Aikuisen elämää

22 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 07.12.2014 klo 01:26 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen 30-vuotias nainen ja olen kärsinyt vuosia pakko-oireisesta häiriöstä ja masennuksesta. Olen yrittänyt kokeilla eri hoitovaihtoehtoja (esim. terapiaa, sairaalassakin olin kahdella lyhyellä jaksolla, lääkkettä jne.) Masennuslääkettäkin olen syönyt yli vuoden verran. Olen jonkun verran ylipainoinenkin, mutta minun on todella vaikea laihtua..kunnolliseen laihduttavaan liikuntaan on vaikea motivoitua (vaikka tiedän, että…

Käyttäjä Yksinkaksin aloittanut aikaan 08.02.2015 klo 22:55 kohteessa Aikuisen elämää

Pelkään sosiaalisia tilanteita niin paljon etten edea pysty mieheni kanssa aina syömään punastumatta, töissä pelkään että minulta kysytään henk.kohtasia kysymyksiä koska silloin punastun. Välttelen välillä niin paljon kaikkia tilanteita jossa joutuu kohtaamaan ihmisiä, että kohta erakoidun kokonaan. Ystäviä minulla on enää kaksi, joista molemmat eivät pidä minuun yhteyttä ilman että…

Käyttäjä Mepa aloittanut aikaan 27.01.2011 klo 11:06 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Onko kokemuksia näistä lääkkeistä? Olis kiva kuulla, kun lääkäri niitä ehdottelee kokeiltavaksi.

Käyttäjä jii-pee aloittanut aikaan 08.02.2015 klo 21:33 kohteessa Aikuisen elämää

Viimeiset 15 vuotta on mennyt sairastellessa. Ensin lääkittiin kipuja. Sitten tutkittiin vähän syvemmältä ja todettiin, että olin saanut vääriä kipulääkkeitä. Jonkun ajan jälkeen tutkittiin lisää ja annettiin lisää kipulääkkeitä ja asiantuntijat laittoi mut ensin osa-aikaiselle sairauseläkkeelle ja parin vuoden jälkeen kokonaan pois töistä. Siinä vaiheessa oli jo liikuntakyky osin mennyt.…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 02.02.2015 klo 19:12 kohteessa Aikuisen elämää

Minkälaisia kokemuksia teillä on e-pillereiden vaikutuksista mielialaan. Itsellä tuntuu menevän niistä mieli maahan. Vai kuvittelenko vain?

Käyttäjä annette aloittanut aikaan 06.02.2015 klo 22:20 kohteessa Aikuisen elämää

Pian 10v avioliittoa takana. 2lasta. Asumme kaupungista n6km päässä syrjäisellä seudulla jossa lähimpään naapuriin on matkaa n.300m pimeetä on ja hiljaista varsinkin talvella kun ei ole katuvaloja. Viimeiset 1-2 vuotta ollaan oltu miehen kanssa ulosottoveloissa ja taloudellinen tilanne on tiukka. Pakolliset menot pystymme juuri maksamaan mutta yhtään ylim. ei jää…

Käyttäjä haitula aloittanut aikaan 23.12.2014 klo 16:54 kohteessa Aikuisen elämää

Uusi täällä. Olen joskus vuosia sitten ollut täällä. Mutta ne tunnukset on kadonneet muistista. Olen melkein 20 vuotta kärsinyt paniikki häiriöstä ja ahdistus häiriöstä. Kokenut myös raskauden ajan masennuksen. Paniikki ollut hyvin kurissa lääkityksellä. Mutta nyt pari kk ajan on kohtauksia tullut. Varsinkin aamun ekat 2h on pahinta. En tiedä…

Käyttäjä kaarina67 aloittanut aikaan 07.02.2015 klo 09:21 kohteessa Aikuisen elämää

Pari viikkoa sitten tein ls-ilmoituksen, nimettömänä. Miksikö en ollut rohkea ja omalla nimellä? Siksi että ihminen josta pitkän miettimisen jälkeen sen tein, on oikeasti pelottava ja itselläni on lapsia joiden turvallisuus myös taattava. Naapurihan se oli josta tein. Toissapäivänä seisoi sitten oven takana ja ensimmäiset sanat olivat: onks sulla joku…

Käyttäjä entinen maalaistyttö aloittanut aikaan 03.02.2015 klo 15:15 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut toistuvaa keskivaikeaa masennusta jo…16v 😮 nyt olo on melko hyvä ja kuntoutus takaisin työelämään on alkanut…vaikeuksien kautta ja välillä tuntuu että suurimmat vaikeudet ja onggelmat on aiheuttanut pyrogratia.kaikki on tehty niin hemmeti vaikeaksi itse täytyy todella jaksaa miettiä ja pysyä kärryillä missä mennään..sovittuja asioita ei välttämättä pidetä joka…

Käyttäjä kotiperuna aloittanut aikaan 01.02.2015 klo 19:32 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt ollaan siinä pisteessä että kaikki ilo on kadonnut elämästä, en koe saavani nautintoa mistään. Ei ole enää tavoitteita eikä unelmia. En usko enää koskaan olevani iloinen ja onnellinen. Tuntuu että on vain kaksi vaihtoehtoa: kärsimys tai kuolema, ja olen mielestäni kärsinyt jo tarpeeksi. Toivon joka ilta etten aamulla enää…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: