosti. Hain alalle, koska se on aina kiinnostanut minua, mutta nyt tuo työttömyyden uhka on alkanut ahdistaa ihan kohtuuttomasti. Itken vain vähän väliä ja luen netistä keskusteluja siitä, miten työttömäksi joudutaan ja miten vaikeaa elämä sitten on –…

Käyttäjä annamunmennä aloittanut aikaan 27.09.2014 klo 18:25 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla ei ole mitään arvoa eikä paikkaa tässä elämässä. En enää jaksaisi olla. Ei kukaan pysty minua auttamaan eikä ketään edes kiinnosta. Olen niin väsynyt, että tahtoisin vain pois. Minulla ei ole sellaisia ihmisiä elämässä joille voisin puhua, jotka ymmärtäisivät ja joita oikeasti kiinnostaisi minä. Ei ketään joka olisi minun…

Käyttäjä särkynyt elämä aloittanut aikaan 24.09.2014 klo 20:31 kohteessa Aikuisen elämää

joka päivä yritän saada päivästä jotenkin kiinni siinä kuitenkaan onnistumatta.yritän selviytyä seuraavaan päivään samaa sotaa päivästä toiseen.alkaa kyllästyttää voimat tuntuu olevan joskus aika vähissä kun odottaa parempaa päivää.eikä mistään tuu valoa en vaan oikein jaksa enää.mietin et pitäskö vaan antaa periksi ja kadota tilastoihin.mitä se semmonen elämä oikein on kun…

Käyttäjä True love 14 aloittanut aikaan 25.09.2014 klo 13:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluaisin jakaa kokemuksia saman kokeneiden kanssa… Tarinani alkaa siis tämän kesän heinäkuun lopusta. Olen 30-vuotias kolmen alle kouluikäisen lapsen äiti. Aviomiehen kanssa seurusteltu tosi nuoresta, yhteistä taivalta 14 vuotta takana. Tänä kesänä mieheni jäi kiinni uskottomuudesta ja se tuli, niin kuin varmasti kaikille muillekkin, aivan puun takaa… Oli unettomia…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: