Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4620
Käyttäjä pippa2 aloittanut aikaan 05.12.2013 klo 20:46 kohteessa Aikuisen elämää

Vähän painostavia ja osiltain yksinäisiä nämä pyhät; jalkani on kipeänä ja flunssakin vähän kiusaa. Kävin toisen kerran lääkärissä ja nyt sain onneksi lähetteen, että jalka kuvattas. Täytyy heti maanantaina soittaa ja varata röntgeniin aikaa. Mulla on käytössä kuvapuhelin ja ajattelin nyt illalla soittaa sillä tukihenkilölle, mut sepä ei nyt toimikkaan,…

Käyttäjä Väsykoheltaja aloittanut aikaan 13.11.2014 klo 18:44 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on ensimmäinen viestini tänne, koetan löytää järkevää sanottavaa muillekin. Itsekeskeisesti aloitan nyt oman ketjun, kun rekisteröidyin vähän hämmennyksissäni saadakseni tukea. Olen reilusti aikuinen, perheellinen nainen. Minulla on aikuisiällä diagnosoitu tarkkaavaisuushäiriö ja toistuva masennus. Tällä hetkellä on taas SNRI-lääkitys päällä ADHD-lääkkeen lisäksi. Jotenkin tällä kertaa masennus ei meinaa helpottaa. Käyn…

Käyttäjä Vinkupossu aloittanut aikaan 19.11.2014 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

Eli moi kaikille, en oo tällä vielä kauhean paljoa pyöriny enkä kerenny lukeman kauheen montaa juttua joten saattaa olla että puhun asioista joita on jo käsitelty tällä, anteeksi siitä. Eli olen kohta 40v täyttävä mies jonka elämää on ensimmäisen 36 vuotta hallinnut hoitamaton kaksuuntasuus, sen seurauksena on tullut räjäyteltyä monta…

Käyttäjä Serafine aloittanut aikaan 05.10.2014 klo 20:18 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Haluaisin kertoa oman tarinani SSRI-lääkkeiden käyttöön liittyen, pahoittelut jo valmiiksi jos viestistä tulee pitkä. Toivottavasti jaksatte lukea, ja erityisesti toivon että tästä saattaisi olla jollekin samassa tilanteessa kamppailevalle hyötyä. Kommentteja ja vinkkejä otan tosi mielellään vastaan. Olen lähes kolmekymppinen nainen, opiskelut opiskeltu ja tyytyväinen työhöni (tällä hetkellä tosin sairauslomalla…

Käyttäjä lumimanteli aloittanut aikaan 05.11.2014 klo 01:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! haluaisin tähän purkaa ajatuksiani ja kokemuksiani tapahtuneesta, joka ei oikeastaan vieläkään tunnu todelliselta. Kaverini teki itsemurhan hirttäytymällä jokin aika sitten, mutta olen itse ollut psyykkisesti niin kovilla ,etten uskaltanut /pystynyt tapahtunutta kohtaamaan kuin vasta eilen. Elin kieltoreaktiossa uskotellen itselleni ja sanoen jopa muillekin ettei henkilö voi oikeasti olla kuollut.…

Käyttäjä Seila2 aloittanut aikaan 14.11.2014 klo 15:05 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenenkään lapsella peliaddiktio? Onko saanut hoitoa,ja millaista hoitoa. Olen aikuisen pojan äiti ja LOPEN UUPUNUT: Pojalla ei millään ole väliä,kunhan on pelirahaa,jopa kiristää rahaa ja kaikki ruokarahatkin menee peleihin. Laihtunut 20 kg.Anoreksia? Seila

Käyttäjä elias aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 18:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, mieheni nukkui ikuiseen uneen ja nyt en tiedä miten tästä selviä. Olimme aina kahden ja teimme kaiken yhdessä. Koti on niin tyhjä! Ystävät /tuttavat sanovat että kyllä sinä tästä selviät, olethan niin vahva. Mutta kukaan joka ei ole kokenut rakkaan pois menoa ei voi ymmärtää tätä tuskaa ja surua.…

Käyttäjä Kupupäässä aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut masennusta, ahdistusta ja paniikkihäiriötä reilut kymmenen vuotta ja ollut myös lääkityksellä miltei tämän koko ajan. Välillä on pitkiäkin kausia että elän suhteellisen normaalisti, mutta välillä, kuten taas, on aika jolloin olen työkyvytön ja todella ahdistunut ja masentunut. Kysyisinkin, onko muilla saman laisia tuntemuksia kuin minulla. Sillä sanon että…

Käyttäjä geeni aloittanut aikaan 12.10.2014 klo 18:30 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen nyt 17v ja omani isäni raiskasi mut 14vuotiaana. Pystyykö sen koskaan unohtamaan vai onko sen kans vaan elettävä. Haluaisin luovuttaa.

Käyttäjä Rikkosiipi aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 21:59 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 30-vuotta täyttävä nainen. Elämäntarinani lyhyesti: kiusaamista ja syrjintää päiväkodissa, ala-asteella, ylä-asteella, ->yläasteelta asti: masennusta, syömishäiriöitä, viiltelyä, lisäksi aina unettomuutta ja pakko-oireita, sosiaalista estyneisyyttä, häpeää, jne. Tulos: peruskoulun loputtua sairastuin enkä voinut jatkaa kouluttautumista. 4 ½ vuotta sitten sain vihdoin ensimmäisen ammattikoulututkintoni, mutta töitä olen tehnyt vain 2 kk.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: