Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Minkaw aloittanut aikaan 18.03.2016 klo 07:24 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa kaikki 👋 Olen 23-vuotias ja oireillut syömisten kanssa jo vuodesta 2007. On ollut terveempiä jaksoja ja huonompia jaksoja. Paino on ravannut ylös alas vuosien aikana. Viimeiset kolme vuotta olen tosin tullut vain alaspäin, sortunut lääkkeiden väärinkäyttöön laihdutus mielessä ja mittani ovat 16344. Olen väsynyt ja uupunut ja tunnistan anoreksian…

Käyttäjä radamsa aloittanut aikaan 12.03.2016 klo 18:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille, Haluaisin purkaa jonnekin tilannettani, joka alkaa olla jo ihan liikaa itselleni ☹️ Olen akateemisesti koulutettu nuorehko nainen ja teen koulutustani vastaavia hommia. Olen töistä todella kiitollinen näinä aikoina, mutta ongelma on se että kaikki työhön liittyvä hallitsee minua jo ihan liikaa ja aiheuttaa vaikka mitä oireita. Nyt tilanne…

Käyttäjä Lukossa aloittanut aikaan 14.03.2016 klo 13:26 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä on nyt muutamissakin ketjuissa ollut puhetta harrastuksista mm. siitä näkökulmasta, että ne voisivat auttaa stressin purkamisessa tai tuoda uusia ihmiskontakteja (jopa ystäviä) elämään. Olisi mukava kuulla, millaisia harrastuksia teillä on tai on ollut. Tai mitä haluaisitte harrastaa. Olisi myös kiva, jos vähän kuvailisitte harrastustanne eli sen harrastusmahdollisuuksia, kustannuksia ja…

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 14.03.2016 klo 15:43 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka kaikki! Kävin just sukupuolitautitesteissä ja nyt joudun viikon suunnilleen odottamaan tuloksia. Mulla on pakko-oireinenhäiriö (pakkoajatukset lähinnä) ja ahdistuneisuushäiriö. Ajattelen kokoajan, että nyt se on se HIV tai joku muu… Mulla on kyllä vakituinen kumppani, mutta kauaa ei olla oltu yhdessä vaikka ollaan kyllä kesästä asti tunnettu toisemme. Sain juuri…

Käyttäjä Vomppis89 aloittanut aikaan 11.03.2016 klo 21:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tässä pari vuotta kärsinyt vaikeahkosta masennuksesta, ja ystävät ovat olleet erittäin vähissä ja pudonneet pois pikkuhiljaa ajan saatossa. Noin vuoden alusta alkaen olen ollut täysin ilman kavereita tai ystäviä. ☹️ En enää tiedä mitä tässä voisi tehdä kun kaiken aikaa on vaikea olla eikä nukkumisestakaan tule enää mitään. Onnellisten…

Käyttäjä juro50 aloittanut aikaan 25.10.2015 klo 09:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei onko kellään kokemusta lääkityksestä joka aiheuttanut oireita jotka jääneet pysyviksi?Miten tässä tapauksessa tulisi toimia,onko järkeä ottaa yhteyttä potilasasiamieheen?

Käyttäjä Itsetunto aloittanut aikaan 14.03.2016 klo 17:32 kohteessa Aikuisen elämää

Kärsin todella huonosta itsetunnosta. Olen 27 vuotias nainen. Olen kriittinen lähinnä ulkonäöstäni. Tämä alkaa olla jo aika piinaavaa, kun huomaan että en oikein edes tahdo enään lähteä ulos. Ystäväni käyttävät aika paljon meikkiä ja tunnen usein jääväni heidän varjoonsa. En ole kuitenkaan kateellinen heille, vaan ennemminkin ehkä säälin itseäni? Vaikea…

Käyttäjä rhodes aloittanut aikaan 01.03.2016 klo 22:21 kohteessa Aikuisen elämää

Ensimmäinen viestini täällä foorumissa, joka vaikuttaa mukavan asialliselta. Uskon että näiden ajatusten kanssa painii moni muukin kuin minä, joista aion nyt kirjoittaa. Jotain taustaa. Olen reilu kolmekymppinen nainen, ja joskus(usein) tuntuu siltä, etten pysty elämään pääni kanssa. Sen verran taustaa, että vuosikausia kestänyt masennus takana n. vuosina 16-26, ja sairaus…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 24.02.2016 klo 18:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olen alkanut miettimään olenko vainoharhainen, kun minusta tuntuu töissä usein siltä että minusta puhutaan pahaa selkäni takana ja minulle nauretaan kun en ole paikalla. Lisäksi tänään tapahtui kaksikin tapausta mitä luulen että jotkut työkaverit eivät halua tehdä töitä kanssani ja jotkut kyttäävät tekemisiäni. Meillä oli yksi asiakaspaikka missä tarvitaan kaksi…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 05.03.2016 klo 22:35 kohteessa Aikuisen elämää

Arvostan erittäin paljon ihmisiä, jotka kaikista huolista ja murheista huolimatta päättävät vaikka sitten kitumalla pysyä elävien kirjoissa. Itse joudun toteamaan, että en ole aina ollut tällä kannalla, mutta niin kun laulussakin sanotaan:”elämä on taistelun arvoinen”. Mulla on ollut kaiken näköstä ongelmaa teinistä 26 v. saakka. Oon tullu silti siihen tulokseen,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: