Aikuisen elämää

38 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä El Mediterráneo aloittanut aikaan 23.04.2016 klo 12:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Haluaisin tiedustella päteviä psykiatreja / neurologeja etelä-suomessa, jotka ovat perehtyneet aikuisen AD(H)D diagnosointiin ja hoitoon? Kiitos.

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 16.03.2014 klo 00:08 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Pohdiskelen, että sekoitetaanko masennus helposti erityisherkkyyteen? Löysin erityisherkkyydestä (engl. Highly Sensitive Person, HSP) kertovat nettisivut: http://erityisherkat.wix.com/erityisherkat Siellä erityisherkkyys luokitellaan luonteenpiirteeksi eikä siis miksikään sairaudeksi ja sitä vertaillaan esim. masennukseen seuraavasti: Samaa: Pohtiminen ja asioiden taakse jättämisen vaikeus, itkuherkkyys ja tunteellisuus. HSP:n mieliala voi vaihdella. Vastoinkäymiset tai surulliset tapahtumat vaikuttavat…

Käyttäjä HippiHarri aloittanut aikaan 20.04.2016 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

Loppuun palaminen tullut kaikessa elämässä tällä hetkellä, tai kaikilla sen osa-alueilla nyt. Olen käynyt läpi vaikka vähän minkälaista **kaa elämässä, kuten varmasti monet muutkin täällä. Alkanut kuitenkin viimeisen kuukauden aikana menemään vaan huonompaan ja huonompaan suuntaan. Tuntuu siltä että energiaa ei ole mihinkään, koulut ei hoidu, työpaikkaa ei ole (toppi…

Käyttäjä Vaivaiskoivu aloittanut aikaan 20.04.2012 klo 11:34 kohteessa Aikuisen elämää

Suuntaan kysymykseni teille jotka elätte parisuhteessa ja olette eläneet jo pidempään. Onko teillä kokemusta siitä että suhteessa halut ja tarpeet eivät kohtaa? Onko teillä ollut kausivaihteluita miehen haluissa jopa niin että toisena aikana on kanssakäymistä useita kertoja viikossa ja sitten toisena kautena vain parin kuukauden välein? miten olette asian kanssa…

Käyttäjä Sirpale82 aloittanut aikaan 03.09.2015 klo 17:15 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, oon 33v amk-opiskelija, tarkoituksena olis valmistua ens vuoden joulukuussa! Ääk! Se on hirveen pian! Opinnäytetyö ja kaikkee! Viime kevät meni toipuessa toistuvan masennuksen keskvivaikeasta masennusjaksosta, joka helpotti terapian ja mielialalääkityksen voimin ja yhä edelleen syön sitä lääkettä. 2005-2009 selätin vaikea-asteisen masennuksen. Nyt mua pelottaa, kun tulee syksy ja pimeää,…

Käyttäjä Axuli83 aloittanut aikaan 04.02.2016 klo 23:10 kohteessa Aikuisen elämää

Oon 32-vuotias nainen ja tällä hetkellä aika paha olo. Ihminen joka on sosiaalinen ja jolla on aina ollut ystäviä on noh…sitä ihmistä ei ole enää. Oon jatkuvasti niin yksin etten enää jaksa. En kerta kaikkiaan jaksa. Haluan kuolla. Oon yrittänyt pitää itteni liikkeellä käymällä kaupungilla melkein joka päivä tai ihan…

Käyttäjä Noora6 aloittanut aikaan 01.04.2016 klo 13:34 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Mulla on todettu muutaman viime vuoden aikana kilpirauhasen vajaatoiminta,paniikkihäiriö,levottomat jalat ja fibromyalgia…. En meinaa jaksaa töissä ja olen ollut paljon sairauslomalla. viime vuonna kun fibro ja levottomat jalat todettiin,oli esimieheni muka ymmärtäväinen,nyt kun olen viime vuoden puolella ollut 50 päivää(lukien viikonloput,vaikka töissä ei silloin olla) ymmärrys on loppunut totaalisesti…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 14.04.2016 klo 21:09 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Opiskeken erityisammattikoulussa ensimmäistä vuotta. Meillä on koulussa paljon ohjaajia opettajien lisäksi. Minä yleensä ihailen ihmisiä, joilla on vahvat mielipiteet.Se johtuu siitä että olen ihan tuuliajolla omien mielipiteideni kanssa. Tällä yhdellä uudella ohjaajalla on vahva näkemys ja kokemus kaikesta ja kaikkeen. Hänellä on mielestäni paljon auktoriteettia. Tunnen, että olen itse…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 12.04.2016 klo 21:08 kohteessa Aikuisen elämää

Mikä kirjallisuus on teitä auttanut itsensä vahvistamisessa. Tiedän ainoastaan: Tunne lukkosi kirjan. Olisiko jotain muita kirjallisuus vinkkejä?

Käyttäjä wylde aloittanut aikaan 25.11.2015 klo 12:54 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Minua on alkanut maailman tilanne pommituksineen ja terroristi uutisineen ahdistaa hirveästi, tuntuu että maailmassa ei ole mitään muuta kuin pahoja asioita koko ajan, uutisisa lööpit on pelkkää negatiivista. Ja nuo isiksen hirmuteot ja maailman valtaaminen ahdistaa kun itsellä on pieniä lapsia että millainen maailma heillä tulee olemaan. Onko muita…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: