Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä ElliNelli aloittanut aikaan 22.12.2014 klo 14:29 kohteessa Aikuisen elämää

Kun en voi kenellekään puhua… Joulun aikaan usein mietin elämääni. Varmaan lähestyvä uusi vuosi vaikuttaa asiaan. Elän elämääni monen ihmisen ollessa ympärilläni. Minulla on läheisiä, vaikka aina ei niin läheisiä. Minulla on myös ystäviä, erilaisia ja eri tavalla läheisiä. Sekä ympärilläni on ammatti-ihmisiä. Kuitenkin elän elämääni hyvin yksin. Olen sairastellut…

Käyttäjä lumimanteli aloittanut aikaan 20.12.2014 klo 23:13 kohteessa Aikuisen elämää

Miten te ootte selvinneet ja pystyneet hyväksymään oman sairautenne ja sen oireet ? Mä olen todella yksinäinen, eikä yhteyttä sukuun ja perheeseenkään juurikaan ole. Eilen tapasin psykiatrian poliklinikan lääkäriä, joka kertoi että mulla epäillään nyt bipolaari-häiriötä tai skitsoaffektiivista häiriötä. Ja kuntoutustukea jatkettiin taas vuodella. Ja lisää lääkkeitä. Se ahdistus mikä…

Käyttäjä aloittanut aikaan 09.12.2014 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää

Eli voisi kai sanoa myös ” niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan” ja muita sananlaskuja. Tai olit 12 vuotta sitten yks kusipää ja nyt saat kaiken takaisin-tyyliin. Vertaistuki on jotain sellaista joka ei kuulu kaikille vaan se pitää ansaita.

Käyttäjä vertaistukea*-* aloittanut aikaan 06.12.2014 klo 09:56 kohteessa Aikuisen elämää

Murheeseen suhtautukaamme kuin raskaan lumen painama oksa: Joko kestän tai katkean, mutta toukokuun tullen jossakin kukkii oksa. Tommy Tabermann

Käyttäjä MisTake aloittanut aikaan 15.12.2014 klo 19:50 kohteessa Aikuisen elämää

En ole koskaan kirjoitellut en itselle enkä muuallekkaan, mutta ajattelin että jos tämä helpottaisi oloa kun ei ole ketään jolle voisi puhua tai en osaa puhua ja hetkittäin tuntuu että ei tässä ole enää mitään järkeä. Ja nytkin tuntuu jo etukäteen että tästä tulee vain tyhjänpäiväinen itkuvirsi-teksti ettei pitäisi kirjoittaa,on…

Käyttäjä Axuli83 aloittanut aikaan 12.12.2014 klo 00:15 kohteessa Aikuisen elämää

En tiiä. Tuntuu että oma kunto ei muutu mihinkään suuntaan. Ei ole muuttunut useisiin vuosiin. Ensimmäistä kertaa käyn psykoterapiassa joka kyllä on ihan alussa. Mutta siltikin viikottain epätoivoinen ja paska olo. Kaverit/ystävät perustaa perheitä ja seurustelee. Aikaa ei mulle juurikaan enää ole. Ja kun on, niin oma fiilis ei vaan…

Käyttäjä kärkkäkärkkä aloittanut aikaan 14.12.2014 klo 03:26 kohteessa Aikuisen elämää

No niin, tässä on tosiasia, mihin kaikki vastaukset ovat tervetulleita sillä, tarvitsisin apua ja pian. Kas kun minulla todettiin 24.10.2014 sydänvika, ensinnä tuo sydänvika on Suomalaisen huonon sairaudenhoidon syytä. ”kuka on se kuka siitä minulle korvauksen maksaa, kenen on vastuu?” Kun sydänvikani on kehittynyt mitä todennäköisimmin siitä, kun monista pyynnöistäni…

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 09.12.2014 klo 22:24 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kokemusta? Miten selvisit ja mistä sait tukea? Itse jouduin luopumaan harjoittelusta lähi esimiehen julman käytöksen takia. Tukea en saanut mistään koska olin harjoittelija. Koulu, työterveyshuolto, yrityksen johto..kukaan ei ottanut asiaa hoitoon. Se mitä kärsin sen lisäksi en päässyt toisee harjoitteluun koska jäin luvattomasti pois harjoittelupaikalta. Nyt odotan jännittyneenä erotetaanko…

Käyttäjä Tähdetön aloittanut aikaan 12.12.2014 klo 05:39 kohteessa Aikuisen elämää

Löysin sattumalta itseni tänne, selasin vain masennusasioita netissä ja päädyin tälle sivustolle. Elämä tuntuu ankealta ja on vaikea kirjoittaa kun sanottavaa olisi niin paljon, en vaan enää tiedä mistä aloittaa. Tuntuu että ongelmia on liikaa. Tämä koko vuosi on ollut vaikea, isän kuolema, omat sairastelut ja sitten tämä jokavuotinen masennuskausi…😟.…

Käyttäjä Herman aloittanut aikaan 10.12.2014 klo 00:07 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 28 vuotias mies joka elää yksin. Olin kolme vuotta työ elämässä. Ja sitten firma meni konkurssiin. Hain heti työttömyyskorvausta ja sainkin sen pitkän paperi sodan jälkeen. Mutta asumistuki hylättiin liian suurten tulojen takia. Niin sossu maksoi viime kuun vuokran. Ja joulukuussa sitten kela myönsi asumistuen ja olisin voinut maksaa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: