Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Fero aloittanut aikaan 04.01.2015 klo 07:04 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, Onko forumilla henkilö, jolla on ollut päihdekierre ja taustalta sitten löytynyt kaksisuuntainen mielahäiriö? miten aikanaan koit päihderiippuvuus psyykkistä oireilua ja millaisia oireita oli? osasitko epäillä itse? Miten raitistuit ja siitä eteenpäin? kyselen koska olen lähdössä huomenna käsistä jälleen kerran karanneen amfetamiinin käytön takia ja epäilen itsellä bipolar tyypistä 31…

Käyttäjä Taustavalo aloittanut aikaan 10.07.2014 klo 16:04 kohteessa Aikuisen elämää

Niin olen ollut huomaavinani, että kun joutuu muutosten tulvaan ja menettää paljon, sitä kautta voi olla mahdollisuus selkeämpään elämään. Siltä se hyvinä hetkinä tuntuu. Meillä elettiin taloudellisesti ihan hyvää, nousujohteista elämää. Asuntoja vaihdettiin aina hieman suurempaan, kunnes sopiva ok-talo löytyi ja tilavampi autokin.Miehen puolelta oli perittyinä hänen kotipaikkansa ja rantapaikalla…

Käyttäjä agonia aloittanut aikaan 28.12.2014 klo 19:13 kohteessa Aikuisen elämää

Jaksamiseni alkaa olla siinä tilanteessa, etten tiedä kauanko jaksan. Alan olla ihan lopussa. Tähän asti olen vain sinnitellyt. Minua vaan jännittää töistä sairauslomalle jääminen. Töissä kukaan ei nimittäin tiedä tilanteestani. Työyhteisökin on pieni. Kyselisinkin muiden kokemuksia? Onko sairauslomasta ollut hyötyä? Millaisia pätkiä olette saaneet? Oliko töihin vaan vaikeampi palata vai…

Käyttäjä Tunteellinen siili* aloittanut aikaan 30.12.2014 klo 17:03 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on tosi nolo ongelma ja häpeän tätä hirveesti. Kerrottakoon alkuun että oon vuosikausia kärsinyt ahdistuksesta ja reilun vuoden paniikkihäiriöstä. Menneenä syksynä osallistuin ryhmämuotoiseen tanssi- ja liiketerapiaan. Yhellä kerralla meillä oli tosi voimakasta työskentelyä. Sen päivän jälkeen kävin vuosien jälkeen ekaa kertaa juoksemassa. Sen jälkeen kaikki muuttu.. Ahistus muuttuu itkuks,…

Käyttäjä Lumissa aloittanut aikaan 17.12.2014 klo 15:45 kohteessa Aikuisen elämää

Onnekseni en kuulu siihen ihmisryhmään, jota joulu ahdistaisi. Muu talvi on paljon pahempaa. Joulukuun voin sentään keskittyä pieniin, helpotusta ja kuvitteellista lämpöä tuoviin rutiineihini: asun yksin, olen yhtä neljän kuukauden jaksoa lukuunottamatta asunut – tai ylipäätään elänyt – yksin koko aikuisikäni. Silti koristelen asuntoa vähän: vaihdan verhot, laitan pienet, siistit…

Käyttäjä Hejjdu aloittanut aikaan 18.12.2014 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

Muutama päivä sitten tosi tärkeä ystäväni sanoi minulle että ei tunnu missään vaikka hyppäisin sillalta alas, sille on ihan sama. Olen tosi yksinäinen. Koiran hankkimista olen jo kauan haaveillut, olisi joku kaveri ja joku joka oikeasti tarvitsee minua. Olen 5pvä/vko työharjoittelussa ja sielläkin ilmapiiri on mennyt tosi huonoksi. Minua kohtaan…

Käyttäjä Hejjdu aloittanut aikaan 24.12.2014 klo 16:17 kohteessa Aikuisen elämää

En ole ollut vanhempiin pariin vuoteen yhteyksissä. Asutaan kuitenkin samassa kaupungissa yhä edelleen ja näin. Vanhemmat eivät tiedä osoitettani, tämän hetkistä elämäntilannettani eikä numeroa. Ainoastaan sähköpostiosoitteen. Syynä tähän on se, että vanhemmat ovat tehneet jotain mitä en voi unohtaa. Ovat laittaneet sähköpostia ja tänään päätin hyvin lyhyesti vastata heille että…

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 21.12.2014 klo 12:39 kohteessa Aikuisen elämää

Joulu ihanaa aikaa kera perheen rauhallista mahtavaa yhdessä oloa kera minkään ressin.. Just jooo.. Olis jo koko Joulu ohitse en osaa nauttia yhtään Joulusta .. Joulu masentaa … Ei oo yhtään energiaa tehdä Joulua …..Ei mitään intressiä Iloa oo mielessäni yhtään… Itsesääliä hehe sitä juuri …. Hyvää Joulua kuitenkin ……

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 26.12.2014 klo 15:02 kohteessa Aikuisen elämää

Pieni jännitys alkaa olla päällä….Vielä 2 viikoa saikkua jäljellä… Ja sitten töihin palaa. Olen viihtynyt ihan hyvin duunissani jo monta kymmentä vuotta… Mutta yksi negatiivisuus siellä on… Olen ollut tavallaan hengisen työkaikkakiusauksen uhrina jo 5 v… Ja tämä kyseinen ihminen on mua n 10 v vanhempi nainen ..Joka henkisesti pienillä…

Käyttäjä Pinja2 aloittanut aikaan 03.12.2014 klo 11:44 kohteessa Aikuisen elämää

Haluan purkaa tuntojani jonnekin ja toivon, että tämä on oikea paikka. Minulla todettiin 10 vuoden sairastelun ja epätoivon jälkeen kaksisuuntainen mielialahäiriö. Aluksi se oli kuulemma masennusta, mutta lääkkeet vain pahensivat oloani. Sain viimein oikean diagnoosin ja sen kanssa tulikin elämäni pahin masennusjakso. Olin suljetulla osastolla, jossa minulla hoidettiin vaikeaa psykoottista…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: