Aikuisen elämää

20 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä jadelmiina78 aloittanut aikaan 18.02.2015 klo 12:08 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka 7 kk työttömyyttä takana….sitä ennen pieleen mennyt vuoden yrittäjyys… yritys ei kannattanut ja lopetin. Sen myötä jäi jonkinlainen häpeä etten pystynyt .. ja monenlaisia tunteita käynyt läpi. Välillä tuntuu , että jaksan hyvin ja sitten taas romahdan. Olen hakenyút 29 paikkaan töihin ja käynyt yhdessä haastattelussa ja sekin oli…

Käyttäjä harmageddon-75 aloittanut aikaan 17.02.2015 klo 20:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Äitini loi ennakkoon tulevaisuuteni.1975 jolloin täytin 15,koko maailman piti tuhoutua.Heitteille jäin 1972,äiti muutti pois,kävin koulua veljeni kanssa.Motivaatio oli välillä hakusessa:mitä järkeä,lopun aikaa eletään.No,osasin lähinnä pitää puoliani:lääkärikin piti itse etsiä,bussikortit hommata,ostaa itse einekset:en osannut laittaa ruokaa,jugurttiakin sai ostaa vain yhden päivässä.Äiti eleli luomutilallaan,minä Tampereen keskustassa,Hämeenpuiston tyttölyseota kävin. Jäin paitsi perheessä…

Käyttäjä tyttökuun sillalta aloittanut aikaan 15.02.2015 klo 09:35 kohteessa Aikuisen elämää

Viisi eläke hylkyä on elkeestä oon ihan uupunut tähän terveyteni ei kestä tälläistä mitä teen oon nyt sairaala hoidossa asiat edelleen kesken oma hoitaja yrttää kotiutta mut kesken asioiden kumpaa lääkäri kuuntelee potilasta vaan hoitajaa psykiatrisessa sairaalassa 😐😯🗯️

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 14.02.2015 klo 12:23 kohteessa Aikuisen elämää

Teille kaikille, varsinkin niille, joiden kanssa olen vaihtanut ajatuksia vaikkakaan en viime aikoina. Toivon, että teillä jokaisella on elämässä tapahtunut jotain positiivista sitten viime näkemän. Omassa elämässä on jatkunut tyyni vaihe ja tasapaino, jota samaa toivon teille myös. Elämä on mielenkiintoinen matka, jota ei voi jättää kesken. Vaikka vastuksia riittää…

Käyttäjä jmtr aloittanut aikaan 25.01.2015 klo 00:05 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt oon tullu siihen tilanteeseen et on pakko päästä johonkin avautuun. Mä oon yleensä se vahva, luotettava, hauska ja ennen kaikkee huoleton sälli kelle kaikki avautuu. Kuulostaa omat murheet vaan aina niin pieniltä mut nyt kaatuu seinät päälle ja ahdistaa. Eli siis oon 30v mies ja viettäny aina ns. poikamies…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 11.02.2015 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää

Osaako kukaan suositella mitään nettiterapeuttia? Onko kellään kokemusta? Haluaisin kysyä joltain asiantuntijalta mitä mieltä hän on itse päättelemästäni diagnoosista, että mulla olisi epätyypillinen masennus (joku siitä kirjoitti tällä palstalla ja tunnistin itseni siitä). Haluaisin myös tietää mitä mun pitäisi asialle tehdä.

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 20.06.2014 klo 22:42 kohteessa Aikuisen elämää

Hyvää Juhannusta. Ihan kauhea päivä taas takana. On niin turhaa itkeä silmänsä puhki kun ei sillä mikään muutu. Kaikki on aina niin turhaa. Tässä maailmassa ei ole mitään mua varten. Ei ole mitään unelmia. Kaikki on yhdentekevää, pelkkää pahaa oloa. On niin turhaa kirjoittaa tänne mitään ja niin turhaa olla…

Käyttäjä topcat aloittanut aikaan 28.09.2010 klo 18:15 kohteessa Aikuisen elämää

Yksin ollessani ahdistus lisääntyy. Menneisyyteni, kaikki mitä olen kokenut… Haluan ottaa veitsen ja viiltää syvään… Eilen näin mielikuvia aivoistani ammuttuna seinälle. En jaksa. En ole viiltäjä, mutta mikä muu voisi auttaa? 😭

Käyttäjä Ennah aloittanut aikaan 16.05.2013 klo 11:15 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu, että johonkin on kirjoitettava, josko olo helpottuisi edes vähän. Ahdistaa niin järjettömästi, etten enää oikein tiedä mitä tekisi. En ole mitään apua hakenut, kun en oikein tiedä mitä sanoisin. En usko, että mistään on juuri apua, ainakaan niin paljon, että voisin ajatella elämän taas soljuvan eteenpäin järjellisillä raiteilla. Niin…

Käyttäjä Murusina75 aloittanut aikaan 10.02.2015 klo 12:14 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 39v nainen ja olen ollut kihloissa 4v.Mulla ajoittain ollut masennusta,huolestuneisuutta.Olen aiemmin joutunut paljon pettymään ihmissuhteissa.Lapsuuskin oli turvatonta aikaa.Mua viimeaikoina alkoi uudelleen vaivat huolet,mustasukkaisuus miestä kohtaan.Olen eläkkeellä,mies opiskelee.Viikoloppuna mies paljasti että, oli alkanut soittelemaan yhden tytön kanssa.Sillä tytölläkin ollut vaikeaa poikaystävänsä kanssa.Hän on aina lenkillä ollessaan salaa soittanu tytölle ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: